Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Hvad har du købt idag?
De 120 har jeg i hvert fald selv oplyst. Så kan man selvfølgelig - det gjorde de i hvert fald - formode at det er lodret løgn. Fragten er inkluderet i prisen. Det står der også, og jeg har desuden selv angivet det. Jeg ville gerne have suppleret med en kontooversigt fra min netbank, for at vise det præcise beløb der blev trukket, men den går kun et år tilbage. :-/
Men igen... Min harme gik kun delvis på at de gik galt i byen - fejl sker - men snarere på den efter min mening temmelig arrogante håndtering der fulgte, da jeg forsøgte at få fejlen udbedret.
Men igen... Min harme gik kun delvis på at de gik galt i byen - fejl sker - men snarere på den efter min mening temmelig arrogante håndtering der fulgte, da jeg forsøgte at få fejlen udbedret.
Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Vi prøver at sætte noget op. Jeg venter stadig på Sentinel Tactics, så vi må væbne os med lidt tålmodighed.digter wrote:Jeg vil gerne være med! Altså ikke til Summoner Wars selvfølgelig, men de andre spil!
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Meget enig, de skal knageme opføre sig ordentligt, de banditter!Stony wrote:Men igen... Min harme gik kun delvis på at de gik galt i byen - fejl sker - men snarere på den efter min mening temmelig arrogante håndtering der fulgte, da jeg forsøgte at få fejlen udbedret.

Min pointe gik nok mest på, at de ikke er uimodtagelige over for facts: Hvis man kan vise reel dokumentation for hvad man har betalt, plejer de at acceptere det. Hvis ikke...
I dit tilfælde har de så slået ned på det højeste beløb "i nærheden af" det du opgav. Det er selvfølgelig ikke OK at du ender med at betale for meget i moms, og det er uheldigt at de ikke har troet på det du sagde. Men jeg gætter på at de bliver fyldt med så mange løgne og søforklaringer i løbet af en gennemsnitsarbejdsdag, at de sikkert er lidt mistroiske.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jeg fik post fra tyskland igår - det var Alhambra, bare i basisudgaven, og så lige Qwirkle i travel-udgaven, når jeg alligevel bestilte.
For lige at runde af bestilte jeg så yderligere Russian Railroads idag

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Opdatering/afrunding af en længere omgang harme:
Jeg fik idag svar på min sidste email i sagen, og den bliver faktisk sendt til genbehandling. Yay!
...men jeg er stadig glad for at dette skete på en sag, hvor det "bare" var et enkelt spil til mig, og ikke på en af de sager, hvor jeg agerer koordinator for en større bestilling fra udlandet.
Jeg fik idag svar på min sidste email i sagen, og den bliver faktisk sendt til genbehandling. Yay!
...men jeg er stadig glad for at dette skete på en sag, hvor det "bare" var et enkelt spil til mig, og ikke på en af de sager, hvor jeg agerer koordinator for en større bestilling fra udlandet.
Sidst spillet:

Mit Alhambra viste sig desværre at mangle nærmest halvdelen af komponenterne - vil prøve at kontakte Queen games direkte og få de manglende dele - nogen der har erfaringer med dem?Myde wrote:Jeg fik post fra tyskland igår - det var Alhambra, bare i basisudgaven, og så lige Qwirkle i travel-udgaven, når jeg alligevel bestilte.
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Jeg har før brugt deres online formular pga. en manglende del til Wallenstein. Jeg tror ikke der gik meget længere end en uge før jeg havde fået det med posten.

Ok, tak, den fandt jeg ikke, men sendte dem en email. Spillet er desværre ubrugeligt som det er, så håber de svarer hurtigtdigter wrote:Jeg har før brugt deres online formular pga. en manglende del til Wallenstein. Jeg tror ikke der gik meget længere end en uge før jeg havde fået det med posten.
- Da Senzai
- 100+ indlæg
- Been thanked: 10 times
Hvis det er muligt for nye ansigter at deltage, så vil jeg meget gerne være med!Jonezy wrote:
Det lyder da som en god plan.Vi har heller ikke haft den årlige Summoner Wars dyst i Hellerup i år....

Jeg kan nemlig mægtigt godt lide Summoner Wars, men det er desværre ikke så tit, at jeg får det spillet ^_^
Jeg har selv kort, og kan også sagtens slæbe et ekstra bræt med.
Det seneste, jeg har købt har været "Starlight" og "Lady of the Woods" - de 2 sidste helte jeg manglede til The Cauldron, der er en fan-udvidelse af meget høj kvalitet til Sentinels of the Multiverse.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Traditionen baserer sig på en enkelt aften...Da Senzai wrote:Hvis det er muligt for nye ansigter at deltage, så vil jeg meget gerne være med!Jonezy wrote:
Det lyder da som en god plan.Vi har heller ikke haft den årlige Summoner Wars dyst i Hellerup i år....
Jeg kan nemlig mægtigt godt lide Summoner Wars, men det er desværre ikke så tit, at jeg får det spillet ^_^
Jeg har selv kort, og kan også sagtens slæbe et ekstra bræt med.
Det seneste, jeg har købt har været "Starlight" og "Lady of the Woods" - de 2 sidste helte jeg manglede til The Cauldron, der er en fan-udvidelse af meget høj kvalitet til Sentinels of the Multiverse.

frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Fantask havde fået min udvidelse til Descent Journey in the Dark - Second Edition. Nærmere bestemt den kooperative (1-4 spillere) "Forgotten Souls hjem til mig. Så den glæder jeg til at at prøve!
Og så havde de heldigvis lige fået Legendary: Encounters hjem også. Dette udgave af deres Legendary deck-builder baserer sig på Alien-filmene og er fuldt kooperativt. Det får sin debut på spilaftenen i morgen!
Og så havde de heldigvis lige fået Legendary: Encounters hjem også. Dette udgave af deres Legendary deck-builder baserer sig på Alien-filmene og er fuldt kooperativt. Det får sin debut på spilaftenen i morgen!
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 546 times
- Been thanked: 332 times
Faktisk har jeg været i Hellerup 2 gange og begge gange spillede vi Summoner Wars. Første gang bare os to og anden gang sammen med Mik og Bostrup. Men derfor behøver vi ikke at spiller Summoner Wars (selvom jeg faktisk godt gad at få spillet det noget mere, for det er nemlig et super fedt spil uanset hvad Jens siger...Frouvne wrote: Traditionen baserer sig på en enkelt aften...Men det er jo også et godt sted at starte. Så lad os endelig finde ud af noget!

Nu så jeg et andet sted at du savner at få Wallenstein på bordet og det gad jeg godt at prøve efter for nogle år siden at have spillet Shogun udgaven og det husker jeg som en god men hjernevridende oplevelse med kubetårn (og kubetårne er seje, basta!). Så en tysk borgerkrigs aften efterfulgt af zombie terninge sjov kunne jeg godt være med på, hvis du inviterer....

For lige at tråden her ikke skal løbe helt ud af sporet slog min OCD lige til igen her i sidste uge, da jeg pre-orderede den nyeste Sentinels of the Multiverse expansion, da Greater Than Games har lavet noget kickstarter lignende på deres hjemmeside og derfor kaster promoer efter preorders. Det kan slet ikke betale sig, da fragten koster boksen og man bør derfor vente til det går retail i Europa, men nej, Jon skal jo være en OCD padde og have alle promoer....

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Jeg er ikke helt tilfreds med at du kalder Trediveårskrigen for en borgerkrig. Udover diverse tyske stater deltog Sverige heftigt (de udplyndrede blandt andet Jylland, så Danmark var nødt til at deltage), Nederlandene, Spanien, England, det Osmaniske Rige osv.Jonezy wrote:Nu så jeg et andet sted at du savner at få Wallenstein på bordet og det gad jeg godt at prøve efter for nogle år siden at have spillet Shogun udgaven og det husker jeg som en god men hjernevridende oplevelse med kubetårn (og kubetårne er seje, basta!). Så en tysk borgerkrigs aften efterfulgt af zombie terninge sjov kunne jeg godt være med på, hvis du inviterer....
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 546 times
- Been thanked: 332 times
Viste faktisk ikke at 30 års krigen var temaet i Wallenstein. Viste bare at brættet var et kort over tyskland, og gik ud fra at det var borgerkrig ligesom i Shogun udgaven. Faktisk kom svenskerne først efter at Chr. IV havde kvajet sig ved Lutter am Barenberg. Timingen og heldet var ikke helt med Kong Christian i hans regeringstid, men heldigvis for hans omdømme fik han folk til at lave nogle endog meget ikoniske bygninger i København...Mik wrote:Jeg er ikke helt tilfreds med at du kalder Trediveårskrigen for en borgerkrig. Udover diverse tyske stater deltog Sverige heftigt (de udplyndrede blandt andet Jylland, så Danmark var nødt til at deltage), Nederlandene, Spanien, England, det Osmaniske Rige osv.Jonezy wrote:Nu så jeg et andet sted at du savner at få Wallenstein på bordet og det gad jeg godt at prøve efter for nogle år siden at have spillet Shogun udgaven og det husker jeg som en god men hjernevridende oplevelse med kubetårn (og kubetårne er seje, basta!). Så en tysk borgerkrigs aften efterfulgt af zombie terninge sjov kunne jeg godt være med på, hvis du inviterer....

Edit: Nu kom jeg til at tjekke op på det. Faktisk var det Wallenstein som kom plyndrende igennem Jylland efter slaget ved Lutter am Barenberg. Svenskerne kom først senere i slutningen af 30 års krigen, som jo faktisk reelt er stribe mindre krige. Så fik jeg da genopfrisket det. Hvornår spiller vi Wallenstein...?

- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Tjaaa.. jeg har jo også et uspillet eksemplar af spillet liggende, men her gider du jo aldrig komme forbiJonezy wrote:Viste faktisk ikke at 30 års krigen var temaet i Wallenstein. Viste bare at brættet var et kort over tyskland, og gik ud fra at det var borgerkrig ligesom i Shogun udgaven. Faktisk kom svenskerne først efter at Chr. IV havde kvajet sig ved Lutter am Barenberg. Timingen og heldet var ikke helt med Kong Christian i hans regeringstid, men heldigvis for hans omdømme fik han folk til at lave nogle endog meget ikoniske bygninger i København...Mik wrote:Jeg er ikke helt tilfreds med at du kalder Trediveårskrigen for en borgerkrig. Udover diverse tyske stater deltog Sverige heftigt (de udplyndrede blandt andet Jylland, så Danmark var nødt til at deltage), Nederlandene, Spanien, England, det Osmaniske Rige osv.Jonezy wrote:Nu så jeg et andet sted at du savner at få Wallenstein på bordet og det gad jeg godt at prøve efter for nogle år siden at have spillet Shogun udgaven og det husker jeg som en god men hjernevridende oplevelse med kubetårn (og kubetårne er seje, basta!). Så en tysk borgerkrigs aften efterfulgt af zombie terninge sjov kunne jeg godt være med på, hvis du inviterer....
Edit: Nu kom jeg til at tjekke op på det. Faktisk var det Wallenstein som kom plyndrende igennem Jylland efter slaget ved Lutter am Barenberg. Svenskerne kom først senere i slutningen af 30 års krigen, som jo faktisk reelt er stribe mindre krige. Så fik jeg da genopfrisket det. Hvornår spiller vi Wallenstein...?