Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Frouvne wrote:Posten afleverede idag årets sidste spil til mig: Mush! Mush! - Snow Tails 2.
Der havde jeg så lige forregnet mig; posten kommer åbenbart ud i dag og det kære bud fra DHL havde min julegave fra mig selv med (der vel så er blevet en nytårsgave): Patchistory med Essen-promoer.
frouvne, administrator

Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp

Post by zutcorp »

oven i julens høst har jeg i dag modtaget Flamme Rouge, som er så hipster-undergrunds-cool at det ikke engang har en BGG side endnu :-)

Det drejer sig om et cykelspil, der minder lidt om Ave Caesar, men et hvor decket bliver stedse ringere og rytterne mere og mere trætte. Derudover byder det på bjerge, nedkørsler og et modulært tileset. Alt i alt en lang filler, som er ret underholdende. Jeg prøvede det i efteråret på Viking Con, og har nu fået lov at købe en af Asger Graneruds prototyper.

Glæder mig til at prøve det igen!
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Torcida »

I dag blev der smidt en bestilling af sted på:

Thunderstone Advance: Starter Set
Thunderstone Advance: Towers of Ruin
Thunderstone Advance: Caverns of Bane
Thunderstone Advance: Root of Corruption

Så er jeg ved at være klar til min en måned lange ferie....gal der skal spilles :P
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

zutcorp wrote:oven i julens høst har jeg i dag modtaget Flamme Rouge, som er så hipster-undergrunds-cool at det ikke engang har en BGG side endnu :-)
Så kunne du jo passende sørge for at der kom oplysninger på BGG.

Jeg forstår ikke de designere der udgiver spil, men ikke gider at lægge oplysningerne på BGG?
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp

Post by zutcorp »

Jeg spurgte ham om hvorfor. Det var noget med at der findes udgivere der åbenbart ikke bryder sig om at spillet ligger i BGG før de selv ligger det der. Han havde i hvert fald hørt om sådanne, og har valgt ikke at tage chancen.

Men han nævnte også han var i tæt forhandling med en udgiver, så vi håber den snart kommer på!
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

zutcorp wrote:Jeg spurgte ham om hvorfor. Det var noget med at der findes udgivere der åbenbart ikke bryder sig om at spillet ligger i BGG før de selv ligger det der. Han havde i hvert fald hørt om sådanne, og har valgt ikke at tage chancen.
Det gælder faktisk de fleste. Det er meget få prototyper du får lov til at plapre løs om. Og med rette. Der kan ofte gå flere år før en prototype er klar til udgivelse, og der kan opstår forsinkelser af alle mulige årsager. Så hovedreglen er at udgiveren ikke er interesseret i omtale før spillet nærmer sig udgivelse.
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg har anskaffet mig et eksemplar af euro/majoritetsspillet Canterbury. Og det er allerede afprøvet - mere om det andetsteds!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

... Og jeg modtog sandelig også et eksemplar af Cruel Necessity, et solitaire-krigsspil fra VPG om den Engelske Borgerkrig. Sejt ser det ud!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 1 time

Post by jondifool »

Har købt Warhammer diskwars- nu skal der spilles tabletop battles! fast and furious
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Torcida »

jondifool wrote:Har købt Warhammer diskwars- nu skal der spilles tabletop battles! fast and furious
Meld gerne tilbage hvad du synes om det...har kigget på det et stykke tid :)
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

Jeg har fået lidt post mens jeg var på Island de sidste dage - derunder et eksemplar af Knizias Indigo til en billig penge fra Tyskland, og så lidt småudvidelser til Castles of Burgundy fra Geek store.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

3 nye spil er det blevet til i denne uge:
Descent: Journeys in the Dark
Eldritch Horror
samt
Freedom: the Underground Railroad
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

I går ankom Fauna fra Amazon.de - den tyske udgave er billigere og lettere at finde end den engelske, og navnene er ofte lettere at genkende på tysk end engelsk alligevel.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så ankom endelig en pakke fra Lautapelit, Finland med Nations samt udvidelsen Eclipse Ship Pack One. Det var nok sidstnævnte der gjorde, at det ikke kunne leveres før nu. Men jeg synes alligevel det var lidt af en forsinkelse, da de i sin tid satsede på at få det klar til Essen. C'est la vie.
Sidst spillet:
Image
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Stony wrote:Så ankom endelig en pakke fra Lautapelit, Finland med Nations samt udvidelsen Eclipse Ship Pack One. Det var nok sidstnævnte der gjorde, at det ikke kunne leveres før nu. Men jeg synes alligevel det var lidt af en forsinkelse, da de i sin tid satsede på at få det klar til Essen. C'est la vie.
Hmmnn, jeg fik da min ship pack one på Essen. Ka være produktionen ikke ku følge med efterspørgslen
Post Reply