ESSEN 2008

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg

Re: ESSEN 2008

Post by Technosmølf »

Hvad med at mødes fredag aften og evt. finde et sted at spise sammen? Vi kommer med nattoget torsdag morgen, og vi vil nok gerne tidligt i seng torsdag aften.
Hilsen Morten

Image
smold
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by smold »

Der er sjældent tid eller lyst til at sove når man er i Essen. Men at mødes kunne da være meget hyggeligt. Det skal nok være et af de noget større hoteller i byen vi skal mødes ved, hvis der er nogen af jer der bor der.
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Jeg vil meget gerne mødes, men fredag aften tilbringer jeg som regel sammen med Spielbar.
Hvad med et træf på messen.

Jeg er der alle dage.
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Som det ser ud i øjeblikket, vil undertegnede checke ind på Hotel Arosa, som ligger lige overfor Hotel Jung. (Hvor akwlinka og Mik m.fl. plejer at booke sig ind) Dertil vil Jens Hoppe muligvis også checke ind på Arosa, men han overvejer en kort Essen-messe i år, og vil drøne hjem lørdag morgen.

Hvis Hotel Jung er for fyldt til et GermanGames stævnemøde, så kan det da være at der er plads på Arosa. ;)
Sidst spillet:
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Jubihuu!!!! Frænder i nabolaget.

JUNG er altid fyldt med en masse mennesker, men det er jo charmen ved det.

Sidste år var der dog mindre trængsel da rygeforbud også har nået dette hotel., så alle er velkomne, og hvad med torsdag aften, så er messen stadig frisk og ny, og man kan guide andre hen i de rigtigt haller efter de spændende goodies man har fundet.
Image
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Technosmølf »

Hej,

det går nok i også med torsdag. Vi bor på Fortuna, men kan nok sagtens finde frem til Jung eller Arosa :)
Hilsen Morten

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

akwlinka wrote:Sidste år var der dog mindre trængsel da rygeforbud også har nået dette hotel., så alle er velkomne, og hvad med torsdag aften, så er messen stadig frisk og ny, og man kan guide andre hen i de rigtigt haller efter de spændende goodies man har fundet.
Jeg har jo stadig mit første besøg på Jung til gode, men i år hvor jeg & Steen selv skal bo lige i nærheden, burde der være mulighed for det. :) At der er kommet rygeforbud, ser jeg kun som et positivt tiltag.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Jesper »

Hvis der er nogen der har mod på at slæbe lidt ekstra hjem, så ville jeg blive meget glad for Valley Games Container udvidelse...
(Jeg skal selvfølgelig nok betale for den)

http://www.boardgamenews.com/
Jesper Rugård Jensen
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Larmende tavshed.
Betyder det, at der heller ikke er nogen der har lyst til at tage et "Sylla" med mønter i læderpose med hjem til mig???

Hvis der ikke er, kan jeg godt forstå det. Men hvis man ikke spørger.... :-)

APK
/APK
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Jeg ville også gerne give dig et svar, men jeg kan ikke få øje på hvor/hvornår du har stillet spørgsmålet...???

Jeg tror ikke jeg kan være stort behjælpelig med at tage ting med hjem fra Essen. Jeg skal med flyvemaskine, og jeg tror jeg i forvejen får mit hyr med at få alle ting ned i kufferten. :lol:
Sidst spillet:
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Da jeg også skal med flyvemaskine, vil jeg kun kunne være behjælpelig med meget, meget små spil/udvidelser.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Stony wrote:Jeg ville også gerne give dig et svar, men jeg kan ikke få øje på hvor/hvornår du har stillet spørgsmålet...???
Det var nu Jespers spørgsmål ovenfor jeg referede til....

I skal bestemt hellere ikke tage ekstra spil med for mig i flyveren. Det kan jeg levende forestille mig bliver mere end svært nok i forvejen! Det var kun hvis der var en der alligevel havde lidt ekstra plads i bilen...

mvh
APK
/APK
Image
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by stoffer »

Vi er tre fra en spil-forening der skal til Essen, i kender ikke tilfældigvis nogen der arrangerer bus-tur dertil?
:::...---== Bananlikør ==--...:::
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by akwlinka »

stoffer wrote:Vi er tre fra en spil-forening der skal til Essen, i kender ikke tilfældigvis nogen der arrangerer bus-tur dertil?
Jeg tror ikke der er nogen fællestur fra kbh. af, men prøv at undersøg flyrejser de er forholdsvist billige, det eneste problem er bagagemængden man kan have med.
Image
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by stoffer »

Jeg har hørt steder fra, at der er fælles bustur i nogle foreninger rundt omkring, endda måske ConSim - men har ikke haft held med at kontakte dem.

Fly er nogenlunde billigt ja, tror det var 1200-1900 kr?
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Post Reply