Det gjorde spillet tydeligvis også - med fem spil alleredeFrouvne wrote:Postbudet havde AbluXXen af Michael Kiesling og Wolfgang Kramer med, så han blev naturligvis vel modtaget.

Det gjorde spillet tydeligvis også - med fem spil alleredeFrouvne wrote:Postbudet havde AbluXXen af Michael Kiesling og Wolfgang Kramer med, så han blev naturligvis vel modtaget.
Med alt for mange uspillede spil på hylderne har de de sidste par år været min gode intention at forsøge at få spillet spil hurtigst muligt efter jeg har modtaget dem. Og nogle gange lykkes det altså at leve op til intentionen.Mik wrote:Det gjorde spillet tydeligvis også - med fem spil alleredeFrouvne wrote:Postbudet havde AbluXXen af Michael Kiesling og Wolfgang Kramer med, så han blev naturligvis vel modtaget.
Det er absolut heller ikke noget dårligt valg. Et meget usædvanligt worker placement spil, som virker lige godt med 3-6 spillere (har ikke prøvet med 2).BlueSwan wrote:Havde lovet mig selv ikke at købe flere spil foreløbig, men nu havde jeg en rabatkode til Amazon.co.uk der skulle bruges inden udløbet af denne uge og jeg kunne ikke finde noget bedre at bruge den på end Keyflower.
Det er da også en af de bedre ting at bruge det på (og det fungerer fint med 2)BlueSwan wrote:Havde lovet mig selv ikke at købe flere spil foreløbig, men nu havde jeg en rabatkode til Amazon.co.uk der skulle bruges inden udløbet af denne uge og jeg kunne ikke finde noget bedre at bruge den på end Keyflower.
Jeg har kun prøvet det en gang og det var med 2 og fungerede fint. Overvejede lidt om jeg skulle bestille udvidelsen med. Er den det værd?Mik wrote:Det er absolut heller ikke noget dårligt valg. Et meget usædvanligt worker placement spil, som virker lige godt med 3-6 spillere (har ikke prøvet med 2).BlueSwan wrote:Havde lovet mig selv ikke at købe flere spil foreløbig, men nu havde jeg en rabatkode til Amazon.co.uk der skulle bruges inden udløbet af denne uge og jeg kunne ikke finde noget bedre at bruge den på end Keyflower.
Jamen, så bliver det heller ikke det som mit gavekort skal finansiere.BlueSwan wrote:Havde lovet mig selv ikke at købe flere spil foreløbig, men nu havde jeg en rabatkode til Amazon.co.uk der skulle bruges inden udløbet af denne uge og jeg kunne ikke finde noget bedre at bruge den på end Keyflower.
Hvis vi taler om "The Farmers"-udvidelsen har jeg kun prøvet den en enkelt gang. Jeg har givet den 8/10, hvor basisspillet er en 9'er. Det er en rigtig god udvidelse, men det kræver at man spiller spillet meget. Ikke fordi spillet er sværere, men du kan stadig kun have samme antal landskabsbrikker med, og med 6 råvarer, 3 værktøjer og nu 3 dyr (samt de grønne mænd) er der simpelt for mange produktionsbygninger som ikke kommer med.BlueSwan wrote: Overvejede lidt om jeg skulle bestille udvidelsen med. Er den det værd?
Ja, den er god. Jeg var også inde og hente tredje bind den anden dag.Jonezy wrote:efter at have købt det nye Saga (lækker science fiction tegneserie, som varmt kan anbefales)