Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 926 times
Re: Hvad har du købt idag?
I løbet af ugen er der tre gange dukket pakker op indeholdende spil. Heldigvis har nogle af dem ikke været til mig ... man må jo også tænke lidt på pladsen. Til mig er der ankommet: Eight-Minute Empire, Greed og Agents of SMERSH: Swagman's Hope.
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 714 times
- Been thanked: 839 times
Originalen - ikke "Legends"?Frouvne wrote:Eight-Minute Empire
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Dungeons & Dragons: The Legend of Drizzt, købt her på forum. Nu må vi se om det er noget knægten kunne tænke sig at interessere sig for...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Ja, originalen. Jeg købte den her på forum til en rimelig pris. Men jeg vil da se frem til at blive introduceret til "Legends", så jeg har mulighed for at sammenligne.Gunness wrote:Originalen - ikke "Legends"?Frouvne wrote:Eight-Minute Empire
frouvne, administrator

Boardgamer.dk havde pludselig fået Marvel Dice Masters på lager. Så det nuppede jeg.
-
- 1000+ indlæg
Jeg overvejede om jeg skulle skrive at jeg havde en enkelt på lager, men tænkte.. naaah.. den der opdager det først, fortjener det 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Tak! Jeg trykkede ved en fejl ind på braetspilpriser.dk, og tænkte at jeg lige så godt kunne klikke på spillet når nu jeg var derinde, og minsandten.. 

- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 546 times
- Been thanked: 332 times
Efter en hyggelig spilaften på Frederiksberg hos Christian fik jeg også lige købt 2 gange Feld af ham. Det betyder at min egen lille Feld spil samling nu er startet med spillene In the Year of the Dragon og Trajan. Kender ikke Trajan så godt, men et par videoer overbeviste mig om, at det kunne være noget for mig. In the Year of the Dragon har jeg været på udkig efter et stykke tid, da jeg rigtig godt kan lide det nådesløse og tighte gameplay i spillet.
-
- 100+ indlæg
Er det ikke dig der står til at have vundet Thebes konkurrencen på bgg?!Jonezy wrote:Efter en hyggelig spilaften på Frederiksberg hos Christian fik jeg også lige købt 2 gange Feld af ham. Det betyder at min egen lille Feld spil samling nu er startet med spillene In the Year of the Dragon og Trajan. Kender ikke Trajan så godt, men et par videoer overbeviste mig om, at det kunne være noget for mig. In the Year of the Dragon har jeg været på udkig efter et stykke tid, da jeg rigtig godt kan lide det nådesløse og tighte gameplay i spillet.
I så fald tillykke! Stærkt gået =)
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 546 times
- Been thanked: 332 times
Jo, det er. Tak. Det er rimelig syret... Det havde jeg ikke regnet med. Deltog bare, fordi jeg regnede med at kunne svare rigtig på nogle af spørgsmålene uden kæmpe research og var faktisk ikke engang klar over at præmien var Kingdom Builder.Jesper_Norris wrote:Er det ikke dig der står til at have vundet Thebes konkurrencen på bgg?!Jonezy wrote:Efter en hyggelig spilaften på Frederiksberg hos Christian fik jeg også lige købt 2 gange Feld af ham. Det betyder at min egen lille Feld spil samling nu er startet med spillene In the Year of the Dragon og Trajan. Kender ikke Trajan så godt, men et par videoer overbeviste mig om, at det kunne være noget for mig. In the Year of the Dragon har jeg været på udkig efter et stykke tid, da jeg rigtig godt kan lide det nådesløse og tighte gameplay i spillet.
I så fald tillykke! Stærkt gået =)
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Absolut ingenting. Og da jeg har tilbragt en hel dag på expo, synes jeg selv at det var en bemærkning værd.
Jeg var lige ved at falde for fristelsen, og købe 10 års udgaven af Ticket to Ride til £60, men det sidste eksemplar blev solgt netop da jeg stod og så mig sulten på det. Oh well....
Jeg var lige ved at falde for fristelsen, og købe 10 års udgaven af Ticket to Ride til £60, men det sidste eksemplar blev solgt netop da jeg stod og så mig sulten på det. Oh well....
Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Så har du lært lektien: Man skal aldrig tænke sig om to gange, når man ser et spil, man tror, man har behov for!Stony wrote:Absolut ingenting. Og da jeg har tilbragt en hel dag på expo, synes jeg selv at det var en bemærkning værd.

frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Det var flot, Steen. Du skal ikke høre, hvad Allan siger!Frouvne wrote:Så har du lært lektien: Man skal aldrig tænke sig om to gange, når man ser et spil, man tror, man har behov for!Stony wrote:Absolut ingenting. Og da jeg har tilbragt en hel dag på expo, synes jeg selv at det var en bemærkning værd.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Cirkusvognene er flotte, men ellers er selve spilet alt for stort.
Et fint samtaleemne til kaffebordet - hvis man har et stort hjem!
Et fint samtaleemne til kaffebordet - hvis man har et stort hjem!
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg købte kun et enkelt spil på UK games Expo, og valget faldt på Blue Moon Legends. Det fik jeg for ca 300,- så jeg tænkte det var et forsøg værd.
Så snublede jeg også over Rampage. Det er et dexterity finger-flick spil i den absolut aflappede ende af spektret, men jeg spillede med lidt alkohol i blodet og morede mig fint. Det var desværre udsolgt i boderne, så jeg gik istedet online og bestilte et eksempler.
Så snublede jeg også over Rampage. Det er et dexterity finger-flick spil i den absolut aflappede ende af spektret, men jeg spillede med lidt alkohol i blodet og morede mig fint. Det var desværre udsolgt i boderne, så jeg gik istedet online og bestilte et eksempler.
Sidst spillet: