Mange gode tilbud! ; )
Re: Mange gode tilbud! ; )
Hej
Lige et lille spørgsmål. De Bohnanza Erweiterungs-Set i har til salg, er det fra 1997 eller det fra 2001?
Hilsen Lise
Lige et lille spørgsmål. De Bohnanza Erweiterungs-Set i har til salg, er det fra 1997 eller det fra 2001?
Hilsen Lise
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Umiddelbart er udvidelsen ikke på nogen måde dateret på pakken, så du må give mig en ledetråd til hvordan jeg som usagkyndig skal kunne afklare spørgsmålet, hvis jeg skal kunne hjælpe dig.Lise Sand wrote:Hej
Hilsen Lise
frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Det handler vist om, hvilke bønner der er med - jeg mener, at der på en hjemmeside, der hedder GermanGames ligger en beskrivelse, hvor forskellen vist er afklaret - men uden at gøre dette, vil jeg med ret stor sikkerhed mene, at det er 2001 udgaven ...den er nemlig købt i 2007 så jeg tvivler på at 1997 udgaven stadig skulle være i omløb på det tidspunkt ...
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
forskellen er let at se.
1. udgave var i en lille pakke kun med bønner.
2. udgave var i en alm bohnanza størrelse kasse og med kontrakter også.
Det ville også undre mig om der stadig var 1. udgave i omløb
1. udgave var i en lille pakke kun med bønner.
2. udgave var i en alm bohnanza størrelse kasse og med kontrakter også.
Det ville også undre mig om der stadig var 1. udgave i omløb