Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

qute wrote: Damn, det lyder godt. Masser af nye spil jeg forhåbentlig får en chance for at spille :D
Det kan nok godt arrangeres ;)
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Playme havde jo tilbud på spil frem til d. 31. oktober, så jeg kunne jo lige så godt få klaret et par gaveindkøb... og man skulle da være et skarn, hvis man ikke selv lige nuppede et par med, som jeg ikke fik købt på Essen! :P

Høsten blev Return of the Heroes, Diamant og Alhambras anden udvidelse, City Gates.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Deprimerende forudsigeligt er jeg så småt gået i gang med at købe nogle af de spil, som jeg i første omgang sprang over i Essen. :roll:

I første omgang er det blevet til Napoleon's Triumph som jeg glæder mig til at spille. Lige i dette tilfælde var det nok meget godt at jeg ventede med at købe spillet, for det er tungt som et ondt år, og jeg var rigeligt tungt læsset på hjemturen fra Essen i forvejen...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Danny »

Jeg har igen været i en af Svendborgs genbrugsbutikker, hvor jeg fandt Grever & Baroner samt Wolfgang Kramers Columbus.
Danny Rasmussen
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så fik jeg mine eksemplarer af StarCraft og Race for the Galaxy.

Så må jeg se hvornår jeg får dem spillet. *suk*
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Jesper »

Starcraft kan klart anbefales. Jeg glæder mig til at prøve det igen.

Og fik så lige købt ind hos GMT: Winds of Plunder og BattleLine - svært at håndtere 50% rabat - selvom jeg hverken har plads (eller behov?).

Og så i øvrigt en stabel spil til min Secret Santa modtager ovre i Canada. *Host* dollaren var vist ikke helt så billig som jeg havde bildt mig selv ind.

Og har så haft rigtig svært ved at holde mig væk fra Fantasy Flights tilbud på deres hjemmeside - heldigvis er fragten så umådelig at det ikke kan betale sig - men 10$ for Perikles er næsten ikke til at bære.
Stony wrote:Så fik jeg mine eksemplarer af StarCraft og Race for the Galaxy.

Så må jeg se hvornår jeg får dem spillet. *suk*
Jesper Rugård Jensen
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 247 times
Been thanked: 2 times

Post by Kanzler »

Jesper wrote: Og har så haft rigtig svært ved at holde mig væk fra Fantasy Flights tilbud på deres hjemmeside - heldigvis er fragten så umådelig at det ikke kan betale sig - men 10$ for Perikles er næsten ikke til at bære.
Jeg har også selv jamret højlydt og længe over dette tilbud! Det er jo grotesk billigt for et glimrende spil! Men som du også skriver er fragten til gengæld grotesk dyr! :x
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Danny »

Kanzler wrote:
Jesper wrote: Og har så haft rigtig svært ved at holde mig væk fra Fantasy Flights tilbud på deres hjemmeside - heldigvis er fragten så umådelig at det ikke kan betale sig - men 10$ for Perikles er næsten ikke til at bære.
Jeg har også selv jamret højlydt og længe over dette tilbud! Det er jo grotesk billigt for et glimrende spil! Men som du også skriver er fragten til gengæld grotesk dyr! :x
Jeg tilslutter mig også hylekoret. Man skulle have været amerikaner!
Danny Rasmussen
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole

Post by Stony »

Jeg har besluttet mig for at forsøge mig med den tyske udgave af Agricola. Nu må jeg så se hvornår den dumper ind ad døren.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Jeg har besluttet mig for at forsøge mig med den tyske udgave af Agricola. Nu må jeg så se hvornår den dumper ind ad døren.
Jeg havde den også på radaren et stykke tid, men efter at have set tilpas mange billeder af kort hvor jeg bare ikke fattede en brik af hvad der stod, endte jeg med at opgive idéen. Så nu venter jeg istedet på den engelske udgave (og helst med mulighed for at prøve en andens eksemplar først :)).
What are you, like 80?
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Jeg regner med at udskrive de engelske tekster og lave en paste-up.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Se, det er nok en glimrende idé - men en jeg ikke gider. :)
What are you, like 80?
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Aratar »

Jeg har for nogle dage siden forudbestilt Agricola gennem Z-man. Prisen bliver 81 dollars og spillet bliver sendt fra England, så man undgår at betale dansk moms og told.

I forhold til de af jer, der piver lidt over den lave pris på Perikles hos FFG, kan jeg sige, at playme har den til 17 euro. Ikke helt 10 dollars, men stadig ganske billigt. De har også Struggle of Empires til 20 euro og en tysk udgave af Railroad Tycoon til 23 :)
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Se, det er nok en glimrende idé - men en jeg ikke gider. :)
Jeg har også overvejet en "doven" løsning, hvor jeg bare printer de engelske paste-ups ud på papir af en lidt kraftigere kvalitet, og klipper dem ud, og så smider jeg dem bare i nogle kort-lommer (med farvet baggrund), så man ikke kan kende forskel på dem, selv om jeg skulle få klippet lidt skævt. Så bliver man fri for møjsomt at sidde og klistre dem på de originale kort. Der er jo også nogle stykker.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Så ankom mit Agricola sammen med et spritnyt Im Jahr des Drachen, som jeg regner med at bytte lige overfor et eksemplar der kun er spillet en enkelt gang. *host*

Så inkluderede jeg en ekstra bane til Bolide og et eksemplar af For Sale, idet Playme.de reklamerede med et gratis Knizia-spil til alle ordrer over 75 EUR. De glemte bare at vedlægge det. :-(
Post Reply