Ja, det er den Origins jeg taler omDer er flere Origins på BGG. Er det denne du taler om?

Ja, det er den Origins jeg taler omDer er flere Origins på BGG. Er det denne du taler om?
Ja - det kan være rigtig træls. I går blev jeg ramt 2 gange på 3 omgange - omend jeg også var heldig at få kortet mod lus og dermed steg til level 1 allerede i første runde...Tobias wrote:Hmm. Kunne være, at jeg skulle prøve at spille det solo. Det har jeg endnu ikke prøvet.Det er klart anbefalelsesværdigt, hvis man nyder spillet men ikke altid har en makker eller tre...
Hvordan håndterer du dissease? Bliver du altid ramt indtil din immunology er høj nok?
Ja, undskyld, det er nemlig Origins: How We Became Human jeg taler om.Robert wrote:Der er flere Origins på BGG. Er det denne du taler om?
Men vil du sige at spillet er godt?Larsine wrote:
Spillet kommer i en kasse bestående af spillekort, og tre gryder (store papbrikker), men gryderne er komplet overflødige, og spillet er derfor ekstremt nemt at tage med på ferie, hvilket det naturligvis også skal.
Lars
Godt nok til at det skal med. Efter to spil, med 3 deltagere, ligger min vurdering på mellem 6 og 7 på BGG skalaen, og til den pris jeg gav for det (kr. 55,-) er det godt nok. Tro mig jeg har betalt lang mere for spil der var meget dårliger, og det har også betydning i min vurdering, selvom det ikke rigtig burde.Helle wrote:Men vil du sige at spillet er godt?
Suk .... var det Lise, der var en ond toaster?Andrea wrote:Jeg havde besøg i dag af nogle meget veloplagte gæster, og dagens første udfordring blev Lunch Money, som vi meget passende spillede lige inden frokost. Det er et forholdsvist hurtigt, light kortspil, som måske ikke er så elegant rent spilteknisk, men har et godt tema og er ok som en afveksling.
Efter frokost kom Battlestar Galactica på bordet. En af spillerne havde ikke prøvet det før, så der skulle lige en regelforklaring til. På en eller anden mystisk måde vandt den onde toaster dog... tsktsktsk!
Inden aftensmaden blev det til et glædeligt gensyn med Betrayal at House on the Hill - det er godt nok længe siden, jeg har spillet det, men det er nu stadig (u)hyggeligtVi trak det scenarie, som var det allerførste, jeg prøvede i sin tid, nemlig scenarie 30.
Resten af aftenen stod på et andet dejligt gensyn - Fury of Dracula. Vampyren fik presset vampyrjægerne en del, så kampen blev rimelig lige - meeen blodsugeren måtte bide i støvet til sidst. Det spil må jeg helt bestemt spille igen snart.