Og det er vel ikke for tidligt at melde spil på, så vil jeg gerne have "1812 The Invasion of Canada" - En Djengis Con klassiker, på lørdag eftermiddag

/Martin
Spilprogram eller hytte eller ...?Myde wrote:Jeg er også klar - håber dog ikke på max belastning
Enig.Myde wrote:Plads primært - svært ved at forestille mig 13-14 flere på samme plads til spisning og spil
Enig. Men af de 52 vi var deltog flere kun i dele af arrangementet + 8 deltagere mere vil betyde 2-3 spilborde mere pr. Modul. Jeg tror sagtens, at man kan finde pladsen, om ikke andet i lederrum mm., men hvis det kan løbe rundt uden, så ser jeg da hellere, at der er lidt luft fremfor presset til sidste stol. Men det er op til den gode arrangørUhre wrote:Spisning kan jeg godt se måske kunne blive en udfordring. Men var der virkelig problemer med plads til spil? For det synes jeg da slet ikke, jeg oplevede. Det gjorde jeg derimod sidste år, hvor der var lidt kamp om borde den ene dag. Men her synes jeg da, at det virkede til, at der var god plads - og snildt kunne have været flere.
Nu har jeg tjekket sagen .... I 2010 var vi først, men det var jo også første år .... I 2011, 2012 og 2013 var vi omkring nr. 8-10 stykker, mens Bugge, Gunness og Larsine var hurtige.Stony wrote:Når jeg tænker mig lidt om, så tror jeg det er første år at Helle IKKE er den første der springer til.