Kampsystemet fungerede, var hurtigt, flydende og ganske interessant uden at være hovedfokus. Skal lige ha spillet mindst en gang mere for at kunne udtale mig om potentialet, men det virker lovende
Heh, har ikke selv vundet en eneste gang i Carsten Ravenloft, så måske det er på tide at blande det med mit Drizzt?BlueSwan wrote:Som du selv er inde på er jeg bange for at jeg ikke kan sige noget særligt begavet om det. Jeg synes generelt at der var rigeligt med monsteraktiveringer!JoelP wrote:Nu ved jeg ikke om du kan udtale dig om det, men bliver spillet ikke for nemt hvis man blander 2 spil sammen? Jeg tænker at der ikke kommer lige så mange monsteraktiveringer hvis sandsynligheden for at der er 2 der sidder med samme monster bliver reduceret?BlueSwan wrote:Har spillet et par spil jeg aldrig havde prøvet før idag.
Først to spil Dungeons And Dragons med Legend Of Drizzt og Wrath Of Arshadalon sammen. Vi "vandt" første spil og tabte det andet. Ganske underholdende, selvom jeg godt kan savne konkurrenceelementet i samarbejdsspil.
Er det ikke ham værten fra TV Avisen?JoelP wrote:Carsten Ravenloft
Det må vist være et "Damn You Auto Correct" tilfælde fra enten en tablet eller smartphone. Min tablet kommer også med nogle irriterende forslag, heldigvis ikke nogen af de mere pinlige som man kan se herJesper Amstrup wrote:Er det ikke ham værten fra TV Avisen?JoelP wrote:Carsten Ravenloft
Tvivler - i den torsdagsgruppe hvor Joel og jeg kommer hedder spillet aldrig andet end "Carsten Ravenloft".Sir William wrote:Det må vist være et "Damn You Auto Correct" tilfælde fra enten en tablet eller smartphone. Min tablet kommer også med nogle irriterende forslag, heldigvis ikke nogen af de mere pinlige som man kan se herJesper Amstrup wrote:Er det ikke ham værten fra TV Avisen?JoelP wrote:Carsten Ravenloft
http://www.damnyouautocorrect.com/
Hos mig kan min tablet ikke lide mit engelske så er jeg ikke opmærksom, så skriver jeg nogle sjove beskeder på en engelsk chat som kun giver mening for mig
Det er faktisk præcist min holdning. Den næte udvidelse i rækken skal have noget nyt, og spændende, før jeg absolut skal have den.Mik wrote:Så umiddelbart kan jeg ikke sige om udvidelsen er god eller ikke, men jeg ser ikke noget som man absolut må have.
Eller vente tålmodigt på det herJens_Hoppe wrote: Scenarie 6 virkede også sjovt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad hulen vi skal foretage os, når vi har klaret det? Spille alle scenarierne igen med sværhedsgraden skruet lidt op? Prøve at designe vores egne scenarier? Spille noget andet? Gå i dvale indtil udvidelsen kommer til efteråret??
JoelP wrote:Eller vente tålmodigt på det her
http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... rnenschild
EDIT: Bah, du havde endda selv nævnt det. Jeg gemmer mig i skyggerne igen