Djengis Con V - Planlægning m.m.

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Klaus Yde
100+ indlæg
100+ indlæg

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Klaus Yde »

Thea vil gerne flyttes til Robo Rally - jeg vil gerne forblive på Game of Thrones.

Men i de store moduler - specielt modul 3 - burde der være en chance for et andet spil også?

Og i et hul vil jeg stadig gerne være med i en omgang Robo Rally

Klaus
Myde wrote:
Stony wrote:Det er nok bare mig, der har taget denne for at være en booking.
Klaus Yde wrote:Vi vil begge gerne prøve Robo Rally (kan tage det med selv) - men vi har ikke selv spillet det endnu.
Så den er de taget af igen, og står nu kun på AGoT
Det var mig der bad om at få dem på, da vi lavede en aftale uden for forummet. De er godt klar over de har dobbeltbooket tror jeg, men jeg ved ikke hvad de vil pt.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Klaus Yde wrote:Thea vil gerne flyttes til Robo Rally - jeg vil gerne forblive på Game of Thrones.

Men i de store moduler - specielt modul 3 - burde der være en chance for et andet spil også?

Og i et hul vil jeg stadig gerne være med i en omgang Robo Rally

Klaus
Ja, folk har indimellem skrevet: Modul 3 13-15: XXX 15-17: xxxx
andre har brugt det til at få lidt 'fri leg' før maden til at spille uplanlagte spil.
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Jeg kan jo tage Sentinels med og så kan vi jo bare prøve det når vi har tid mellem/efter moduler.

/Brian
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 543 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Goblen wrote:Jeg kan jo tage Sentinels med og så kan vi jo bare prøve det når vi har tid mellem/efter moduler.

/Brian
Jeg kan også altid lokkes til en hurtig omgang SoTM udenfor planlagte moduler. :)
Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare

Post by Goblen »

Er der en der gider at lave et Agricola som modul 4? Det vil jeg rigtigt gerne prøve.

Sofie kan også være med på den :-)

/Brian
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Post by Foppwin »

Goblen wrote:Er der en der gider at lave et Agricola som modul 4? Det vil jeg rigtigt gerne prøve.

/Brian
Caverna skulle være efterfølgeren til Agricola, så der er en ledig plads der ;)
Danny

Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Jeg vil gerne have plads til både Sofie og mig, og det jeg har læst er at Agricola er bedre en Caverna. Har ikke prøvet nogle af spillene, så aner det i virkeligheden ikke.

/Brian
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg stikker mit Agricola under armen, og så kan det være der opstår en mulighed for at få det på bordet.
Sidst spillet:
Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Stony wrote:Jeg stikker mit Agricola under armen, og så kan det være der opstår en mulighed for at få det på bordet.
Tak Stony :-)

/Brian
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Foppwin wrote:
Goblen wrote:Er der en der gider at lave et Agricola som modul 4? Det vil jeg rigtigt gerne prøve.

/Brian
Caverna skulle være efterfølgeren til Agricola, så der er en ledig plads der ;)
Caverna og Agricola er to ret forskellige spil, er min mening. Men dertil skal det samtidig siges, at har man spillet Agricola, så er det forholdsvist let at komme ind i Caverna.
Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.

Post by Jonezy »

Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.
Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp

Post by zutcorp »

Jonezy wrote:Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.
quoted for Great Truth!
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Jeg har netop købt The Capitals http://boardgamegeek.com/boardgame/119012/the-capitals.
Det vil jeg rigtig gerne prøve at spille og håber der er andre der vil være med.

jeg er pt. kun optaget modul 2, så der skulle være rig mulighed
Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Jonezy »

zutcorp wrote:
Jonezy wrote:Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.
quoted for Great Truth!
Det lugter ikke lige af, at der er nogen som har Rampage desværre.... Hvis det er til at få til spilfestivalen på lørdag kunne det godt være at jeg selv slår til og så skal jeg nok tage det med på Djengis. Det ser al for sjovt ud på diverse videoer....:)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 708 times
Been thanked: 837 times

Post by Gunness »

Jeg er frisk hvis du medbringer og der er tid :)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Post Reply