Djengis Con - VII spilplanlægning
- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Djengis Con - VII spilplanlægning
Tempus virker som et Civ spil og det er lige mig, så vil også gerne på Tempus i modul 1.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Modul 3:
Skt. Petersborg 2nd edition: Bugge, Larsine, [ledig], [ledig], [ledig]
Der skal nok komme flere.
Skt. Petersborg 2nd edition: Bugge, Larsine, [ledig], [ledig], [ledig]
Der skal nok komme flere.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Jeg ville meget gerne se lyset i det, da det bare står og samler støv på hylden - men efter flere forsøg fungerer det bare ikke for mig. Så jeg glæder mig til at høre om, hvordan man spiller det rigtigt.Sir William wrote:Tempus virker som et Civ spil og det er lige mig, så vil også gerne på Tempus i modul 1.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Nogen der vil spille Food Chain Magnate i Modul 3 eller 4?
Vi har mulighed for at låne Tigrillos eksemplar (tak for det), men han har ikke selv tid til at spille med.
Jeg har ikke spillet det før, men vil gerne forsøge at læse og forklare reglerne.
Vi har mulighed for at låne Tigrillos eksemplar (tak for det), men han har ikke selv tid til at spille med.
Jeg har ikke spillet det før, men vil gerne forsøge at læse og forklare reglerne.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Ja, helt klart i modul 3! Jeg skal så godt nok flytte mig fra Keyflower, men det går nok.Bostrup wrote:Nogen der vil spille Food Chain Magnate i Modul 3 eller 4?
- Tigrillo
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Reglerne er rimeligt lette at sætte sig ind i. Det gælder dog om at holde tungen lige i munden når man får oparbejdet sig en arbejdsstyrke. Så kan der godt smutte nogle ting fordi der er så meget at holde styr på.
Profil på BGG:http://www.boardgamegeek.com/user/Tigrillo
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Er der nogen der i et af modulerne kunne tænke sig at introducere Through the Ages for en mindre gruppe?
- Sir William
- 1000+ indlæg
Forsøgte også, men ingen bed på. Den ene gang jeg prøvede det, krævede det at man holdt tungen meget lige i munden da det hurtigt kan blive meget uoverskueligt.Goblen wrote:Er der nogen der i et af modulerne kunne tænke sig at introducere Through the Ages for en mindre gruppe?
Gik så bare herind
http://www.boardgaming-online.com/
Hvis du skulle have lyst til at prøve, så kan vi tage nogle spil?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Jeg er gerne med på Above and Below, hvis nogen skulle have lyst. Er ledig i modul 4 og 5 lige nu.Aratar wrote:Jeg vil rigtig gerne spille nogle af de fire følgende:
- Above and below
- Fury of Dracula (3rd Ed.)
- Zombicide: Black Plague
- Raiders of the North Sea
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Modul 3:BlueSwan wrote:Ja, helt klart i modul 3! Jeg skal så godt nok flytte mig fra Keyflower, men det går nok.Bostrup wrote:Nogen der vil spille Food Chain Magnate i Modul 3 eller 4?
Food Chain Magnate: Bostrup, BlueSwan, [ledig], [ledig]
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Og det vil Vivi også gerne, men hun er kun ledig i modul 5.Gunness wrote:Jeg er gerne med på Above and Below, hvis nogen skulle have lyst. Er ledig i modul 4 og 5 lige nu.Aratar wrote:Jeg vil rigtig gerne spille nogle af de fire følgende:
- Above and below
- Fury of Dracula (3rd Ed.)
- Zombicide: Black Plague
- Raiders of the North Sea
-
- 25+ indlæg
Det ville jeg også gerne være med til, men hvor "erfaren" vil I anbefale man er før man kaster sig ud i det? Synes jeg har hørt at det kan være lidt af en mundfuld?Bostrup wrote:Modul 3:BlueSwan wrote:Ja, helt klart i modul 3! Jeg skal så godt nok flytte mig fra Keyflower, men det går nok.Bostrup wrote:Nogen der vil spille Food Chain Magnate i Modul 3 eller 4?
Food Chain Magnate: Bostrup, BlueSwan, [ledig], [ledig]
- Michael