Stony wrote:Tusind tak for et vel overstået arrangement. Det var lærerigt at stå for det, og jeg har allerede noteret mig nogle ting der skal gøres lidt anderledes en anden god gang.
Er der andre der har gjort sig nogle tanker, og har eventuelle ønsker til tiltag?
- Var hytten god nok? Var der nogen mangler?
- Var sovefasciliteterne acceptable?
- Var madordningen i orden?
- Skulle der have været fælles morgenmad på et bestemt tidspunkt?
- Skulle der have været en form for konkurrence, eller var "casual gaming" helt fint?
- Skal det forsat være en "voksen" con, eller vil det være fint at lade folk medbringe resten af familien?
- Såfremt det gøres til en familie-con, skal der så stadig være en aldersgrænse, og hvad skal den i så fald være?
Input og feedback modtages med kyshånd.

Hej Stony ... og alle andre ....
Tak, for denne gang ... Det har været superhyggeligt, og jeg har fået prøvet nogle spændende spil, hvor af nogle ikke var en supersucces, men alligevel kommer de såmænd sikkert alle på bordet igen ... Dejligt med en lejlighed til at prøve nogle længere spil ...
Jeg synes, at hytten var fin, der var to rum mm. Hvis der var 'enkeltstående' toiletter en anden gang ville det ikke gøre noget
Jeg har ikke så meget at sige til sovefaciliteter, da jeg havde et værelse med gemalen. Sovesal vil være ok, men tætpakket sovesal vil nok ikke være det ... men det var jo heller ikke til fældet
Maden og madordningen var glimrende ... jeg foreslår, at arrangøren sørger for at uddelegerede al madlavning hjemmefra, evt. laver 'hjælpehold' til at sætte mad på til de enkelte måltider ... Det så ud til at gå fint med ukoordineret hjælp - men det betød, at du som arrangør var 'på' til hvert måltid ...
Måske snarere bare et tidsrum, hvor morgenmaden står fremme? Dem der kommer før eller senere kan så selv tage noget i køkkenet? Det var lidt svært at vide, hvornår man regnede med at spise om morgenen, så hvornår uret lige skulle stilles ...
Jeg synes, at casual gaming var perfekt og glimrende. Det ville det andet måske også være, men som udgangspunkt er det fint, at det ikke er der. Det betyder jo ikke, at man ikke kunne lave mindre konkurrencer i nogle spil, som de der havde lyst kunne tilmelde sig.
Jeg synes stadig, at det skal være en voksen-con. En aldersgrænse på omkring 15 ville give fin mening for mig. Det betyder ikke, at jeg ikke ville deltage, hvis det var anderledes ... kun et udtryk for, hvad jeg tænker ville tiltale de fleste. Nu ved jeg ikke, hvad du mener med familie ... men jeg tænker at mindre børn helt klart vil være forstyrrende ... på mange måder. Jeg tænker, at man snildt kan lave en familietur, hvor man spiller brætspil, men som det var arrangeret denne gang, var der ikke plads til børn ... det var:
ankomst, spise, brætspil, brætspil, sove, spise, brætspil, spise, brætspil, brætspil, spise, brætspil, brætspil, sove, spise, brætspil, spise, brætspil, hjem
Men jeg tror, at en familietur med brætspil, vil tiltrække nogle helt andre mennesker og afskrække andre ... så 15+ er min mening. Men tak for en god tur ... Håber, at du kaster dig ud i det igen - og jeg hjælper gerne til, hvis der er brug for det!
Bh
Helle