Det er selvfølgelig dit arrangement og derfor også det du har af tanker der er afgørende, tænkte nok bare som Helle også gjorde både omkring jeg selvfølgelig gerne vil deltage men også at der skulle være plads til nye.
Overhovedet ikke noget problem. Af og til opfordrer jeg jo selv folk til at lufte deres meninger.Sir William wrote:Beklager Steen, hvis jeg gav indtryk i at ville blande mig i regelsættet![]()
Jeg er 100% enig, og jeg ved hvad jeg ville vælgeStony wrote: Arrangementer som dette har det med at udvikle sig, og så må man på et tidspunkt træffe nogle valg.
I øjeblikket kører vi 100% efter først-til-mølle princippet. Men derfor mener jeg ikke man nødvendigvis skal låse sig fast på det fremadrettet. Men det er en problemstilling jeg vil forholde mig til, når/såfremt det måtte blive relevant. Til den tid kan man vælge flere forskellige veje frem.
- Man kan fortsætte uændret, og så er det bare ærgeligt hvis arrangementet er så populært at pladserne bliver revet væk på 24 timer, og man tilfældigvis ikke var online, og derfor ikke fik reddet sig en plads.
- Man kan gøre som Bugge nævner, som også er det princip Rubicon kører efter.
- Man kan begynde at se sig om efter et sted, hvor der er plads til flere deltagere.
Hej Annemette,akwlinka wrote:Hej Steen
Hvis du finder på en form hvor et stort antallet at deltagere ikke medføre kæmpe arbejds og planlægningsbyrde, samt at det går ud over hyggen og intimiteten, så lad mig det vide.
Så må du gerne lige hjælpe min hukommelse. Er du en del af Aratars jyde-bande?Technosmølf wrote:Jeg er også frisk, kan dog ikke sige med sikkerhed at jeg kan. Clairvoyance er ikke min stærke side. Iøvrigt er jeg endnu en jyde![]()
hygge
Morten