Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

I går fik jeg en pakke med et eksemplar af den nye udgave af Haru Ichiban, et to-spiller, fire-på-stribe-agtigt spil med åkandetema. Den lækre originaludgave i træ fra Essen 2014 lykkedes det mig aldrig at få fat på (og det er ikke fordi jeg ikke prøvede!), men denne nye, lidt mere kedelige papudgave kostede så også kun €16, så nu har jeg da mulighed for at finde ud af, om det så også er et godt spil, og ikke bare en fin pyntegenstand.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 545 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Det er væltet ind her på det sidste og jeg har efterhånden en al for stor stak af spil i samlingen, som ikke er blevet spillet endnu...

Sidst ankomne var Dale of Merchants, en KS deckbuilder, som jeg tænker en rolle som meaty filler. Desuden er omtalte stak indholdende Burgle Bros. (KS co-op heist spil af Tim Fowers), Spirits of the Rice Paddy (KS drafte/ressource management spil), Cacao (tilelaying spil, som røg med i en ordre fra Tyskland) og Orléans: Invasion (elsker Orléans, så udvidelsen var must-buy).
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Min kone havde fået Ego - Hvem er jeg? (Ego Grøn) af hendes forrige arbejdsplads da hun stoppede, men efter at den nu havde stået uåbnet i 4 måneder, og vi ikke regnede med at komme til at spille det, fik vi det byttet til Spyfall, og så var der penge til overs som Lisa nok investerer i en bog en gang efter jul.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Modtog Witness fra Tobias i dag.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Min bror havde købt Quarriors Light vs. Dark til min samling som gave. Fik den da jeg så ham i dag. Skide fedt; det havde jeg ikke lige regnet med.
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Post by Foppwin »

Vandt Mysterium i dag i papskubbers konkurence. Jeg har det allerede, men altid dejligt at vinde et spil som man godt kan lide. Vores eget er spillet 6 gange nu, og vi er endnu ikke blevet trætte af det.
Danny

Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 545 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Tog en omvej forbi Virum på vej hjem igår. Der bor Mikkel (Gregaria) og ham fik jeg købt Arcadia Quest af. Så nu skal der fjolles med terninger og toplækkert plastik! :)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

Jeg har modtaget 20 kg spil i dag :D
Image

8 stk. Trickerion - Legends of Illusion, som jeg ser rigtig meget frem til at prøve
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Post by Frouvne »

Jeg modtog idag Snowdonia, som jeg spillede et par gange for nogle år siden og havde så gode oplevelser med, at jeg jævnligt har tænkt, at jeg godt kunne tænke mig at prøve det igen.
frouvne, administrator

Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

I går fik jeg endeligt hentet mine spil som var med til Nordisk Spildag på Sorø Bibliotek, og i den forbindelse havde jeg fået et par gaver.

Det første var en pose med reflekser fra Nordisk Spildag, som vi skulle have udleveret i forbindelse med arrangementet. Desværre ankom de først til biblioteket to dage efter arrangementet var afholdt.

Det næste var en kasse Matadormix, og det kan man vel altid bruge.

Det tredje var Taxa spillet baseret på den danske tv-serie fra 90'erne. :? Mon det nogen sinde kommer på bordet?

Da jeg så kom hjem lå Stellar Conflict fra Artipia Games i postkassen, og det skal helt sikkert nok blive spillet.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Det kom helt fra producenten i USA, og det var dyrt at få gennem tolden, men nu har jeg endelig et eksemplar af All Things Zombie: Reloaded, den nye, efter sigende stærkt forbedrede udgave af mit gamle yndlings-postapokalyptiske-taktiske krigsspil All Things Zombie: The Boardgame. Jeg glæder mig!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Post by Frouvne »

Modtog en lille pakke idag med en håndfuld udvidelser. I den var to Map Expansions til Steam henholdsvis nr. 3 og nr. 4. Da prisen var meget lav indeholdt den også Mexico & China Expansion til AoS. Endelig var der udvidelser til Snowdonia| Jungfraubahn & Mount Washington samt The Trans-Australian Railway & The Daffodil Line.
frouvne, administrator

Image
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by BACON! »

I dag kom pakken fra min secret santa. Det var Mombasa og Porta Nigra som begge stod højt på ønskesedlen :)
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Jeg var så flink (og tænkte absolut ikke på mig selv!), at jeg gav Viticulture: Essential Edition til min kone i går.
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Larsine »

Selvom det først er jul i dag her i England, så fin jeg alligevel to spil i går: Splendor og Cargo Noir.

Og der kommer flere gave i dag :D
Post Reply