Har du en idé om nogle af spillene af dem er noget ved?Frouvne wrote:Der er idag blevet foretaget en lille justering i samlingen.
Tilført samlingen: Full Métal Planète
Udgået af samlingen: The Official Dealer McDope Dealing Game

Har du en idé om nogle af spillene af dem er noget ved?Frouvne wrote:Der er idag blevet foretaget en lille justering i samlingen.
Kan du fortælle noget om dette spil. Jeg mindes at have anskaffet det til Magnet (en spilleklub i Sønderborg), men aldrig at vi fik spillet det.Frouvne wrote:Der er idag blevet foretaget en lille justering i samlingen.
Jens_Hoppe wrote:Har du en idé om nogle af spillene af dem er noget ved?Frouvne wrote:Der er idag blevet foretaget en lille justering i samlingen.
Larsine wrote:Kan du fortælle noget om dette spil. Jeg mindes at have anskaffet det til Magnet (en spilleklub i Sønderborg), men aldrig at vi fik spillet det.Frouvne wrote:Der er idag blevet foretaget en lille justering i samlingen.
Jeg kunne selvfølgelig kigge på BGG, men det ville jo være for nemt...
Lars
netsapiens wrote:[...] Nok en af de bedste dage siden jeg begyndte at købe brætspil igen for lidt over et år siden.
Uha, ja, det var godt at have dig på besøg .... legebarn! .... altså du havde bestilt 6 nimmt! selvom du vist troede, at du bestilte noget andet - men altså stoppet det ned i halsen .... tja, altså, hvis du fortryder, så vil jeg da gerne købe det tilbage, min mors veninde mangler faktisk et....netsapiens wrote:Lige et smut forbi hr. Allan og Fru Helle affødte (udover en behagelig samtale):
6 Nimmt! (selvom jeg måtte overbevises)
Altar of Despair (så mangler vi kun to expansions til descent
Catan Card game (glæder mig til at prøve det med Lene)
Catan expansion box (6 expansions - nu jeg alligevel var igang)
Gipf (så har jeg to i serien)
Mutant Chronicles (wee... sammen med Heroquest nu i samlingen)
Og så lige videre til Rødovre hvor en tilfældig dba bruger gerne ville sælge mig:
Mystery Rummy: Jack the Ripper
Puha.... så må jeg vist også liiiige klappe hesten i en dags tid eller to.
Nej, nej Claus, det skrev du overhovedet ikke, jeg troede bare, at du mente, at jeg netop forsøgte at overbevise dig ...netsapiens wrote:heh.. det er jo ikke fordi bevismaterialet mangler, så det var jo netop et udtryk for at jeg skulle overbevises om hvad min egen holdning var.
Desuden synes jeg ikke noget sted i min post står "stoppet ned i halsen".. jeg synes derimod der står "behagelig samtale"... men sådan vælger vi jo alle hvad vi vil fokusere på