Kurer tilbydes :-)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Re: Kurer tilbydes :-)

Post by Goblen »

Hey alle sammen.

Allan og jeg har talt sammen meget løst da han lige nu er meget sammen med sin nyfødte datter og kone på hospitalet. Det betyder at vi kun lige taler sammen når han er hjemme.

Det ligner at jeg ikke kan komme forbi ham i morgen, så jeg kommer ikke til at tage spil med tirsdag. Skal dog til Jylland - samme adresse - igen d. 29 september.

Så jeg er nok nød til at vente indtil da med at tage spil med, medmindre der i morgen sker noget der lige får det hele til at klappe. Jeg når ikke ind på bastarden til tirsdag desværre. Det kan også klares inden d. 29.

/Brian
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City

Post by Tigrillo »

Helt fint. Somme ting er meget vigtigere end et brætspil. Vi venter bare :)
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 936 times

Post by Frouvne »

Ja, beklager meget at det ikke er lykkedes at arrangere en opsamling, men som sagt er visse ting vigtigere brætspil! :) Både mor og datter har det fint, men den lille er for tidligt født, så der er en del overvågning m.m. i starten, der er nødvendig. Det splitter min hverdag imellem hospital og hjem, hvor jeg prøver at få hverdagen til at glide nogenlunde som vanligt for vores søn. Planlægning sker henad vejen og derfor er det meget svært at lave aftaler med mig i disse dage. Men jeg er sikker på, vi nok skal finde ud af noget før den 29. september.
frouvne, administrator

Image
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Fuld forståelse herfra - og et forsinket tillykke.

Nu ved jeg ikke om kommentaren om bastarden var møntet på min forespørgsel per PB. I bekræftende fald, kunne du evt. sætte dig i direkte forbindelse med sælger (chr88) omkring afhentning. :)

Det er en super fornem service du yder og værdsættes. Er der problemer med at afhente d. 29. i Århus ift. tid mht. kan jeg også gøre det, da bliver det blot i bus... :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare

Post by Goblen »

Taler med Christian lige nu om det :-)

Det skulle nok kunne lade sig gøre at tage hans spil med over. Har et møde i nærheden af hvor han bor onsdag næste uge. Skal til Hellerup d. 28 september så hvis Allan kan der er det også på plads.

Så mangler jeg kun en koordinering :-)

/Brian
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Min kone vil gerne afhente på mine vegne, grundet mængden af spil er vokset.

Hun kan være på adressen ca. 16.30 - er dette brugbart? :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Taibi wrote:Min kone vil gerne afhente på mine vegne, grundet mængden af spil er vokset.

Hun kan være på adressen ca. 16.30 - er dette brugbart? :)
Ja da :-) Skriver lige PM.
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City

Post by Tigrillo »

Hvordan ser det ud ift. næste uge?
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Har hentet spil hos Chr88. Skal tale med Frouvne om han er hjemme mandag hvor jeg alligevel er i Hellerup.

Så er der en der har spurgt til om jeg kan hente noget på bastarden og tage med. Det når jeg desværre ikke. Har virkelig forsøgt at få det til at hænge sammen, men det kan ikke lade sig gøre lige nu.

/Brian
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Been thanked: 4 times

Post by chr88 »

Vil også lige her skrive en kæmpe tak til Brian!
Det er mega lækkert, da det ellers kan være ekstremt besværligt og dyrt at sende mange spil ad gangen til den anden ende af landet. Tak, tak, tak! :)
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Tigrillo »

Goblen wrote:Har hentet spil hos Chr88. Skal tale med Frouvne om han er hjemme mandag hvor jeg alligevel er i Hellerup.

Så er der en der har spurgt til om jeg kan hente noget på bastarden og tage med. Det når jeg desværre ikke. Har virkelig forsøgt at få det til at hænge sammen, men det kan ikke lade sig gøre lige nu.

/Brian
Jeg går ud fra det ikke lykkedes?
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 936 times

Post by Frouvne »

Spillene fra Hellerup er afhentet, hvis det er dem, du spørger til.
frouvne, administrator

Image
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization

Post by Nissi »

Jeg mangler en kurer fra Mik på Nørrebro til Fyn. Er nogen vil være så behjælpelige? :)
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Nissi wrote:Jeg mangler en kurer fra Mik på Nørrebro til Fyn. Er nogen vil være så behjælpelige? :)
Eventuelt fra et andet sted i Københavnsområdet, som jeg så kunne bringe spillene til?
Image
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Post by digter »

Den kan jeg nok godt klare. Hvor meget drejer det sig om?
Image
Post Reply