Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Kom til at købe Star Realms i Faraos idag. Købte det fordi det er billigt og super transportabelt, så oplagt til studieture o.l.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Takket være Annemette har jeg i dag fået mig et eksemplar af Sleuth Publications' gamle Gumshoe, opfølgeren til firmaets Sherlock Holmes Consulting Detective. Her er man så i stedet hårdkogt detektiv i San Francisco i 30'erne, og det lyder jo aldeles uimodståeligt. :) Spændende ser det ud!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 926 times

Post by Frouvne »

The Manhattan Project
frouvne, administrator

Image
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Been thanked: 10 times

Post by Da Senzai »

Jeg har gjort noget mærkeligt.

Jeg har afmeldt min Pathfinder Adventure Card Game Subscription. Jeg havde lidt svært med det, da jeg har en ide, om at så snart jeg begynder at købe noget, så skal jeg have: DET HELE! Det gælder både tegneserier, såvel som udvidelser til brætspil.

Jeg startede mit abonnement i sin tid, fordi, at jeg bare SKULLE HAVE alle promo´er.

Desværre får jeg ikke rigtigt spillet Pathfinder. Jeg synes ideen i spillet og konceptet er rigtigt fedt, men når jeg spiller det, virker det lidt mehh. Jeg synes, at det spiller lidt som en Co-op udgave af Munchkin. Spillet er egentligt okay, men ikke så meget mere end det. Spark døren ind, og er der et boon, kan du forsøge at samle det op, og er det et monster skal du banke det. Mener du ikke, at du har nok dices kan du spørge en homie om hjælp. Det bliver nok lidt bedre senere i eventyret, men vildt spændende er det ikke. 6-7 stykker ud af ti.

Jeg synes ikke, at det er så tit, at jeg har mulighed for at spille brætspil med andre, og når jeg endeligt har, så vil jeg hellere ofte spillet noget andet end Pathfinder. Jeg tror også, at det er et spil, der egner sig bedre til, hvis man kan spille oftere og flere scenerier i træk end jeg og min mini playgroup gør.

Jeg har simpelthen ikke plads til alle mine spil og tegneserier, så jeg tog en - for mig - hård beslutning og har skrevet til Paizo, at jeg vil have min subscription afsluttet.

Nå, ja. Og så gjorde det, det hellere ikke bedre, at jeg så, at den næste sending "Skulls and Shackles" ville koste lige over 60 dollars i porto alene! Det er mere end selve spillet plus character add-on!
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Efter en uges forsinkelse, takket være de uduelige GLS*, har jeg endelig modtaget
The Lord of the Rings - The Two Towers Deck-Building Game
The Hobbit - An Unexpected Journey Deck-Building Game

*) Det har været befriende at læse Tom Felbers hårde kritik af private fragtmænd i spielbox 2/2014: "The enemy at your doorstep".
Det gør godt nok ikke min egen situation bedre, men det hjælper alligevel lidt at jeg ikke er den eneste i verden der undrer mig over den manglende service.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by 40crew »

Var et smut forbi Mik's og hente Caverna. Det var en stor succes i det lille hjem i aftes. Også selvom jeg tabte :-)
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Jeg var en tur forbi Fantask, men kom kun hjem med et nyt token-sheet til Sentinels of the Multiverse.
Med de nye helte og skurke i Vengeance kan man risikere at løbe tør for HP, og så er der nogle fans på BGG som har lavet nogle "Start of Turn" og "End of Turn" mærker, og de vil absolut gøre spillet mere overskueligt!
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 926 times

Post by Frouvne »

Modtog igår Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Beach Card Mini Expansion, en officielt udprintet version af King Kong-scenariet og Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island – Sailor character. Et par småting, der forhåbentlig kan give lidt yderligere variation til spillet.
frouvne, administrator

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Pakkeposten har netop afleveret The Lord of the Rings: The Return of the King Deck-Building spillet, som er det tredje DB-kortspil i serien. Fik desuden en Promo-helt i form af Faramir + Maneuvrekort.

Glæder mig til at finde ud af hvordan dette spil fungerer i forhold til de første to. Det har i hvert 1 tydelig forskel: et kort hvorpå man følger Ringens rejse fra Ithilien til The Crack of Doom over 6 andre felter.

Men jeg ser allermest frem til at sammensætte kortene fra alle tre sæt til min egen opfattelse af et "ønskesæt".
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

I går ankom Will og Esteban til 7 Wonders, som jeg har købt af Mikkel.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Larsine wrote:I går ankom Will og Esteban til 7 Wonders, som jeg har købt af Mikkel.
Glæder mig til høre om erfaringerne i et rigtigt spil. Har aldrig nogensinde brugt mine egne bonuskort, da jeg ikke mener at de besværet værd med at forklare dem. Det er galt nok at skulle forklare alle de "normale" kort.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

I dag ankom den 6. og sidste udvidelsespakke til Pathfinder Adventure Card Game - Rise of the Runelords: Spires of Xin-Shalast
Og så hentede jeg ved samme lejlighed lige en erstatning af den Exta Token Pack til Sentinels of the Multiverse, som jeg solgte videre til Martin i sidste uge.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Ja, så kom Galaxy Defenders ind ad døren!

Spillet blev straks pakket ud og sorteret.
Derefter blev der placeret farvekoder på figurer og tilhørende kortlommer, således at er til at se forskel på de 2 figurer af samme slags indenfor hver form. Så må de blive ordentlig farvelagt senere.

Og nu kan resten af dagen så bruges på at læse op på reglerne til aftenens mission (hvis det ellers kommer på bordet).
Image
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization

Post by Nissi »

Mik wrote:
Larsine wrote:I går ankom Will og Esteban til 7 Wonders, som jeg har købt af Mikkel.
Glæder mig til høre om erfaringerne i et rigtigt spil. Har aldrig nogensinde brugt mine egne bonuskort, da jeg ikke mener at de besværet værd med at forklare dem. Det er galt nok at skulle forklare alle de "normale" kort.
Lav en oversigt med alle symbolerne til hver spiller. Det har jeg gjort og så er det nemt lige at gå til.
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Jeg var i London i et par dage og lagde en tur ind til Leisure Games (stort set den eneste "rigtige" spilbutik i London - vi er langt bedre stillet i København). Priserne er ikke så meget bedre end herhjemme eller på nettet, men jeg fandt da Love Letter, 7 Wonders: Wonder Pack og Paratroopers (til Combat Commander) - alle havde en brugbar pris og passede fint i kufferten.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply