Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
-
- 1000+ indlæg
David fra Boardgamer kom lige forbi byggerodet derhjemme med mit Mall of Horror som skal bruges i venners lag nytårsaften, og mit Cold War: CIA vs. KGB som jeg synes ser gevaldig spændende ud. når gangen er malet, og værelserne færdige og toilettet monteret igen, SÅ skal det prøves 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- MesterLars
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Man skulle ikke tro jeg lige havde været i Essen... Efter messen er det i hvert fald blevet til et mere end et par nye ting:
- Napoleon's Triumph
- ASL Starter Kit #2
- Rome at War: Queen of the Celts
- Gipf
- Dvonn
- Wikinger
- Anno 1701
- Ubongo rejseudgave
- Siedler von Catan Würfelspiel
- Race for the Galaxy
Jeg overvejer at ændre min underskrift her til bare at angive hvor mange nye spil jeg har anskaffet mig!
- Napoleon's Triumph
- ASL Starter Kit #2
- Rome at War: Queen of the Celts
- Gipf
- Dvonn
- Wikinger
- Anno 1701
- Ubongo rejseudgave
- Siedler von Catan Würfelspiel
- Race for the Galaxy
Jeg overvejer at ændre min underskrift her til bare at angive hvor mange nye spil jeg har anskaffet mig!

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Stony wrote:[...] Så jeg blev her sidst på året beriget med et nyt spil jeg ikke havde hørt om. Trendy af Reiner Knizia.
Ja, det er imponerende, at en mand hvis spil man holder øje med, har oceaner af titler, man stadig ikke har prøvet. Og mange af dem er faktisk værd at spille... selvom niveauet selv hos den kære Doktor - hold dig for øjnene, Jens

frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Vi kan dårligt være uenige... Spørgsmålet går nok også mere på, om det er blasfemisk at hævde det eller ej.Frouvne wrote:selvom niveauet selv hos den kære Doktor - hold dig for øjnene, Jens- kan være lidt svingende.

What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Jens_Hoppe wrote:Vi kan dårligt være uenige... Spørgsmålet går nok også mere på, om det er blasfemisk at hævde det eller ej.Frouvne wrote:selvom niveauet selv hos den kære Doktor - hold dig for øjnene, Jens- kan være lidt svingende.
Ja, det er nok der, vandene kan skilles. Jeg nærmer mig dog nok mere og mere det standpunkt, jeg tror, du står for. Så måske vi på et tidspunkt kan starte en sekt!

frouvne, administrator

Så er der spil på vej fra Tyskland
Carcassonne
Dungeon Twister Dark Forces Expansion
Angkor
Dungeon Twister Erweiterung Paladins & Dragons
Ostia
Revolution
Friedrich
Hannibal: Rome vs. Carthage
Il Principe
2 Zug um Zug Märklin
2 x Tannhäuser englisch
2 x Raubritter
2x Revolte in Rom
Dungeon Twister Collectors Box
Ins Innere Afrikas
Rocketville
Kun 13 af dem er til mig selv
Carcassonne
Dungeon Twister Dark Forces Expansion
Angkor
Dungeon Twister Erweiterung Paladins & Dragons
Ostia
Revolution
Friedrich
Hannibal: Rome vs. Carthage
Il Principe
2 Zug um Zug Märklin
2 x Tannhäuser englisch
2 x Raubritter
2x Revolte in Rom
Dungeon Twister Collectors Box
Ins Innere Afrikas
Rocketville
Kun 13 af dem er til mig selv
Danny Rasmussen
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Så kom Container med posten. Et Valley Games spil jeg bestilte da det så ud til at være et spændende økonomispil. Jeg er nu blevet lidt bange for at det er for hardcore til at jeg kan få folk til at spille det. (Jeg blev også overrasket over hvor lille æsken er - tror at navnet havde fået mig til at forvente noget stort og tungt)
Jesper Rugård Jensen
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Hvis du har nogen planer om at dukke op i Valby Kulturhus d. 10. , kan du evt. tilmelde det som et spil du gerne præsenterer. Lur mig om ikke du kan lokke et par stykker med.Jesper wrote:Så kom Container med posten... Jeg er nu blevet lidt bange for at det er for hardcore til at jeg kan få folk til at spille det.
Desværre, det er ligger lige oven i den årlige skiferie - men jeg tager det gerne med til et andet arrangement og præsenterer det.
Stony wrote:Hvis du har nogen planer om at dukke op i Valby Kulturhus d. 10. , kan du evt. tilmelde det som et spil du gerne præsenterer. Lur mig om ikke du kan lokke et par stykker med.Jesper wrote:Så kom Container med posten... Jeg er nu blevet lidt bange for at det er for hardcore til at jeg kan få folk til at spille det.
Jesper Rugård Jensen
- Erik Mejer Hansen
- 100+ indlæg
I fredags og her i mandags kom den sidste sending spil. I denne omgang blev det til:
Tide of Iron
Brass
Yspahan
Mykerinos
Packeis am Pol
Clans
Jenseits von Theben
og Filou.
Og samlingen er kommet faretruende tæt på de hundrede.
Måske kærsten og jeg er kommet ud i et misbrug
Tide of Iron
Brass
Yspahan
Mykerinos
Packeis am Pol
Clans
Jenseits von Theben
og Filou.
Og samlingen er kommet faretruende tæt på de hundrede.
Måske kærsten og jeg er kommet ud i et misbrug

www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...