Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Re: Hvad har du købt idag?
Kom til at bestille Mage Wars, Nations og Resistance: Avalon hos Boardgamer.dk. Trods manglende plads udvider min samling sig med faretruende hast, da jeg tidligere i denne uge fik War Of The Ring (Second Edition) og Through The Ages, OG har bestilt Lords Of Waterdeep, Lords Of Waterdeep: Scoundrels Of Skullport, Mage Knight: The Lost Legion og Mage Knight: Krang Character Expansion.
Overvejer lidt at inddrage mit skab på gymnasiet til opbevaring af spil.

Overvejer lidt at inddrage mit skab på gymnasiet til opbevaring af spil.

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Sir William
- 1000+ indlæg
Problemet er bare, hvis man bor sammen med "Do they object to you buying games?", så slipper man jo nok ikke uden for at lave en studehandelGunness wrote:Fantastisk diagram, og meget brugbart!

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Jeps. Lavet af Tony Ackroyd på BGG: http://boardgamegeek.com/image/567837/1000rpmGunness wrote:Fantastisk diagram, og meget brugbart!
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
I dag hentede jeg et eksemplar af The Hobbit: An Unexpected Journey (coop Knizia-spillet fra Cryptozoic). Og sørme om jeg ikke også modtog et Merchant of Venus (2nd ed.) - det er mange, mange år siden jeg solgte mit gamle Avalon Hill eksemplar af spillet, så jeg syntes det var på tide at jeg havde et Merchant of Venus igen!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Faldt for Boardgamers tilbud og fyldte op med to udvidelser jeg har haft kig på et stykke tid. Ladies of Troyes og Eclipse ships.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Så må vi da snart få spillet Troyes. Det har jeg længe gerne villet prøve!Robert wrote:Faldt for Boardgamers tilbud og fyldte op med to udvidelser jeg har haft kig på et stykke tid. Ladies of Troyes og Eclipse ships.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 330 times
Ja, jeg har altså ikke lige købt det idag, men idag modtog jeg en pakke fra Greater Than Games, som indenholdt udvidelser til Sentinels of the Multiverse. Det var Shattered Timelines og Vengeance udvidelserne, samt en masse promoer, som jeg kickstartede for lang tid siden.
Dette betyder at jeg dags dato har en stort set komplet Sentinels of the Multiverse samling (jeg mangler nogle af de oversized villain kort og nogle tokens, men de skulle være på vej snarest):

Dette betyder at jeg dags dato har en stort set komplet Sentinels of the Multiverse samling (jeg mangler nogle af de oversized villain kort og nogle tokens, men de skulle være på vej snarest):

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Det finder vi helt sikkert ud af.BlueSwan wrote:Så må vi da snart få spillet Troyes. Det har jeg længe gerne villet prøve!Robert wrote:Faldt for Boardgamers tilbud og fyldte op med to udvidelser jeg har haft kig på et stykke tid. Ladies of Troyes og Eclipse ships.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Bestilte i går 2 nye scenarier til Pathfinder hos Boardgamer, nu når der er lidt rabat at hente og jeg ikke kommer til Faraos i weekenden.
Så nu er der et par timer ekstra spil.
Så nu er der et par timer ekstra spil.
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Dette er faktisk spilkøb fra sidste måned, men eftersom forsendelsen også indeholdt brætspilsgaver til gemalen (til i går), så har jeg først kunne opdatere nu. Jeg har købt Hotel Mystery og Carnival Zombie - og til gemalen blev det Russian Railroads og Russia/Japan-udvidelsen til Power Grid.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Så skal jeg vel snart prøve Carnival Zombie!?Andrea wrote:Dette er faktisk spilkøb fra sidste måned, men eftersom forsendelsen også indeholdt brætspilsgaver til gemalen (til i går), så har jeg først kunne opdatere nu. Jeg har købt Hotel Mystery og Carnival Zombie - og til gemalen blev det Russian Railroads og Russia/Japan-udvidelsen til Power Grid.

frouvne, administrator