Der havde jeg så lige forregnet mig; posten kommer åbenbart ud i dag og det kære bud fra DHL havde min julegave fra mig selv med (der vel så er blevet en nytårsgave): Patchistory med Essen-promoer.Frouvne wrote:Posten afleverede idag årets sidste spil til mig: Mush! Mush! - Snow Tails 2.
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Re: Hvad har du købt idag?
frouvne, administrator

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
oven i julens høst har jeg i dag modtaget Flamme Rouge, som er så hipster-undergrunds-cool at det ikke engang har en BGG side endnu 
Det drejer sig om et cykelspil, der minder lidt om Ave Caesar, men et hvor decket bliver stedse ringere og rytterne mere og mere trætte. Derudover byder det på bjerge, nedkørsler og et modulært tileset. Alt i alt en lang filler, som er ret underholdende. Jeg prøvede det i efteråret på Viking Con, og har nu fået lov at købe en af Asger Graneruds prototyper.
Glæder mig til at prøve det igen!

Det drejer sig om et cykelspil, der minder lidt om Ave Caesar, men et hvor decket bliver stedse ringere og rytterne mere og mere trætte. Derudover byder det på bjerge, nedkørsler og et modulært tileset. Alt i alt en lang filler, som er ret underholdende. Jeg prøvede det i efteråret på Viking Con, og har nu fået lov at købe en af Asger Graneruds prototyper.
Glæder mig til at prøve det igen!
I dag blev der smidt en bestilling af sted på:
Thunderstone Advance: Starter Set
Thunderstone Advance: Towers of Ruin
Thunderstone Advance: Caverns of Bane
Thunderstone Advance: Root of Corruption
Så er jeg ved at være klar til min en måned lange ferie....gal der skal spilles
Thunderstone Advance: Starter Set
Thunderstone Advance: Towers of Ruin
Thunderstone Advance: Caverns of Bane
Thunderstone Advance: Root of Corruption
Så er jeg ved at være klar til min en måned lange ferie....gal der skal spilles

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Så kunne du jo passende sørge for at der kom oplysninger på BGG.zutcorp wrote:oven i julens høst har jeg i dag modtaget Flamme Rouge, som er så hipster-undergrunds-cool at det ikke engang har en BGG side endnu
Jeg forstår ikke de designere der udgiver spil, men ikke gider at lægge oplysningerne på BGG?
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Jeg spurgte ham om hvorfor. Det var noget med at der findes udgivere der åbenbart ikke bryder sig om at spillet ligger i BGG før de selv ligger det der. Han havde i hvert fald hørt om sådanne, og har valgt ikke at tage chancen.
Men han nævnte også han var i tæt forhandling med en udgiver, så vi håber den snart kommer på!
Men han nævnte også han var i tæt forhandling med en udgiver, så vi håber den snart kommer på!
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det gælder faktisk de fleste. Det er meget få prototyper du får lov til at plapre løs om. Og med rette. Der kan ofte gå flere år før en prototype er klar til udgivelse, og der kan opstår forsinkelser af alle mulige årsager. Så hovedreglen er at udgiveren ikke er interesseret i omtale før spillet nærmer sig udgivelse.zutcorp wrote:Jeg spurgte ham om hvorfor. Det var noget med at der findes udgivere der åbenbart ikke bryder sig om at spillet ligger i BGG før de selv ligger det der. Han havde i hvert fald hørt om sådanne, og har valgt ikke at tage chancen.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg har anskaffet mig et eksemplar af euro/majoritetsspillet Canterbury. Og det er allerede afprøvet - mere om det andetsteds!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
... Og jeg modtog sandelig også et eksemplar af Cruel Necessity, et solitaire-krigsspil fra VPG om den Engelske Borgerkrig. Sejt ser det ud!
What are you, like 80?
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Har købt Warhammer diskwars- nu skal der spilles tabletop battles! fast and furious

Meld gerne tilbage hvad du synes om det...har kigget på det et stykke tidjondifool wrote:Har købt Warhammer diskwars- nu skal der spilles tabletop battles! fast and furious

Jeg har fået lidt post mens jeg var på Island de sidste dage - derunder et eksemplar af Knizias Indigo til en billig penge fra Tyskland, og så lidt småudvidelser til Castles of Burgundy fra Geek store.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
3 nye spil er det blevet til i denne uge:
Descent: Journeys in the Dark
Eldritch Horror samt
Freedom: the Underground Railroad
Descent: Journeys in the Dark
Eldritch Horror samt
Freedom: the Underground Railroad
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
I går ankom Fauna fra Amazon.de - den tyske udgave er billigere og lettere at finde end den engelske, og navnene er ofte lettere at genkende på tysk end engelsk alligevel.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Så ankom endelig en pakke fra Lautapelit, Finland med Nations samt udvidelsen Eclipse Ship Pack One. Det var nok sidstnævnte der gjorde, at det ikke kunne leveres før nu. Men jeg synes alligevel det var lidt af en forsinkelse, da de i sin tid satsede på at få det klar til Essen. C'est la vie.
Sidst spillet:

Hmmnn, jeg fik da min ship pack one på Essen. Ka være produktionen ikke ku følge med efterspørgslenStony wrote:Så ankom endelig en pakke fra Lautapelit, Finland med Nations samt udvidelsen Eclipse Ship Pack One. Det var nok sidstnævnte der gjorde, at det ikke kunne leveres før nu. Men jeg synes alligevel det var lidt af en forsinkelse, da de i sin tid satsede på at få det klar til Essen. C'est la vie.