Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Re: Hvad har du købt idag?
Vi var forbi svigerforældrene i Helsinge hvor der også var loppemarked som bliver afholdt hver lørdag. Det resulterede i El Grande ( på dansk) til 40,-. Det kunne jeg ikke sige nej til!
- Sir William
- 1000+ indlæg
maxell wrote:Vi var forbi svigerforældrene i Helsinge hvor der også var loppemarked som bliver afholdt hver lørdag. Det resulterede i El Grande ( på dansk) til 40,-. Det kunne jeg ikke sige nej til!
Hmm, måske man skulle tage på det loppemarked bare en gang imellem. Havde godt nok set, at der var noget hver weekend men havde ikke indtyk af, at det var noget. Måske det er alligevel. Kan jo bare kombineres med indkøb i Kvickly deroppe, så bliver min storebror nemlig nok også glad

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Jeg tror jeg var heldig - der var ikke andre spændene spil. Ihvertfald ikke i dagSir William wrote:maxell wrote:Vi var forbi svigerforældrene i Helsinge hvor der også var loppemarked som bliver afholdt hver lørdag. Det resulterede i El Grande ( på dansk) til 40,-. Det kunne jeg ikke sige nej til!
Hmm, måske man skulle tage på det loppemarked bare en gang imellem. Havde godt nok set, at der var noget hver weekend men havde ikke indtyk af, at det var noget. Måske det er alligevel. Kan jo bare kombineres med indkøb i Kvickly deroppe, så bliver min storebror nemlig nok også glad

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Dungeon Command: Sting of Lolth og Heart of Cormyr
De første to æsker i den nye D&D-serie fra Wizard of the Coast.
Serien kan vist bedst beskrives som M:tG med miniaturer: man medbringer selv sit eget spil kort, landskab og miniaturer.
I modsætning til de tidligere brætspil fra samme system har man denne gang valgt at bruge færdigmalede figurer, hvilket i jmine øjne er et stort plus. Der er ganske vist kritik af bemalingen, men jeg foretrækker absolut at give mine egne små ændringer på en allerede malet figur fremfor at skulle male 24 figurer (12 i hvert sæt) helt fra grunden. Forhåbentlig vil jeg bedre kunne lide DC end de andre spil i systemet.
Og så kom der også den seneste Blood Moon-udvidelse til Talisman.
De første to æsker i den nye D&D-serie fra Wizard of the Coast.
Serien kan vist bedst beskrives som M:tG med miniaturer: man medbringer selv sit eget spil kort, landskab og miniaturer.
I modsætning til de tidligere brætspil fra samme system har man denne gang valgt at bruge færdigmalede figurer, hvilket i jmine øjne er et stort plus. Der er ganske vist kritik af bemalingen, men jeg foretrækker absolut at give mine egne små ændringer på en allerede malet figur fremfor at skulle male 24 figurer (12 i hvert sæt) helt fra grunden. Forhåbentlig vil jeg bedre kunne lide DC end de andre spil i systemet.
Og så kom der også den seneste Blood Moon-udvidelse til Talisman.
Er på ferie i det sønderjyske, og da vejret har været skidt, indtil i dag, har jeg været en tur forbi Gandalph i Flensborg tidligere på ugen, og nappede Village og Velcome to Walnut Grove, har spillet Village, og syntes faktisk det er et hyggeligt spil, med nogle interessante mekanismer, kan godt lide at folkene dør og tid er en ressource. Walnut grove hsr jeg ikke prøvet andet end et par runder af solo, men spiller rigtig hurtig og formetlig en god filler.
Jeg kom hjem i går med en pose fyldt med sjælen af Super Nintendo, anime og nuttethed - jeg har nemlig anskaffet mig Super Dungeon Explore.
- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
I dag blev Game of Thrones the board game 2nd edition købt og bestilt så det ligger klar til afhentning på min snarlige tur til USA.
Om kuffertpladsen vil, bliver der nok hældt en del andre titler med hjem også.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Efter en del overvejelse fandt jeg ud af at jeg lige så godt kunne gribe fat om nælden og købe Eclipse. Så jeg slog et smut ind omlring Fantask på vej hjem fra arbejde.
Eclipse er simpelthen for godt et spil.
Nu skal jeg bare have fundet en god lagerløsning for den million brikker der er i spillet.
Nu skal jeg bare have fundet en god lagerløsning for den million brikker der er i spillet.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Super, du siger bare til hvis du får behov for forsøgskaniner. Fik det jo ikke prøvet på DC og vil så gerne prøve.Robert wrote:Efter en del overvejelse fandt jeg ud af at jeg lige så godt kunne gribe fat om nælden og købe Eclipse. Så jeg slog et smut ind omlring Fantask på vej hjem fra arbejde.

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Det finder vi helt sikkert ud af. Det er kun et spørgsmål om timing.Sir William wrote:Super, du siger bare til hvis du får behov for forsøgskaniner. Fik det jo ikke prøvet på DC og vil så gerne prøve.Robert wrote:Efter en del overvejelse fandt jeg ud af at jeg lige så godt kunne gribe fat om nælden og købe Eclipse.
Har i dag modtaget:
Opus-dei
Yspahan
Small World
Arkham Horror: The Black Goat of the Woods
Opus-dei
Yspahan
Small World
Arkham Horror: The Black Goat of the Woods
- Sir William
- 1000+ indlæg
Er lige kommet tilbage fra vores lokale loppemarked i forbindelse med Idrætsuge, hvor jeg fik fat i Cirondo til 20 kr. Så må jeg se om det er sjovt og hvordan fungerer.
Umiddelbart ser det ganske interesaant ud og så støttede jeg jo også lige vores lokale damefodboldhold. Altid godt med en undskyldning når man skal købe noget
Især når ens forældre er overbevist om, at vi har for mange spil allerede.
Umiddelbart ser det ganske interesaant ud og så støttede jeg jo også lige vores lokale damefodboldhold. Altid godt med en undskyldning når man skal købe noget

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
I forbindelse med RubiCon, fik Lilli købt Würfel Bohnanza til vores familie.
- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Memoir '44 blev det også til.thomassvan wrote:I dag blev Game of Thrones the board game 2nd edition købt og bestilt så det ligger klar til afhentning på min snarlige tur til USA.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Jeg kunne heller ikke afholde mig for fristelsen til at kunne spille videre, når jeg kom hjem.Larsine wrote:I forbindelse med RubiCon, fik Lilli købt Würfel Bohnanza til vores familie.
Hjemme ventede i øvrigt en pakke indeholdende Tooth & Nail: Factions.
frouvne, administrator