Lyder da som en glimrende ide!BlueSwan wrote:Det lader da til at der er basis for en Castles Of Burgundy aften i Skævinge eller Helsinge indenfor en overskuelig fremtid!
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Hvad har du købt idag?
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Det lyder næsten som om I har dannet en hel enklave af brætspillere i det nordsjællandskeSir William wrote:Lyder da som en glimrende ide!BlueSwan wrote:Det lader da til at der er basis for en Castles Of Burgundy aften i Skævinge eller Helsinge indenfor en overskuelig fremtid!

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Vi er der ikke helt endnu, men det kommer forhåbentlig!Helle wrote:Det lyder næsten som om I har dannet en hel enklave af brætspillere i det nordsjællandskeSir William wrote:Lyder da som en glimrende ide!BlueSwan wrote:Det lader da til at der er basis for en Castles Of Burgundy aften i Skævinge eller Helsinge indenfor en overskuelig fremtid!!
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 719 times
- Been thanked: 841 times
Ikke købt, men printet - mit eget eksemplar af Arkham Investigator, som er Sherlock Holmes: Consulting Detective i en Cthulhu-setting. Det ser nu meget lækkert og veldesignet ud af et p&p at være.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 190 times
Sejt! Hvor mange sider skal der sådan cirka printes?Gunness wrote:Ikke købt, men printet - mit eget eksemplar af Arkham Investigator, som er Sherlock Holmes: Consulting Detective i en Cthulhu-setting. Det ser nu meget lækkert og veldesignet ud af et p&p at være.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Grundmaterialet er:
- 9 sider regler
- 2 sider avis
- 16 sider telefonbog
- 1 stk kort, som bør printes i A3, da det ellers bliver for småt
Derudover er der de enkelte sager. Første case er på 22 sider, og der er lovet løbende nye cases - så kan de ovenstående komponenter jo genbruges.
Både telefonbog og case findes i en printervenlig og en ekstra laber nu-æder-vi-al-din-toner udgave, men begge dele er ret flot layoutet. Og hvis man har en duplexprinter, er sideantallet ikke så galt, synes jeg.
- 9 sider regler
- 2 sider avis
- 16 sider telefonbog
- 1 stk kort, som bør printes i A3, da det ellers bliver for småt
Derudover er der de enkelte sager. Første case er på 22 sider, og der er lovet løbende nye cases - så kan de ovenstående komponenter jo genbruges.
Både telefonbog og case findes i en printervenlig og en ekstra laber nu-æder-vi-al-din-toner udgave, men begge dele er ret flot layoutet. Og hvis man har en duplexprinter, er sideantallet ikke så galt, synes jeg.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Nissi
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Hvor kan man printe det ud fra?Gunness wrote:Ikke købt, men printet - mit eget eksemplar af Arkham Investigator, som er Sherlock Holmes: Consulting Detective i en Cthulhu-setting. Det ser nu meget lækkert og veldesignet ud af et p&p at være.
- Gunness
- 5000+ indlæg
Hej René
V2-filerne er her: http://boardgamegeek.com/thread/962650/ ... or-v2-here
- Nissi
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Mange takGunness wrote:Hej René
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 933 times
Modtog mit eksemplar af Ace Detective sammen med udvidelsen Ace Detective: Strange Tales, der var et strech goal på Kickstarter.
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Mandag har været Store Pakkedag: Jeg modtog en pakke fra boardgamer.dk med Lady Alice og YINSH (alle insisterer på at sidstnævnte er en stor mangel i min brætspilsdannelse!). Efter at have lavet en fordækt handel med den århusianske brætspilsmafia, lykkedes det mig også at komme i besiddelse af et eksemplar af Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island. Endelig, og med perfekt timing må man sige, kom der en lille pakke med de fancy plexiglas-livsrammer til Robinson Crusoe, som jeg stiftede bekendtskab med da jeg prøvede Frouvnernes eksemplar af spillet.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jeg synes, at yinsh er rigtigt godt.Jens_Hoppe wrote:Mandag har været Store Pakkedag: Jeg modtog en pakke fra boardgamer.dk med Lady Alice og YINSH (alle insisterer på at sidstnævnte er en stor mangel i min brætspilsdannelse!). Efter at have lavet en fordækt handel med den århusianske brætspilsmafia, lykkedes det mig også at komme i besiddelse af et eksemplar af Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island. Endelig, og med perfekt timing må man sige, kom der en lille pakke med de fancy plexiglas-livsrammer til Robinson Crusoe, som jeg stiftede bekendtskab med da jeg prøvede Frouvnernes eksemplar af spillet.
Vil se frem til din vurdering.
Og held og lykke med de øvrige spil også ....
Helle
Efter lettere utålmodig venten dukkede mit Egizia endelig op på arbejde idag - det tog kun 9 dage fra tyskland...Myde wrote:Efter lang tids indsats og tålmodighed har jeg nu satset og bestilt hvad der burde være et sprit nyt uudpakket Egizia - på tysk dog - via ebay.
20euro + fragt var vist en udemærket pris
Glæder mig til at prøve det igen

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 933 times
Lod mig friste til at tilføje lidt variation til mit nye eksemplar af Smash Up via udvidelsen Smash Up: Awesome Level 9000, da jeg så den til en rimelig pris i Faraos Cigarer.
frouvne, administrator

-
- 1000+ indlæg
Jeg tror det er et godt valg, jeg synes overraskende godt om Smash Up og overvejer en udvidelse til mig selv ogsåFrouvne wrote:Lod mig friste til at tilføje lidt variation til mit nye eksemplar af Smash Up via udvidelsen Smash Up: Awesome Level 9000, da jeg så den til en rimelig pris i Faraos Cigarer.

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling