Thea vil gerne flyttes til Robo Rally - jeg vil gerne forblive på Game of Thrones.
Men i de store moduler - specielt modul 3 - burde der være en chance for et andet spil også?
Og i et hul vil jeg stadig gerne være med i en omgang Robo Rally
Klaus
Myde wrote:
Stony wrote:Det er nok bare mig, der har taget denne for at være en booking.
Klaus Yde wrote:Vi vil begge gerne prøve Robo Rally (kan tage det med selv) - men vi har ikke selv spillet det endnu.
Så den er de taget af igen, og står nu kun på AGoT
Det var mig der bad om at få dem på, da vi lavede en aftale uden for forummet. De er godt klar over de har dobbeltbooket tror jeg, men jeg ved ikke hvad de vil pt.
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Jeg vil gerne have plads til både Sofie og mig, og det jeg har læst er at Agricola er bedre en Caverna. Har ikke prøvet nogle af spillene, så aner det i virkeligheden ikke.
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Goblen wrote:Er der en der gider at lave et Agricola som modul 4? Det vil jeg rigtigt gerne prøve.
Sofie kan også være med på den
/Brian
Caverna skulle være efterfølgeren til Agricola, så der er en ledig plads der
Caverna og Agricola er to ret forskellige spil, er min mening. Men dertil skal det samtidig siges, at har man spillet Agricola, så er det forholdsvist let at komme ind i Caverna.
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.
Jonezy wrote:Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jonezy wrote:Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.
quoted for Great Truth!
Det lugter ikke lige af, at der er nogen som har Rampage desværre.... Hvis det er til at få til spilfestivalen på lørdag kunne det godt være at jeg selv slår til og så skal jeg nok tage det med på Djengis. Det ser al for sjovt ud på diverse videoer....
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI