Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Michael_Olsen »

JoelP wrote:
Stony wrote:Så ankom endelig en pakke fra Lautapelit, Finland med Nations samt udvidelsen Eclipse Ship Pack One. Det var nok sidstnævnte der gjorde, at det ikke kunne leveres før nu. Men jeg synes alligevel det var lidt af en forsinkelse, da de i sin tid satsede på at få det klar til Essen. C'est la vie.
Hmmnn, jeg fik da min ship pack one på Essen. Ka være produktionen ikke ku følge med efterspørgslen
Du bør måske lige vide at dem der blev lavet til Essen blev produceret lidt for hurtigt, og er derfor kvalitetsmæssigt ikke helt hvor de kunne være.
Der er derfor et "replacement" program, hvor man sender et skib til dem, og du får så en ny pakke tilsendt.
Der er mere info på bgg siden for udvidelsen.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

I løbet af ugen modtog jeg mini-udvidelserne Police Precinct: The Heat og Police Precinct: Rioting Gangs. Endvidere kom der et hårdt tiltrængt revideret regelsæt til spillet og nogle andre små-ting.
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

JoelP wrote:
Stony wrote:Så ankom endelig en pakke fra Lautapelit, Finland med Nations samt udvidelsen Eclipse Ship Pack One. Det var nok sidstnævnte der gjorde, at det ikke kunne leveres før nu. Men jeg synes alligevel det var lidt af en forsinkelse, da de i sin tid satsede på at få det klar til Essen. C'est la vie.
Hmmnn, jeg fik da min ship pack one på Essen. Ka være produktionen ikke ku følge med efterspørgslen
Jeg ved at de ville forsøge at få nogle "tidlige eksemplarer" fremskyndet til Essen, og at resten ville følge. Jeg havde bare ikke forestillet mig, at der skulle gå tre måneder imellem de to dele.
Sidst spillet:
Image
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Michael_Olsen wrote:
JoelP wrote:
Du bør måske lige vide at dem der blev lavet til Essen blev produceret lidt for hurtigt, og er derfor kvalitetsmæssigt ikke helt hvor de kunne være.
Der er derfor et "replacement" program, hvor man sender et skib til dem, og du får så en ny pakke tilsendt.
Der er mere info på bgg siden for udvidelsen.
Ok! Godt at vide. Jeg tror nu jeg har været ret heldig så, har kun et par af den sorte spillers 'borg cubes' som var lidt warpede i bunden. Var i øvrigt pænt skuffet, lige da jeg åbnede æsken. Det hjalp dog gevaldigt på det efter jeg havde fået sorteret skibene i farver. Den samlede farvelade af alle skibene er horribel! Hver for sig er de ganske fine. Ikke verdens fedeste minis, men til gengæld synes jeg faktisk de har et ret unikt look i forhold til så mange andre rumskibsminiaturer.
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Jeg kan ikke finde tråden hvor man skriver hvilke spil man har FÅET idag, så nu skriver jeg her.

Jeg har idag holdt fødselsdag for min familie og jeg fik Through The Ages og War Of The Ring (Second Edition).

Jeg er faktisk, helt usædvanligt, lidt i tvivl om jeg skal beholde dem eller bytte dem. Godt nok stod begge spil på min (meget lange) ønskeseddel over spil jeg kunne tænke mig. På den anden side spekulerer jeg lidt på om jeg rent faktisk vil få dem spillet. Jeg er ret sikker på at "Through The Ages" er et spil for mig, men det tager LANG tid og spørgsmålet er om ikke Nations tilfredsstiller min appetit for den type spil.

War Of The Ring var jeg mest interesseret i pga den tårnhøje rating på BGG, men jeg er langt fra sikker på at det er min type spil. Jeg er jo generelt mest til optimeringsorienterede euro spil og ikke til RPG agtige spil.

Da det samtidig er to temmelig dyre spil overvejer jeg at få nogle andre spil fra min ønskeseddel som Caverna, Nations, Mage Wars, o.l.

Men generelt har jeg det sådan at jeg HELST IKKE bytter gaver. Sådan har jeg altid haft det.

Lytter gerne til gode råd.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Kasper, prøv TtA online før du bestemmer dig.
http://www.boardgaming-online.com/

Vi kan jo tage et spil med Claus.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Det lyder som en mulighed, selvom jeg absolut foretrækker at spiller spil face to face. Men under alle omstændigheder skal jeg jo nok lige først have sat mig ind i reglerne.
Sidst spillet:
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by BlueSwan »

Nå, fristelsen blev for stor, så nu har jeg pakket spillene ud. :lol:

Det største problem er helt klart plads.
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

BlueSwan wrote:[...] Det største problem er helt klart plads.
Det må du så ønske dig til næste år! :wink:
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

BlueSwan wrote:Jeg kan ikke finde tråden hvor man skriver hvilke spil man har FÅET idag, så nu skriver jeg her. [...]
Den er her:

viewtopic.php?f=11&t=1133
frouvne, administrator

Image
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization

Post by Nissi »

I går fik jeg den sidste promo-ting jeg manglede til Terra Mystica. Så nu har jeg opgraderet power-komponenterne til lilla krystaller, og jeg har de 4 ekstra Stadtmarkers og Navigation Round Bonus Tile.
Det er man jo lidt nødt til, når man nu godt kan lide spillet :D
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Med Robert som mellemmand, fik jeg søndag købt Pathfinder - Rise of the Runelords og Arctic Scavengers, og er allerde i gang med at sætte mig ind i reglerne til Pathfinder, da det virker rigtig spændende. Tror lige det er mig.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Sir William wrote:Med Robert som mellemmand, fik jeg søndag købt Pathfinder.
Du vil bemærke at nogle af kortene har påført errata.
Der kommer til stadighed nyt oppe på den officielle FAQ - som kan findes her:
http://paizo.com/paizo/faq/v5748nruor1gk
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by BlueSwan »

Indenfor de sidste par dage har jeg bestilt Mage Knight: Lost Legion og Mage Knight: Krang character expansion, fordi Mage Knight er fedt.

Jeg gar så idag fulgt et tilbud der blev skrevet på BGG, hvor man kunne få Lords Of Waterdeep og udvidelsen for ialt omkring 400kr, så den nappede jeg også. LoW er ellers ikke et spil jeg som sådan har været på udgik efter, endsige har prøvet, men jeg tænker at det måske kan bruges til at lokke mere casual gamers til at spille tungere WP spil som Caylus, Agricola, Tzolkin, osv.
Sidst spillet:
Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Tomorrow ligger på posthuset, købt her inde.. Glæder mig til at få det på bordet snarest :D
Image
Post Reply