Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Så skal jeg vel snart prøve Carnival Zombie!? :wink:
Det kan godt arrangeres! Smid mig en PM med forslag til spildatoer :)
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Been thanked: 10 times

Post by Da Senzai »

Jonezy wrote: Dette betyder at jeg dags dato har en stort set komplet Sentinels of the Multiverse samling (jeg mangler nogle af de oversized villain kort og nogle tokens, men de skulle være på vej snarest):

Image
Tillykke! Sentinels er alle tiders! :D

Hvis du ikke allerede er bekendt med "The Cauldron" vil jeg anbefale dig at tjekke den ud her:
http://boardgamegeek.com/thread/1104083 ... n-tracking

Det er en custom-made udvidelse til spillet lavet af bgg-brugeren tosx og hans play-group. Spil-mæssigt og art-work mæssigt er hans decks på niveau med de officielle. Jeg kørte et solo-spil her til aftes med figuren Vanish og er meget imponeret.
Image
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Fik også Vengeance ind af døren med kurér igår. De nye helte virker spændende, ikke mindst glæder jeg mig til at prøve 'Setback'. En helt, hvis superevne er...at være vildt uheldig?!?!?
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Been thanked: 10 times

Post by Da Senzai »

Setback er også klart ham, der lyder sejest! Jeg har ikke Kick-startet, så der går liiiiige noget tid, før jeg selv får mine fedtede fingre i det! :D

<3 Sentinels.
Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 545 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Kendte faktisk ikke til The Cauldron. Takker for linket. Tror dog ikke at jeg kaster mig ud i det PnP projekt lige med det samme. Så meget får jeg desværre heller ikke spillet SoTM. Jeg fik også Shattered Timelines igår (var nærig med fragt og fik det leveret sammen med Vengeance), så jeg har masser nyt SoTM at spille.

Af Vengeance heltene var jeg umiddelbart mest tiltrukket af The Naturalist, da han kan lave sig om til forskellige dyr. Mine SoTM kumpaner kommer forbi i aften, så der skal nye helte og skurke på bordet. Jeg bestilte dog et ekstra Legacy deck, så man kunne lave en episk Legacy og datter battle mod onde Legacy, men drengene er lidt trætte af Legacy, så kan godt være at min Legacy Epic må vente til en anden dag.

Når SoTM klikker er det helt suverænt, men nogle spil kan også blive lige lovlig meget bookkeeping og dermed meget fiddly. Godt at se, at jeg ikke er den eneste som hygger mig med det.
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg besøgte Faraos Cigarer i anledning af deres fødselsdag, og kom hjem med både Eldritch Horror og Mage Knight: Lost Legion.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Andrea wrote:Dette er faktisk spilkøb fra sidste måned, men eftersom forsendelsen også indeholdt brætspilsgaver til gemalen (til i går), så har jeg først kunne opdatere nu. Jeg har købt Hotel Mystery og Carnival Zombie - og til gemalen blev det Russian Railroads og Russia/Japan-udvidelsen til Power Grid.
Hvad er hotel mystery?
(Må e tur forbi bgg og se, modet er noget vi skal spille til næste gang).
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Post by Frouvne »

Helle wrote:
Andrea wrote:Dette er faktisk spilkøb fra sidste måned, men eftersom forsendelsen også indeholdt brætspilsgaver til gemalen (til i går), så har jeg først kunne opdatere nu. Jeg har købt Hotel Mystery og Carnival Zombie - og til gemalen blev det Russian Railroads og Russia/Japan-udvidelsen til Power Grid.
Hvad er hotel mystery?
(Må e tur forbi bgg og se, modet er noget vi skal spille til næste gang).
Mord im Arosa
frouvne, administrator

Image
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Var forbi superhyggelige Spielwiese i Berlin i weekenden, og der var sørme et spritnyt eksemplar af det nyeste 2014-optryk af Bernd Eisensteins 'Peloponnes' (People Ponies?).
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Så fik jeg købt den sidste Descent-udvidelse: Trolfens med tilhørende miniature Bol'Goreth.
Så venter jeg bare på at Shadow of Nerekhall udkommer.
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Skulle lige udnytte boardgamer tilbuddet på falderebet, men desværre var en del af de spil jeg egentlig ville have ikke sådan lige til at få fat på. Måtte "nøjes" med Caverna og udvidelsen til Tzolk'in.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Eight-Minute Empire: Legends og One Night Ultimate Werewolf.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Pathfinder: Rise of the Runelords - Fortress of the Stone Giants =
så skal der spilles i aften!
heldigvis siger de der allerede har prøvet udvidelsen, at sværhedsgraden er øget :mrgreen:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Modtog endnu et spil i Mr. Jack-serien: Le Fantôme de l'Opéra.
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Postbudet havde AbluXXen af Michael Kiesling og Wolfgang Kramer med, så han blev naturligvis vel modtaget.
frouvne, administrator

Image
Post Reply