Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 635 times
Been thanked: 933 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:
Hammeren wrote:Har købt og modtaget et eksemplar af Rolling Freight, efter jeg fik Mads hos hyggeonkel.dk til at tage den hjem på lager.

Håber at det er et spil der falder i god jord hos mine TTR spillende bekendtskaber, så vi kan udbygge spilkataloget med dem.

Ooooo... gider du ikke lige poste når det er testet. Jeg synes det ser ENORMT lovende ud, og vil gerne høre en mening.
Jeg var også fristet af det, da det var på Kickstarter, men det er et af de spil, hvor æstetikken (eller manglen på samme) skræmte mig væk.

Image
frouvne, administrator

Image
Hammeren
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by Hammeren »

netsapiens wrote:
Hammeren wrote:Har købt og modtaget et eksemplar af Rolling Freight, efter jeg fik Mads hos hyggeonkel.dk til at tage den hjem på lager.

Håber at det er et spil der falder i god jord hos mine TTR spillende bekendtskaber, så vi kan udbygge spilkataloget med dem.

Ooooo... gider du ikke lige poste når det er testet. Jeg synes det ser ENORMT lovende ud, og vil gerne høre en mening.
Det skal jeg med glæde gøre, håber det bliver denne weekend.
Frouvne wrote:Jeg var også fristet af det, da det var på Kickstarter, men det er et af de spil, hvor æstetikken (eller manglen på samme) skræmte mig væk.

Image
Er helt enig i at terningerne falder igennem, men resten er der intet at sætte en finger på, brættet er gennemført og pap komponenterne er rigtig gode. Men suk de terninger, godt de ikke er særlig essentiel for spillet, eller. :)
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Image

Quest of the Qladiator ankom med postbudet her til formiddag,
og min flinke leverandør havde ovenikøbet også vedlagt promokortet Keymaster Lord of the Quarry, og så kan man jo dårligt forlange mere!
Alle terninger ser fine ud, så endnu engang kan man glæde sig over at Wizkids tilsyneladende sender alle sine dårlige produkter direkte til amerikanske købere :wink:

Image
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 719 times
Been thanked: 840 times

Post by Gunness »

Efter en tur i Berlin er jeg kommet hjem med Antike Duellum og (på Miks varme anbefalinger) The City.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
UglenDerTog
10+ indlæg
10+ indlæg
Favoritspil: Claustrophobia, Small world, Race for the Galaxy

Post by UglenDerTog »

Fik The Resistance og Claustrophobia - De profudis med posten i går. Jeg glæder mig til at prøve de nye features i Claustrophobia. Det ser spændende ud.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Er nu blevet den glade ejer af Quarriors, Thunderstone inkl. alle udvidelser + promokort og Napoloen: The Waterloo Campaign 1815
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

I forbindelse med et køb af plastposer faldt der også et eksemplar af Talisman: the City-udvidelsen.
Eftersom jeg aldrig spiller de tre udgaver af spillet jeg har, må det være noget psykisk!
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Mik wrote:I forbindelse med et køb af plastposer faldt der også et eksemplar af Talisman: the City-udvidelsen.
Eftersom jeg aldrig spiller de tre udgaver af spillet jeg har, må det være noget psykisk!
Betyder det at du ikke ejer en 1st edition?
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Larsine wrote:
Mik wrote:I forbindelse med et køb af plastposer faldt der også et eksemplar af Talisman: the City-udvidelsen.
Betyder det at du ikke ejer en 1st edition?
Korrekt. Jeg har heller ikke den grimme genudgivelse af 3rd ed.
Image
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Tyfo »

Jeg har lige bestilt fire spil hjem fra Spiele-Offensive. Dog går der nok op til en måned inden de kommer grundet lagersvigt og diverse, men jeg er stadig ret hyped :)

Det blev til;

Escape: The Cursed Temple (eller hvad det nu hedder)
Hanabi (jeg har haft en hjemmelavet version de sidste par år, nu blev det tid til the real deal)
Genoa (et spil jeg har været efter meget længe, det var til salg til 150 kr!)
Sylla (det så super interessant ud, og det kostede kun 75!)

Yay :D
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg kunne ikke modstå fristelsen, da Boardgameguru havde tilbud, så jeg bestilte lidt hjem. Det blev til:

Eclipse : Rise of the Ancients
Co2
Space Empires : Close Encounters
Starship Merchants
Space Alert
Agricola : Farmers of the Moor

Ja, man må jo nøjes.

(Fuck, hvor går det dårligt med min ambition om at få spillet de spil jeg endnu ikke har prøvet. Jeg er baaaaaaguuuuuuuud.)
Sidst spillet:
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 719 times
Been thanked: 840 times

Post by Gunness »

I den helt minimalistiske afdeling:
Avalon - Kickstarter promo
(jeg har ikke spillet endnu, men nu har jeg da udvidelsen ;))
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

I dag motyog jeg Fresko Modul 7: The Scrolls som jeg havde købt af Tobias.

Aldrig har jeg modtaget så meget luft :-) Det kunne snilt have været en udvidelses pakke på størrelse med de to første udvidelser til Small World, eller andda mindre endnu. Men de ville sikre sig at den ikke forsvandt på hylderne og fyldte derfor ca. 2000% luft i kassen.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Nå ja. Den originale udgave blev blot solgt/givet væk i en plastikpose.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Eftersom Milan-Spiele havde Skandinavien/Baltikum & England/Irland-brættet til Funkenschlag på tilbud fandt jeg tiden inde til at bestille det. Og for at udnytte fragtomkostningerne røg Pirate Dice og 3012 også ned i inkøbskurven.

Førstnævnte pirat-terningspil har åbenbart fundet tilstrækkelig støtte til at blive produceret via Kickstarter, selvom mine Geekbuddies ikke giver det mere end 6 i gennemsnit. Men en beskrivelse af spillet som "RoboRally light med terninger i stedet for kort" gjorde mig nysgerrig.

3012 er et Thunderstone-lignende deck-builder spil, som sikkert er lige så intetsigende som alle de andre Dominion-forsøg.
Men nu har jeg købt det, så det skal da spilles mindst een gang...
Image
Post Reply