Det er utroligt pænt af dig....
Jeg håber, at Andrea og Stony stadig har tid/lyst...
Jeg vil godt beklage, at jeg endnu ikke har præsenteret spillet med illustrationer, men undskyldningen er, at jeg ganske enkelt ikke har haft fysisk overskud til det... Jeg har en lille trold, på 2½ år og som regel er det først fra kl. 21-22, at det er muligt at lave noget. Og energien har bare ikke været tilstede her i den seneste uge..., desværre...
Endvidere er det uhyggeligt tidskrævende/kompliceret at skulle forklare alle de varianter man tænker på og hvorfor man gør det. Det gør jeg gerne på mandag....

. Forestil jer f.eks. at "grundmotoren" kan spilles på minimum 3 forskellige måder, at vinderkriteriet kan spilles på minimum 5 forskellige måder, og at en hel del af disse 5 forskellige måder igen har yderligere et antal forskellige muligheder, og at antallet af disse muligheder ikke nødvendigvis er de samme for de 5 forskellige måder....! Og så er der komponenterne.... Ja, man kunne blive ved...
Så at (prøve på at) lave spil er bare en ekstrem ting...., og jeg tror ikke, at jeg orker sådant et forløb en anden gang...., men nu håber jeg, at det her kan blive færdigt....

. Og at kunne spille på mandag vil være en gigant hjælpende hånd, da jeg forhåbentlig hurtigt kan få elimineret nogle af de variantgrene, jeg tænker på.