Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Hvad har du købt idag?
Godt jeg ikke har noget nytårsforsæt om indkøb af færre spil! Det ville nemlig have fået lidt af et drøjt hug med den kasse som jeg modtog fra England i dag, indeholdende:
Legends of Andor
Noblemen
Polis: Fight for the Hegemony
Clash of Wills: Shiloh 1862
Legends of Andor
Noblemen
Polis: Fight for the Hegemony
Clash of Wills: Shiloh 1862
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Legends of Andor: Det skal blive interessant at høre om de enkelte scenarier er værd at spille mere end een gang!
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Ja, det er jo nok der at spillet kunne have en svaghed... Men så må det ryge på salgslisten igen!Mik wrote:Legends of Andor: Det skal blive interessant at høre om de enkelte scenarier er værd at spille mere end een gang!

What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 635 times
- Been thanked: 933 times
I går dukkede et spil op, jeg vist forud-bestilte for et par år siden grundet temaet: Den Store Nordiske Krig, nemlig Pax Baltica. Og i dag var det så Qwirkle og Space Cadets, der dukkede op. Særligt sidstnævnte er jeg meget nysgerrig på og det kan både vise sig at være super-sjovt eller et kæmpe flop.
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg fik slet ikke skrevet, at jeg forleden fik hentet hhv. Nexus Ops og Mythic Battles. Nexus Ops havde jeg også i førsteudgaven, men det var et af de spil der røg videre pga. pladsmangel. Mythic Battles havde jeg intet læst om, før jeg osede igennem Boardgamer's tilbud. Efter lidt hurtig research på BGG røg det med ned i kurven.
Sidst spillet:

- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
Har købt en Mystery Box of Civilization, som indeholder:
7 Ages
Sid Meier's Civilization + Fame & Fortune
Mesopotamia
Vinci
Clans
Carcassonne: Hunters & Gathers
Age of Mythology
Tempus
Struggle of Empires
+ en overraskelse
For 850 kr(inkl. forsendelsen) kan jeg vist kun være tilfreds med det
Tempus havde jeg dog, og tror ikke 7 Ages er noget for mig, men ellers har jeg kun spillet Age of Mythology før, som jeg synes var fint nok.
7 Ages
Sid Meier's Civilization + Fame & Fortune
Mesopotamia
Vinci
Clans
Carcassonne: Hunters & Gathers
Age of Mythology
Tempus
Struggle of Empires
+ en overraskelse
For 850 kr(inkl. forsendelsen) kan jeg vist kun være tilfreds med det

Tempus havde jeg dog, og tror ikke 7 Ages er noget for mig, men ellers har jeg kun spillet Age of Mythology før, som jeg synes var fint nok.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
I forbindelse med at jeg bestilte spil fra min SS, kom jeg lige til at lægge et Innovation i kurven. På den måde nåede jeg op hvor jeg fik 5% rabat, og portoen faldt fra £18.50 til £17.40, så det var lige før det var gratis.
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Købte Mystic box of Horror:
Tannhäuser
Mall of Horror
Squad Seven
Mansions of Madness
Last Night on Earth
Gloom
War on Terror
Outdoor Survival
BabeQuest
Glæder mig til at få pakken, og spille nogle af de her spil. Især Mansions of Madness, Mall of Horror, Tannhäuser og War on Terror som jeg synes lyder mega fedt. Tror ikke det var en dårlig pakke jeg fik købt her.
Edit: Hentede også lige Sentinels: Infernal Relics i dag.
/Brian
Tannhäuser
Mall of Horror
Squad Seven
Mansions of Madness
Last Night on Earth
Gloom
War on Terror
Outdoor Survival
BabeQuest
Glæder mig til at få pakken, og spille nogle af de her spil. Især Mansions of Madness, Mall of Horror, Tannhäuser og War on Terror som jeg synes lyder mega fedt. Tror ikke det var en dårlig pakke jeg fik købt her.
Edit: Hentede også lige Sentinels: Infernal Relics i dag.
/Brian
- Sir William
- 1000+ indlæg
Har fået indløst mit gavekort som jeg fik i afskedsgave fra mit gamle arbejde og fået købt "Settlers of Catan Europe". Længe gerne ville prøve det, så .....
- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
I går aftes - næsten i dag! - købte jeg lige endnu en mystery box med:
Löwenherz
Genoa
Oltre Mare
Senissima
Kogge
Dschunke
Himalaya
Metro
De fleste på tysk, men har fundet regler til dem. For at finansiere det, har jeg så solgt mine Dominion-spil, som en af mine venner i forvejen har.
Löwenherz
Genoa
Oltre Mare
Senissima
Kogge
Dschunke
Himalaya
Metro
De fleste på tysk, men har fundet regler til dem. For at finansiere det, har jeg så solgt mine Dominion-spil, som en af mine venner i forvejen har.
-
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Arkham Horror
Jeg har så købt ovenfor nævnte Dominion-sæt, som jeg regner med at få afhentet på mandag 

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 635 times
- Been thanked: 933 times
Idag fik jeg fingrene i mit eksemplar af Police Precinct med Police Precinct: Mad Men Deck Promo. Jeg håber at spillet er så godt som Tom Vasel gav udtryk for, når nu der står en dansk designer bag.
frouvne, administrator

Har købt og modtaget et eksemplar af Rolling Freight, efter jeg fik Mads hos hyggeonkel.dk til at tage den hjem på lager.
Håber at det er et spil der falder i god jord hos mine TTR spillende bekendtskaber, så vi kan udbygge spilkataloget med dem.
Håber at det er et spil der falder i god jord hos mine TTR spillende bekendtskaber, så vi kan udbygge spilkataloget med dem.
-
- 1000+ indlæg
Hammeren wrote:Har købt og modtaget et eksemplar af Rolling Freight, efter jeg fik Mads hos hyggeonkel.dk til at tage den hjem på lager.
Ooooo... gider du ikke lige poste når det er testet. Jeg synes det ser ENORMT lovende ud, og vil gerne høre en mening.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling