zfire wrote:Nogen der kunne være interreseret i Dynasties: Heirate & Herrsche i modul 5? Det er det nyeste spil fra Matthias Cramer, spiller 3-5, ~90 minutter +regelforklaring(evt. 2 spil eller et andet kort til mellemlangt spil efter Dynasties hvis der er tid til det). Jeg har et kopi af spillet i posten som jeg godt kunne tænke mig at få afprøvet.
Maibritt wrote:Er der nogen, der har lyst til at være med i min forbryderbande og bruge lørdag formiddag på at bryde ind i en topsikret bygning fyldt med emsige vagter, laseralarmer, bevægelsessensorer, metaldetektorer mm?
Eller sagt på en anden måde: er der interesse for at spille Burgle Bros. i modul 2?
Jeg vil gerne prøve det, men kan ikke i modul 2. Kan du i modul 4 eller 5?
Jeg kan godt i modul 5
Jeg er også frisk på det i modul 5 - men jeg kan selvfølgelig altid prøve det Så hvis der bliver kø, trækker jeg mig bare.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Sir William wrote:Vil gerne spille Age of Industry i Modul 4 såfremt at jeg er færdig med min aftale vedr. Blood Rage.
Tigrillo wrote:Hvis jeg ryger ud af 1830 (i Modul 4) før 22.30 - for det er jo nok ikke færdigt inden da - vil jeg gerne være med til AoI.
Der har været et par tilkendegivelser på AoI - USSR-kortet, som jeg lige vil følge op på.
Da jeg hverken kender Blood Rage eller 1830, så jeg ved ikke om det er realistisk at I kan deltage, men jeg vil lige høre om I er friske på lave en aftale om, vi stikker hovederne sammen lørdag aften ved 22:30-23:00 tiden og ser om det er realistisk at spille AoI - USSR lørdag?
Stony wrote:Jeg hopper gerne ombord i en omgang Age of Steam eller Steam. Jeg har dog en klar præference for sidstnævnte, da jeg mener det helt klart er Age of Steam v.2.0. Både spilmekanisk og grafisk. Men jeg nøjes gerne med Age of Steam.
Skulle vi prøve age of steam lørdag aften eller evt søndag formiddag ?