Øbro Con den 10. februar 2007
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Der er da nok en tendens til at nye spil trækker i mange af os, men de lidt ældre spil, der stadig er rigtig gode, skal da også luftes ind imellem. Jeg kunne godt overbevises til at tage en af ovenstående titler med. Jeg ejer ikke Maharaja, så det bliver i givet fald ikke det. Det er ellers et godt spil! Efter lidt tungere spil om formiddagen ville mit bud nok være et spil som Taj Mahal...Jespen wrote:[...] Herudover er jeg stærkt interesseret i at blive introduceret til Euphrat & Tigris, Maharaja, Amun-Re, Taj Mahal, Puerto Rico og Goa. Det er jo nok spil I alle, som garvede gamere, har tæsket rundt i utallige gange og måske ikke 'gider' hive frem ved denne lejlighed. Men hvis I alligevel kan lokkes, stiller jeg gerne op til 'prügel'.

frouvne, administrator

-
- 500+ indlæg
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Uden mad og drikke dur jeg ikke
Jeg medbringer ikke spil, men en grydefuld tomatsuppe med oksekød og pasta - dertil brød til de der har lyst - og nej det er ikke til horrible overpriser - det er uden regning
. Men hvis man er allergisk overfor tomat, så må man desværre selv i sving.
Eventuel aftensmad sørger jeg dog ikke for

Jeg medbringer ikke spil, men en grydefuld tomatsuppe med oksekød og pasta - dertil brød til de der har lyst - og nej det er ikke til horrible overpriser - det er uden regning

Eventuel aftensmad sørger jeg dog ikke for

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Ja, jeg regnede ham som lidt usikker, hvis han nu ikke kan køre sin Cadillac helt op til fordøren...Helle wrote:Har frostholm meldt fra igen på grund af manglende parkering? (Du har opdateret den næstsidste liste!)

Deltagerlisten p.t. ser således ud:
- Kanzler
- Anders
- Jespen
- Gunness
- frostholm
- Frouvne
- Rune Petersen
...deltager alle fra kl. 10.
- Helle
- Jens_Hoppe
- Stony
...kommer muligvis lidt senere.
- Brian
...er endnu lidt usikker på, om han dukker op.
frouvne, administrator

Hvis man kommer på cykel, skulle der være gode mulighederFrouvne wrote:Den lader jeg lige hænge i luften, så den lokale beboer selv kan få lov at besvare...frostholm wrote:[...] Er der parkeringsmuligheder i nærheden ? [...]

Er man så privilegeret at have en bil, så kan der parkeres - med lidt held - lige ved døren. Der er to timers parkering på Hedemannsgade og Ryesgade. Hvis jeg ikke husker helt forkert, så er der fri parkering på Irmingersgade (50-100 m fra lokalet). Det vrimler med P-vagter i området, så hvis man vil være på den sikre side, så køb en dagsbillet.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 715 times
- Been thanked: 839 times
Hvis der er en eller anden, der har mulighed for at tage Twilight Struggle med, så vil jeg sætte stor pris på det. Ikke at vi partout skal spille det; jeg kunne bare godt tænke mig at få set det "up close & personal" 
Apropos spil, så kan jeg medbringe La Citta, men det er måske for tungt/langt/kedeligt.

Apropos spil, så kan jeg medbringe La Citta, men det er måske for tungt/langt/kedeligt.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times