Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

BlueSwan wrote:Det lader da til at der er basis for en Castles Of Burgundy aften i Skævinge eller Helsinge indenfor en overskuelig fremtid! :D
Lyder da som en glimrende ide!
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Sir William wrote:
BlueSwan wrote:Det lader da til at der er basis for en Castles Of Burgundy aften i Skævinge eller Helsinge indenfor en overskuelig fremtid! :D
Det lyder næsten som om I har dannet en hel enklave af brætspillere i det nordsjællandske :D !
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Helle wrote:
Sir William wrote:
Det lyder næsten som om I har dannet en hel enklave af brætspillere i det nordsjællandske :D !
Vi er der ikke helt endnu, men det kommer forhåbentlig!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 719 times
Been thanked: 841 times

Post by Gunness »

Ikke købt, men printet - mit eget eksemplar af Arkham Investigator, som er Sherlock Holmes: Consulting Detective i en Cthulhu-setting. Det ser nu meget lækkert og veldesignet ud af et p&p at være.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Post by Andrea »

Gunness wrote:Ikke købt, men printet - mit eget eksemplar af Arkham Investigator, som er Sherlock Holmes: Consulting Detective i en Cthulhu-setting. Det ser nu meget lækkert og veldesignet ud af et p&p at være.
Sejt! Hvor mange sider skal der sådan cirka printes?
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

Grundmaterialet er:
- 9 sider regler
- 2 sider avis
- 16 sider telefonbog
- 1 stk kort, som bør printes i A3, da det ellers bliver for småt

Derudover er der de enkelte sager. Første case er på 22 sider, og der er lovet løbende nye cases - så kan de ovenstående komponenter jo genbruges.
Både telefonbog og case findes i en printervenlig og en ekstra laber nu-æder-vi-al-din-toner udgave, men begge dele er ret flot layoutet. Og hvis man har en duplexprinter, er sideantallet ikke så galt, synes jeg.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization

Post by Nissi »

Gunness wrote:Ikke købt, men printet - mit eget eksemplar af Arkham Investigator, som er Sherlock Holmes: Consulting Detective i en Cthulhu-setting. Det ser nu meget lækkert og veldesignet ud af et p&p at være.
Hvor kan man printe det ud fra?
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization

Post by Nissi »

Gunness wrote:Hej René
V2-filerne er her: http://boardgamegeek.com/thread/962650/ ... or-v2-here
Mange tak
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 933 times

Post by Frouvne »

Modtog mit eksemplar af Ace Detective sammen med udvidelsen Ace Detective: Strange Tales, der var et strech goal på Kickstarter.
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Mandag har været Store Pakkedag: Jeg modtog en pakke fra boardgamer.dk med Lady Alice og YINSH (alle insisterer på at sidstnævnte er en stor mangel i min brætspilsdannelse!). Efter at have lavet en fordækt handel med den århusianske brætspilsmafia, lykkedes det mig også at komme i besiddelse af et eksemplar af Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island. Endelig, og med perfekt timing må man sige, kom der en lille pakke med de fancy plexiglas-livsrammer til Robinson Crusoe, som jeg stiftede bekendtskab med da jeg prøvede Frouvnernes eksemplar af spillet.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:Mandag har været Store Pakkedag: Jeg modtog en pakke fra boardgamer.dk med Lady Alice og YINSH (alle insisterer på at sidstnævnte er en stor mangel i min brætspilsdannelse!). Efter at have lavet en fordækt handel med den århusianske brætspilsmafia, lykkedes det mig også at komme i besiddelse af et eksemplar af Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island. Endelig, og med perfekt timing må man sige, kom der en lille pakke med de fancy plexiglas-livsrammer til Robinson Crusoe, som jeg stiftede bekendtskab med da jeg prøvede Frouvnernes eksemplar af spillet.
Jeg synes, at yinsh er rigtigt godt.
Vil se frem til din vurdering.
Og held og lykke med de øvrige spil også ....
Helle
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

Myde wrote:Efter lang tids indsats og tålmodighed har jeg nu satset og bestilt hvad der burde være et sprit nyt uudpakket Egizia - på tysk dog - via ebay.
20euro + fragt var vist en udemærket pris :)
Efter lettere utålmodig venten dukkede mit Egizia endelig op på arbejde idag - det tog kun 9 dage fra tyskland...
Glæder mig til at prøve det igen :D
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 933 times

Post by Frouvne »

Lod mig friste til at tilføje lidt variation til mit nye eksemplar af Smash Up via udvidelsen Smash Up: Awesome Level 9000, da jeg så den til en rimelig pris i Faraos Cigarer.
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Frouvne wrote:Lod mig friste til at tilføje lidt variation til mit nye eksemplar af Smash Up via udvidelsen Smash Up: Awesome Level 9000, da jeg så den til en rimelig pris i Faraos Cigarer.
Jeg tror det er et godt valg, jeg synes overraskende godt om Smash Up og overvejer en udvidelse til mig selv også :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply