Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg købte mig et eksemplar af Tatsu i går. Jeg kan bare ikke stå for spil med store, chunky bakelit-brikker!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Post-essen er jo traditionelt højsæson, men også en del forsinkede kickstarterspil er landet de sidste par dage: Great Western Trail, Conan, Quartermaster General 1914, Climate Evolution, Crisis og Star Wars Carcassonne expansion 1. Så er der vist lidt for enhver smag. Mums!
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Nårh ja, og Concordia expansion og promo tiles samt The Others 7 sins, bare for at understrege det skizofrene :)
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 546 times
Been thanked: 332 times

Post by Jonezy »

JoelP wrote:Post-essen er jo traditionelt højsæson, men også en del forsinkede kickstarterspil er landet de sidste par dage: Great Western Trail, Conan, Quartermaster General 1914, Climate Evolution, Crisis og Star Wars Carcassonne expansion 1. Så er der vist lidt for enhver smag. Mums!
Totalt omni! Jeg kan li' det...! :D Altså bortset fra at jeg ikke har set skyggen af mit Evolution: Climate endnu. Har fået et tracking nummer, men det lugter bare af, at det er et klistermærke som stadig venter på at blive sat på min pakke et sted i Europa... Til gengæld har jeg prøvet en andens udgave i mellemtiden...:)
Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Hentede Seasons hos Helle og Frouvne i dag. Glæder mig til at få det på bordet :-)
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 715 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Så kom jeg også til at købe Conan (King Pledge). Tungt er det i hvert fald :)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 546 times
Been thanked: 332 times

Post by Jonezy »

Jonezy wrote:
JoelP wrote:Post-essen er jo traditionelt højsæson, men også en del forsinkede kickstarterspil er landet de sidste par dage: Great Western Trail, Conan, Quartermaster General 1914, Climate Evolution, Crisis og Star Wars Carcassonne expansion 1. Så er der vist lidt for enhver smag. Mums!
Totalt omni! Jeg kan li' det...! :D Altså bortset fra at jeg ikke har set skyggen af mit Evolution: Climate endnu. Har fået et tracking nummer, men det lugter bare af, at det er et klistermærke som stadig venter på at blive sat på min pakke et sted i Europa... Til gengæld har jeg prøvet en andens udgave i mellemtiden...:)
Og heps... Så dukkede mit Evolution: Climate Conversion Kit op med en masse promo gøgl og et ekstra sæt kort, så jeg ikke behøver at sortere alle kortene når jeg skifter imellem Climate og basis spil (ret smart, hvis jeg selv skal sige det...:)). Intenst kortspil, hvor man føler sig presset non-stop og med noget artwork som er helt latterligt lækkert at se på....

Image
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Hvad hulen, det gik lige op for mig - over en uge senere - at jeg endelig har vundet en af de sponsorerede konkurrencer på Boardgamegeek.

Det er det nye Conan, så nu vil jeg håbe, at det er noget ved!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

^ Ellers kan du formodentlig få en smule mønt for det ;) Men ud over regelhæftet skulle det vist være godt, så tillykke!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 927 times

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Hvad hulen, det gik lige op for mig - over en uge senere - at jeg endelig har vundet en af de sponsorerede konkurrencer på Boardgamegeek.

Det er det nye Conan, så nu vil jeg håbe, at det er noget ved!
Tillykke med det! Jeg er spændt på at høre, hvad du syntes om det. Ser frem til at få prøvet mit eget eksemplar.

Forleden modtog jeg selv Bios: Genesis. Det blev hurtigt pakket ud og ser super-interessant ud! Det virker også noget intimiderende - men det er jo ingen overraskelse. Glæder mig til at kigge nærmere på reglerne og håber, at det langsomt giver mening, så det kan komme på bordet.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

I afdelingen af ganske undværligt, men dejligt gejl: Token Trilogy fra Stonemaier Games, med komponenter til hhv. horror-, sci-fi- og fantasy-spil.
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Modtog i dag Arkham Horror LCG. Er lidt af en sucker for det her Lovecraft-univers.

(Og i december skulle jeg så gerne modtage The Investigators of Arkham Horror Premium en gang i december, som er lidt 'lir" til spillet)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Fem eksemplarer af Salem (KS). Kun 3 1/2 år forsinket.
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Been thanked: 10 times

Post by Da Senzai »

Jeg har købt de sidste 8 Summoners til...Summoner Wars!

Michael og Jeg fik spillet 3 spil forleden og derved set 6 af factionerne.

Førstehåndsindtryk er, at de er fede nok, men der er ikke rigtigt noget, der er WOUAW! Deckene er sådanset bare mere af det samme og det er godt nok, når nu spillet er så fedt.

Mountain Vargath og Deep Dwarves synes jeg virker solide, men også lidt kedelige, da de minder en del om deres tidligere versioner.

The Filth synes jeg virkede okay, men Michael var bestemt ikke solgt på dem.

Benders var røvsyge, men det er Benders jo. Der skal være noget for forskellige spillere og Benders... Ja, de er ikke for mig!

Deep Shadows er en klar forbedring over de gamle Deep Shadows og Jungle Shadows, der begge har været meget svære at vinde med. De nye virker både bedre og sjovere.

Sidst er der de nye Mercenaries! De er superfede, men også lidt gimmicky! Jeg er fan! :D

Sand Goblins og Swamp Orcs fik vi ikke prøvet. Jeg forudsiger at Sand Goblins er sjove, mens Swamp Orcs er lige så klamme, som de plejer.
Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Fik hentet Hey that's my fish og La Isla i dag.
Post Reply