Jeg glæder mig virkelig til at prøve det, der er mange spændende kort i.
Jeg var lige en tur i Lyngby i dag og var forbi Faraos - og der var jeg også liiiiiige ved at falde for fristelsen, men besindede mig, da jeg stadig har en del uspillede Dominion-udvidelser liggende.normann wrote:Jeg har lige købt Dominon "Dark Ages"-udvidelsen i Fantask i dag. Savle, ralle...
Jeg glæder mig virkelig til at prøve det, der er mange spændende kort i.
Og hvordan i alverden var det havnet der??????Brichs wrote:Africana lå i tasken, da jeg kom hjem.
Torcida wrote:Dagens spilindkøb står på Talisman 4th edition og udvidelsen The Dragon.
Begge er købt af Jesper_Norris her på forummet
Ser frem til at få prøvespillet dem i morgen inden den på søndag står på gennemspilning med drengene
Der er så mange terningslag i Talisman, at man ikke udelukkende kan få dårlige terningslag.thomassvan wrote:Håber at høre lidt om din oplevelse med det. Jeg har 4th edition grundspillet stående herhjemme uspillet da jeg er lidt usikker på om det er værd at sætte på bordet. Det virker meget som et meget tilfældigt spil som nemt kan ødelægge det for én spiller udelukkende ved dårlige terningkast.
Der er ikke andet for end at give det et forsøg så. Tak for beskrivelsenLarsine wrote:Der er så mange terningslag i Talisman, at man ikke udelukkende kan få dårlige terningslag.thomassvan wrote:Håber at høre lidt om din oplevelse med det. Jeg har 4th edition grundspillet stående herhjemme uspillet da jeg er lidt usikker på om det er værd at sætte på bordet. Det virker meget som et meget tilfældigt spil som nemt kan ødelægge det for én spiller udelukkende ved dårlige terningkast.
Der er terningslag for hvor langt man flytter, hver gang man har tur, med mindre man har en Teleport spell eller lignende. Man bestemmer dog altid selv hvilken vej man flytter.
Der er terningslag for hvad der sker på en hel del felter.
Der er terningslag hver gang man møder en fjende, og hver gang man vælger at møde en modspiller.
Der er terningslag for hvad der sker for en del spells.
Der er terningslag for hvad der sker når man trækker en hel del kort.
Så udelukkende dårlige terningslag er ikke ret sandsynligt.
Talisman er et oplevelsesspil, og hvis man udelukkende spiller det for at vinde, så skal man nok vælge et andet spil.