Skumle wrote:Følgende har fundet vej til matriklen i løbet af den sidste uges tid.
1960 - The making of a PresidentVirker som et solidt 2 personers spil så det måtte prøves. The Godfather Corleone's Empire Normalt betyder tema ikke det store for mig, men hvem vil ikke gerne forsøge sig med at være Mafioso 1830: Railways & Robber Barons Det "Oprindelige" 18XX spil med zero chance of luck! Hvad skulle der være ikke at kunne lide. Bärenpark skulle være et solidt familiespil og glæder mig til at prøve at bestyre og udvikle vores egne dyreparker.
Fedt - vil især gerne spille 1960 - The Making of a President
Har selv bestilt Wasteland Express Delivery Service. Ser ud til det kommer næste uge allerede.
Skumle wrote:Følgende har fundet vej til matriklen i løbet af den sidste uges tid.
1960 - The making of a PresidentVirker som et solidt 2 personers spil så det måtte prøves. The Godfather Corleone's Empire Normalt betyder tema ikke det store for mig, men hvem vil ikke gerne forsøge sig med at være Mafioso 1830: Railways & Robber Barons Det "Oprindelige" 18XX spil med zero chance of luck! Hvad skulle der være ikke at kunne lide. Bärenpark skulle være et solidt familiespil og glæder mig til at prøve at bestyre og udvikle vores egne dyreparker.
Har selv bestilt Wasteland Express Delivery Service. Ser ud til det kommer næste uge allerede.
Fedt - vi laver en dag hvor vi starter med 1830 og så 1960
Fedt - vi laver en dag hvor vi starter med 1830 og så 1960
Endelig!! Kæft hvor har jeg dog ventet på The 7th Continent, men nu er det endelig kommet
Håber det kan leve op til hypen.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Postnord, så vidt jeg husker. Der var i hvert fald t&t på deres side
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Foppwin wrote:Kan man se nogle steder, hvilken wave af 7th continent man valgte.
Er ret sikker på jeg ikke valgte ASAP grundet sommeferien, men nu er jeg i tvivl. Vil nødig misse pakken grundet en manglende postslip eller lignende.
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men sige at jeg via det franske link kunne se at PostNord havde forsøgt at aflevere pakken. Så hvis du har fået tilsendt et link er det muligt at følge pakken selvom den bliver overdraget til en anden leverandør.