Djengis Con X - d. 26-28 April 2019
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Djengis Con X - d. 26-28 April 2019
Næ!BlueSwan wrote:Thomas Svan står på listen to gange!

Sidst spillet:

- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Jeg fylder en del i bybilledet!BlueSwan wrote:Thomas Svan står på listen to gange!
-
- Favoritspil: Tunge euros - gerne med tog, abstracts og små underlige japanske
Jeg har fået anbefalet con'en af Allan/skumle, så der ryger en tilmelding herfra også
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Jeg skal så bare bede dig om at følge tilmeldingsproceduren beskrevet i starten af tråden.danishbuddha wrote:Jeg har fået anbefalet con'en af Allan/skumle, så der ryger en tilmelding herfra også

Indtil da smider jeg dig på ventelisten, så jeg husker at du er interesseret. Jeg beklager den lidt bureaukratiske tilmeldingsprocedure, men erfaringen siger mig at det desværre er nødvendigt.
Last edited by Stony on Tue Oct 09, 2018 1:57 pm, edited 1 time in total.
- Stony
- 5000+ indlæg
Så fik jeg lige samlet op på de tilmeldinger der er kommet den seneste uge, og vi er nu halvt fyldt.
Last edited by Stony on Tue Oct 09, 2018 1:57 pm, edited 1 time in total.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Steen, ved vi om sengene er superkorte ligesom ved Lerbjerghytten og vil det igen være sådan at der er en "sovesal" af en art, hvor folk kan sove med medbragte luftmadrasser?
Regner iøvrigt med at tage med og tager muligvis et par stykker med, men det hele skal lige falde på plads inden jeg/vi melder os til.
Regner iøvrigt med at tage med og tager muligvis et par stykker med, men det hele skal lige falde på plads inden jeg/vi melder os til.
- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg har aldrig været der, så jeg bliver svar skyldig. Men i det omfang der bliver behov for en sovesal, så finder vi ud af det. Jeg tænker at lejrkontoret (lokale B på plantegningen) sikkert vil kunne benyttes til formålet, såfremt det måtte være nødvendigt.BlueSwan wrote:Steen, ved vi om sengene er superkorte ligesom ved Lerbjerghytten og vil det igen være sådan at der er en "sovesal" af en art, hvor folk kan sove med medbragte luftmadrasser?
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Jeg har været der for 8-10 år siden, og så vidt jeg husker minder sengene meget om dem fra Lerbjerghytten.
- Stony
- 5000+ indlæg
@Skumle : Kan jeg få dig til at prikke din kammersjuk? Han har ikke reageret på ovenstående, og jeg har ikke andet på ham end hans profilnavn herinde.Stony wrote:Jeg skal så bare bede dig om at følge tilmeldingsproceduren beskrevet i starten af tråden.danishbuddha wrote:Jeg har fået anbefalet con'en af Allan/skumle, så der ryger en tilmelding herfra også
Indtil da smider jeg dig på ventelisten, så jeg husker at du er interesseret. Jeg beklager den lidt bureaukratiske tilmeldingsprocedure, men erfaringen siger mig at det desværre er nødvendigt.
Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Done!Stony wrote:@Skumle : Kan jeg få dig til at prikke din kammersjuk? Han har ikke reageret på ovenstående, og jeg har ikke andet på ham end hans profilnavn herinde.Stony wrote:Jeg skal så bare bede dig om at følge tilmeldingsproceduren beskrevet i starten af tråden.danishbuddha wrote:Jeg har fået anbefalet con'en af Allan/skumle, så der ryger en tilmelding herfra også
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Race for the Galaxy, Wiz-war, Bridge, Game of Thrones the Card Game, Lord of the Rings the card game, Arkham Horror the card game, Mage Knight, Time Stories