Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Jeg gik så lidt amok dagen efter Fury røg i sækken, og fik endvidere Go West, Cosmic Encounter, When Darkness Comes + 4 expansions til spillet og Architekton. Alle spillene blev sendt fredag fra Tyskland, så jeg går en spændende efterårsferie i møde.Danny wrote:Jeg har "vundet" følgende spil på ebay: Circus Maximus, Gladiator, Way out West og Station Manager. Jeg glæder mig som et lille barn til at få prøvet Circus Maximus. Det var så i går, og i dag føjer jeg lige Fury of Dracula til samlingen.
Last edited by Danny on Mon Oct 15, 2007 4:04 pm, edited 1 time in total.
Danny Rasmussen
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Efter en hyggetur til DHL i Brøndby (heldigvis kortere for mig end Høje Tåstrup, hvor alle de andre elendige pakkefirmaer bor), er det nye Hannibal nu også blevet mit:

Sammenligning.

3 år og opefter.
Umiddelbart ser det godt ud. Komponenterne er flotte. Overordnet set har Valley Games være meget trofaste i deres genudgivelse af denne klassiker, og har ikke forsøgt mange "narrestreger" med det grafiske, og slet ingen med reglerne. Om noget er de i mine øjne ikke sluppet så godt fra brættet, som er blevet lidt for "crowded" i den nye version - det gamle virker mere funktionelt. Kort og brikker er tip-top lækre.

Sammenligning.

3 år og opefter.

Umiddelbart ser det godt ud. Komponenterne er flotte. Overordnet set har Valley Games være meget trofaste i deres genudgivelse af denne klassiker, og har ikke forsøgt mange "narrestreger" med det grafiske, og slet ingen med reglerne. Om noget er de i mine øjne ikke sluppet så godt fra brættet, som er blevet lidt for "crowded" i den nye version - det gamle virker mere funktionelt. Kort og brikker er tip-top lækre.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Til lykke med spillet. Det er meget fint, og jeg kæmper stadig med at få hold på reglerne - men det ser ikke så slemt ud, bare mange detaljer.
Jeg tænkte at de godt kunne have lagt højlys på forbindelserne mellem byerne, især i Italien, eller måske endda taget en lidt mere tegneserie-agtig fortegnet tilgang til kortet, så støvlen var blevet lidt bredere.
Jeg tænkte at de godt kunne have lagt højlys på forbindelserne mellem byerne, især i Italien, eller måske endda taget en lidt mere tegneserie-agtig fortegnet tilgang til kortet, så støvlen var blevet lidt bredere.
Jens_Hoppe wrote:Efter en hyggetur til DHL i Brøndby (heldigvis kortere for mig end Høje Tåstrup, hvor alle de andre elendige pakkefirmaer bor), er det nye Hannibal nu også blevet mit:
...
Jesper Rugård Jensen
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 928 times
Åh ja, Subbuteo vækker mange glade minder. Og jeg har da stadig store forhåbninger til at få dyrket spillet lidt mere i fremtiden! Et lille kup du har gjort dig der!Danny wrote:Så "vandt" jeg lige et nyt Subbuteo på qxl.dk til den fyrstelige sum af 70 kr. incl. forsendelse. Det kommer i næste uge. Argh jeg kan næsten ikke følge med, når spillene bare strømmer ind.

frouvne, administrator

Damn, det lyder godt. Masser af nye spil jeg forhåbentlig får en chance for at spilleAndrea wrote:Essenhøsten blev:
Duel in the Dark
Tannhaüser
League of Six
Ark + expansion
Downfall of Pompeii
Shazamm!
Dracula
The HellGame
Danger
Volle Wolle
Heimlich & Co. (brugt)
PowerGrid expansion