Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt! Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
chr88 wrote:
Har du købt den engelske udgave af Terra i Danmark? Det er vist mit sidste "must have" fra Essen, men vil ikke betale 100 kroner i fragt for ét spil.
Det kom fra England.
Tak. Hvis andre fra Kbh. også skal have det eller andre ting fra Boardgameguru, så sig til, så vi kan splitte fragten.
Ha, åndsvagt! Bestilte igår efter privat at have spurgt Allan hvor han købte det fra... Men du må godt låne det når det kommer. Bestilte også den nye TtR udvidelse, så jeg skal nok vente lidt, men jeg tror desværre ikke at jeg kan adde til ordren da alt er købt og betalt nu....
Jeg har før nået at lave om på en ordre hos boardgamegure, efter den var bestilt og betalt. Skrev en mail om jeg kunne ændre den, og det var ikke noget problem.
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Larsine wrote:Jeg har før nået at lave om på en ordre hos boardgamegure, efter den var bestilt og betalt. Skrev en mail om jeg kunne ændre den, og det var ikke noget problem.
Allright!
Jeg kan godt prøve så, men tror at TtR udvidelsen var i pre-order, så der noget ventetid.... Du siger bare til Christian!
Hentede mit Among Nobles inde på Bastarden i dag. Skal på weekend med gamle venner og det ryger i tasken. Det virker til at gå til, og samtidig sjovt og dybt.
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt! Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
chr88 wrote:
Tak. Hvis andre fra Kbh. også skal have det eller andre ting fra Boardgameguru, så sig til, så vi kan splitte fragten.
Ha, åndsvagt! Bestilte igår efter privat at have spurgt Allan hvor han købte det fra... Men du må godt låne det når det kommer. Bestilte også den nye TtR udvidelse, så jeg skal nok vente lidt, men jeg tror desværre ikke at jeg kan adde til ordren da alt er købt og betalt nu....
Tak for tilbuddet, Jon, men jeg søger folk fra København og ikke fra landet, så det er desværre ikke så aktuelt...
Jeg har fået julegave fra min Secret Santa. Allerede få timer efter vi havde fået vores target, fik jeg den første mail fra min Santa, hvor han spurgte om jeg havde nogen foretrukken butik. Jeg henviste ham til brætspilspriser.dk, og kort efter fik jeg en mail om at noget var på vej. To dage efter landene en kasse, som indeholdte Five Tribes og 7 Wonders Duel.
Og i går ankom så min Red Dragon Inn 5, som jeg havde kickstratet tidligere på året.
Da jeg i sommers holdt lidt komsammen for vores spilgrupper i anledning af min fødselsdag var jeg så heldig at Stony forærede mig et gavekort .... Det blev omsat til Mysterium i denne uge. Så mange tak for gaven!
Jeg havde fået et gavekort til Boardgamer, men da denne shop lukkede inden spillet kom hjem, så spurgte jeg Claus, hvad jeg skulle gøre ... Ganske kort efter ankom en mail fra Mads Hyggeonkel med et nyt gavekort til Hyggeonkel.dk, som har overtaget Boardgamer ... Så det var hurtig og effektiv ekspedition. Dejligt!
...nåja, jeg sprang også til på Boardgamers lukke-tilbud. Ca. to dage før overtagelsen blev annonceret, nåede jeg lige at springe til på Forbidden Stars.
Var i Raleigh, USA og smuttede forbi Game Theory. Ikke fordi spil var billigere end her, men endte op med at købe 7 Wonders Duel til $30 (ca. 210 kr.).
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI