- Nemo's War 2nd ed.
- Caverna: Cave vs. Cave
- to fanscenarier til T.I.M.E Stories (Easy Street og Switching Gears)
Jeg modtog også udvidelsen til Xia for nyligt. Håber, at den retter op for skønhedsfejlene ved et spil, jeg så gerne ville holde endnu mere af.Goblen wrote:Fik Xia med udvidelse i dag, og modtog samtidig det meste af Man vs. Meeple promoes efter jeg backede en ny sæson på KS.
Jeg har prøvet 13 days, og set en enkelt gennemspilning af 13 minutes, og jeg tror ikke man kan lide det ene hvis man ikke synes om det andet.Frouvne wrote:Igår modtog jeg 13 Minutes. Jeg håber, det tiltaler mig mere end 13 Days.
...Jonezy wrote:Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. Dogs of War er et, synes jeg, underratet spil, som jeg prøvede på Djengis forrige år og blev ret fascineret af. Det er en slags worker placement spil, hvor man er en såkaldt dog of war som støtter forskellige huse/slægtsskaber i krige mod hinanden. Lidt svært at forklare, men som sagt et ret fascinerende spil, så det glæder jeg mig til at få afprøvet igen.
Jeg fik forresten også Bärenpark for et par uger siden. Det er allerede afprøvet til stor fornøjelse. Det er en lettilgængelig puzzle tile-layer som jeg varmt kan anbefale.
En Dogs-of-War-kø? Den stiller jeg mig gerne i. Så når Jonezy bliver træt ryger det til Slapz, og om 15 år når han er træt af det kan jeg købe det af ham.Slapz wrote:...Jonezy wrote:Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. (...)
Du må lige prikke til mig når du bliver træt af Dogs of War =>
Ha ha drenge. Tror jeg ikke at I skal regne med.... Men I er velkomne til Taastrup på et tidspunkt og en gang Dogs of War og i må godt være førstevælgere på KS kaptajnerne, så I kan prøve dem.Gregaria wrote:En Dogs-of-War-kø? Den stiller jeg mig gerne i. Så når Jonezy bliver træt ryger det til Slapz, og om 15 år når han er træt af det kan jeg købe det af ham.Slapz wrote:...Jonezy wrote:Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. (...)
Du må lige prikke til mig når du bliver træt af Dogs of War =>
Altid dejligt med noget lækkert at vente på.
Du er jo min Dogs of War makker nummer 1 Jacob, så det kan vi ihvertfald godt finde ud af!Gunness wrote:Jeg vil prøve KS-kaptajnerne! Har jo kun den usle standardudgave