Stony wrote:Det bliver vel kl. 18.00. Hvornår regner I med at lande?
Det afhænger af, hvornår vi kan komme afsted. Jeg tvivler på, at vi er fremme før kl 19. Jeg prøver lige at vende med de andre, om vi går efter at spise i hytten. Det skal i hvert fald ikke være til besvær for jer andre.
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt! Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Stony wrote:Det bliver vel kl. 18.00. Hvornår regner I med at lande?
Det afhænger af, hvornår vi kan komme afsted. Jeg tvivler på, at vi er fremme før kl 19. Jeg prøver lige at vende med de andre, om vi går efter at spise i hytten. Det skal i hvert fald ikke være til besvær for jer andre.
Jeg tænker, at vi kan sørge for, at der er noget mad til jer, så der skal varmes nye brød, når I kommer ... og at I måske kommer til at hente maden i køkkenet - hvis den allerede er sat væk, men at det ikke er noget problem at sørge for, at der er mad. I kan jo evt. give lyd på dagen, når I ved nærmere om, hvornår I er fremme.
Men hvis I hellere vil sidde og slappe af med maden i godt selskab med kniv og gaffel end at fange en hurtig sandwich i bilen ... så sig til.
Det betyder vel, at vi har en madsituation igen?
Sir William og Robert kan vel næppe ene mand lave mad til 30-35 mennesker?
Jeg laver stadig gerne tomat-kyllinge suppe med chili/karry, hvis det har interesse.... Stony, du siger bare til.
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
chr88 wrote:Er der lørdagsdeltagere, jeg evt. kan køre med fra København af? Eller er der nogen, der vil kunne hente mig på Allerød station lørdag morgen?
Jeg kører alligevel hjem og sover, så jeg kan sagtens samle dig op på Bispebjerg Station lørdag morgen kl. 8:20.
Helle wrote:Sir William og Robert kan vel næppe ene mand
Kun hvis det lykkes for dem, på mystisk Cthulhu-agtig vis, at fusionere deres kroppe!
Hvis kokkene om lørdagen har brug for relativt ukvalificeret arbejdskraft til nogle af de manuelle opgaver (hakke grøntsager, dække bord, etc.) melder jeg mig gerne.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Helle wrote:Sir William og Robert kan vel næppe ene mand
Kun hvis det lykkes for dem, på mystisk Cthulhu-agtig vis, at fusionere deres kroppe!
Hvis kokkene om lørdagen har brug for relativt ukvalificeret arbejdskraft til nogle af de manuelle opgaver (hakke grøntsager, dække bord, etc.) melder jeg mig gerne.
He, he ... man skal vel være lidt monster-agtig i sin tankegange, hvis man skal leve op til Djengis ... hvordan den spilweekend end nogensinde kom til at blive navngivet efter ham ....
Djengis Kahn var jo en god strategeg og taktiker, så med det i mente er det vel ikke helt forkert at opkalde et brætspil arrangement efter ham. Brætspil er jo også strategi og taktik.
Jeg laver min chili con carne om fredagen, og satser så på at den kan stå på køl til om lørdagen. Om lørdagen skal jeg så bruge hjælp til at koge ris og varme brød samt varme retten op.
Med hensyn til ris, så køber jeg ris i poser. Det er nemmest at håndtere, brænder ikke på og er billigt. Brødene skal bare lige fugtes og have 10 min i ovnen og Chilien skal varmes forsigtigt på så den ikke brænder på. Så jo flere der kan hjælpe, jo nemmere vil det blive og så kan man samtidig spille mens det sker.
Ved ikke om vi også skal dække bord, men det er jo også ligetil.
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt! Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
chr88 wrote:Er der lørdagsdeltagere, jeg evt. kan køre med fra København af? Eller er der nogen, der vil kunne hente mig på Allerød station lørdag morgen?
Jeg kører alligevel hjem og sover, så jeg kan sagtens samle dig op på Bispebjerg Station lørdag morgen kl. 8:20.
Mik
Det tilbud vil jeg meget gerne takke ja tak til, Mik!
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Høveltsvangsvej ender i en bussluse ud mod Nymøllevej, så rutevejledningerne sender en på en kæmpeomvej rundt om Lillerød. Streetviewbillederne fra 2009 ser ud som om at man godt kan snige sig igennem i personbil. Nogle erfaringer?