Jeg ville nu altså også blive sur hvis min lokale postbutik havde åbnet min kasse...Larsine wrote:I dag kom jeg hjem til en besked om at jeg kunne hente en pakke i min lokale 7-Eleven, og det var ike fra min Secret Santa, men derimod en helt uåbnet kasse boosters.
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Hvad har du købt idag?
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
I tiden efter Essen, har jeg fået shoppet nogle af de spil, jeg i sagens natur ikke fik købt PÅ messen, da jeg (igen) ikke var afsted i år.
Denne gang blev det til bestillinger på Ruhrschifffahrt og Snowdonia.
Dertil lod jeg mig friste af det knapt så nye D-Day Dice samt en enkelt udvidelse dertil.
Så må jeg hellere se om ikke jeg kan udvise lidt mådehold... Bare året ud. Min backlog af uprøvede spil er ved at være for stor.
Denne gang blev det til bestillinger på Ruhrschifffahrt og Snowdonia.
Dertil lod jeg mig friste af det knapt så nye D-Day Dice samt en enkelt udvidelse dertil.
Så må jeg hellere se om ikke jeg kan udvise lidt mådehold... Bare året ud. Min backlog af uprøvede spil er ved at være for stor.
Sidst spillet:

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
I dag kom der så en pakke med Terra Mystica, som jeg glæder mig meget til at prøve!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Tja, men ShopUSA havde nu altså åbnet pakken i første omgang, men dog kun den yderste del, for kassen med boosters inden i var stadig uåbnet, men det er den ikke længere.Mik wrote:Jeg ville nu altså også blive sur hvis min lokale postbutik havde åbnet min kasse...Larsine wrote:I dag kom jeg hjem til en besked om at jeg kunne hente en pakke i min lokale 7-Eleven, og det var ike fra min Secret Santa, men derimod en helt uåbnet kasse boosters.
Spil er til for at blive åbnet, sorteret, og spillet med. De første to er nu sket, og så mangler jeg bare den tredie del.
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Et par timers slendren i Kbh i går førte til, at jeg fik købt The Resistance, Timeline: Inventions og Blood Bowl: Team Manager - the Card Game...
og et par tegneserier....
men ikke det julepynt, jeg egenlig var der for at købe...

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Vi er stolte af dig.Andrea wrote:Et par timers slendren i Kbh i går førte til, at jeg fik købt The Resistance, Timeline: Inventions og Blood Bowl: Team Manager - the Card Game...

Sidst spillet:

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Ellers kan man jo altid sætte nogle af de mange kort på snor, og lave f.eks. en Timeline-guirlande!Andrea wrote:men ikke det julepynt, jeg egenlig var der for at købe...
What are you, like 80?
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Tak! Min kære ægtefælle syntes dog, at de tog meget af benpladsen i teatret senere på aftenen...Stony wrote: Vi er stolte af dig.

Hovhov! Jeg er meget ømskindet mht. hvad mine brætspil udsættes for!Jens_Hoppe wrote: Ellers kan man jo altid sætte nogle af de mange kort på snor, og lave f.eks. en Timeline-guirlande!

- Stony
- 5000+ indlæg
Det holdt så i lidt over en uge. Jeg spottede at Belfort og Tzolk'in: The Mayan Calendar var kommet på lager, samt at udvidelsen "A Dance With Dragons" til A Game of Thrones var kommet. Dem er jeg jo nødt til at eje.Stony wrote:Så må jeg hellere se om ikke jeg kan udvise lidt mådehold... Bare året ud. Min backlog af uprøvede spil er ved at være for stor.
Sidst spillet:

Fik i dag købt udvidelserne til Quarriors:
Quarmageddon
Rise of the demons
Quest of the Qladiator
På Quarmageddon æsken sad der et promo kort, super lækkert jo
Quarmageddon
Rise of the demons
Quest of the Qladiator
På Quarmageddon æsken sad der et promo kort, super lækkert jo

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Flinke Tobias havde "gaver" med til mig i KBK i går, i form af Escape: Curse of the Temple og War of the Ring: Lords of Middle-Earth.
What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
I forbindelse med sidste Consim havde Helle et eksemplar af Thurn and Taxis og Thurn and Taxis: Power and Glory med hjem, hvilket vist aldrig blev nævnt her, men som står og fylder op.
I går modtog jeg mit eksemplar af The Resistance: Avalon og tidligere på ugen købte jeg Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island i Faraos Cigarer. Særligt sidstnævnte ser jeg meget frem til at få prøvet af da kombinationen af tema og samarbejde gør det til et oplagt familiespil hos os.
I går modtog jeg mit eksemplar af The Resistance: Avalon og tidligere på ugen købte jeg Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island i Faraos Cigarer. Særligt sidstnævnte ser jeg meget frem til at få prøvet af da kombinationen af tema og samarbejde gør det til et oplagt familiespil hos os.
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 716 times
- Been thanked: 839 times
Som ikke-familie vil jeg meget gerne lægge billet ind på at teste Robinson ved lejlighed 
Temaet er lige mig, men jeg har læst tilpas meget blandet om spilmekanismerne til, at jeg gerne vil prøve det før jeg køber.

Temaet er lige mig, men jeg har læst tilpas meget blandet om spilmekanismerne til, at jeg gerne vil prøve det før jeg køber.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Vi føjer det til listen!Gunness wrote:Som ikke-familie vil jeg meget gerne lægge billet ind på at teste Robinson ved lejlighed

frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights