Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Re:

Post by Andrea »

Rune Petersen wrote: ... og lur mig om ikke StarCraft havde hele 4 figurer med knækkede baser. Øv.
FFG plejer at være flinke til at sende erstatningsfigurer. Bare send dem en mail via deres hjemmeside, og så skulle du gerne modtage nye figurer en uges tid senere.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Andrea »

Hov, nu havde jeg nær glemt at skrive det oprindelige indlæg.

Ahem.

Jens og jeg er lige vendt hjem efter 16-dages bryllupsrejse i Japan (og det var virkelig en oplevelse... som jeg dog ikke vil gå i gang med her, eftersom det ville fylde temmelig meget, og vi desuden lige er kommet hjem efter en lang, lang flyvetur). Men! Vi nåede da forbi et par brætspilsbutikker derovre. Den ene var planlagt - Yellow Submarine i Tokyo - og den var virkelig, virkelig umulig at finde! Kun ved indædt stædighed (...) lykkedes det at finde den lille butik, men så kunne vi også nyde synet af et ganske glimrende udvalg. Desværre var det primært europæiske/amerikanske brætspil, og jeg kunne ikke finde de par japanske spil, jeg havde håbet at finde derovre (man havde vel researchet lidt inden ;)), så i stedet endte vi med at købe High School Election (også et japansk kortspil, som skulle være ok) - kraftigt inspireret af alle de kortskørtede skoletøser, vi havde set indtil da! :lol:

I Hiroshima stødte vi tilfældigvis på endnu en filial af Yellow Submarine, hvor udvalget var noget mindre. Til gengæld fandt vi her Mermaid Rain, som jeg havde udset mig på forhånd - til den ganske rimelige pris af 90 danske kroner. Jamen altså!
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Re:

Post by Rune Petersen »

Andrea wrote:FFG plejer at være flinke til at sende erstatningsfigurer. Bare send dem en mail via deres hjemmeside, og så skulle du gerne modtage nye figurer en uges tid senere.
Bestemt! Jeg fik en mail om at de ville gå ud onsdag og modtog pakken om lørdagen. Og det hele var pakket fornemt og forsvarligt ind. Nu skal jeg bare have samlet nogle folk til at prøve StarCraft af...!
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så ankom mit eksemplar af Galaxy Trucker. Hvis der er nogle jaloux elementer herindefra som bor i Ganløse eller omegn, må de jo evt. lægge billet ind på at få det prøvet. 8)
Sidst spillet:
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

I dag ankom Coloretto Amazonas og Catan Card Game.

Nu mangler vi bare at afregne...

MVH
Lars
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Return of The Heroes
Castle Merchants
Dragonriders

ganske tilfreds med det køb, og glæder mig faktisk en del til at få prøvet alle tre.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 247 times
Been thanked: 2 times

Post by Kanzler »

I denne weekend har der været et stort loppemarked omkring Bellahøj hallen. I dag ( den sidste dag ) vovede jeg mig derhen i håb om et gøre et brætspilskup, og heldet var med mig, for blandt en masse ligegyldige spil fandt jeg Avalon Hill's udgave af History of the World. 20 kr lød prisen på :lol: , så det blev selvfølgelig købt uden tøven :D

Jeg har nu efterset spillet, som er i ganske god stand, og det ser ikke ud til at der mangler noget. Sejt 8)
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

nice fund der!

Lad mig lige tilføje i misundelsens navn at der her i byen også var loppemarked, men der var til gengæld ingenting overhovedet i brætspilsregi.
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 635 times
Been thanked: 933 times

Post by Frouvne »

Købt og købt... i går byttede jeg lidt spil med Jens Hoppe og fik dermed fingrene i et eksemplar af: The Fast Action Battle Series - Volume 1: The Bulge.
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

En spilpakke fra Milan Spiele dukkede op i går... og indeholdt Red Dragon Inn, Doom-udvidelsen, Kakerlakensalat, Innsmouth Escape samt Feurio!

Det bliver en god sommer! :mrgreen:
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 719 times
Been thanked: 840 times

Post by Gunness »

I torsdags blev det til et eksemplar af Modern Art til den rørende pris af 119 kr.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Jeg fik en pakke i går fra Tysklan og den var længe ventet.

Stone Age - Hans im Glück
Hängende Garden - Hans im Glück
Toledo - Kosmos
Batavia - Queen
Neuland - Eggers
Dinner Mission - Moxibox (havde jeg ikke købt hvis jeg havde vist hvem producenten var)
Udvidelsen til Old Town

Så nu mnagler jeg bare tid til at få spillet spillene.
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

akwlinka wrote:Dinner Mission - Moxibox (havde jeg ikke købt hvis jeg havde vist hvem producenten var)
Jeg forsøgte at lægge oplysninger om dette spil op på BGG, men den blev afvist idet de ikke mente at det var et spil, men blot en social begivenhed.

Mine oplysninger kom udelukkende fra producentens hjemmeside, så der kan jo være noget som jeg ikke kender til, men jeg synes at BGGs begrundelse for afvisningen er OK.

Lars
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Jeg skal ikke udtale mig om det er et spil eller ej.

Jeg kiggede på boksen, som jeg købte pga. navnet, af nysgerrighed, og måske fordi jeg jo arbejder med mad, men blev slemt skuffet.

Jeg har åbnet æsken men kun for at tage reglerne ud af kassen.
Jeg har forsøgt at læse reglerne, men det var godt nok for kedeligt, og så på tysk (dette plejer dog ikke at være et problem) så jeg har ingen komentarer til spillet (eller hvad det nu er)

Heldigvis var prisen overkommelig, så æsken ender nok i bunken med andre ubrugelige spil jeg har købt gennem tiden.

Annemette
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

To startere og seks boostere Navia Dratp fundet til en riiimelig (ikke fremragende) pris på ebay ankom i dag.

Glæder mig til at teste det.
Post Reply