Stony Con - d. 19. Sept. i Valby Kulturhus

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Re: Stony Con - d. 19. Sept. i Valby Kulturhus

Post by larkin »

Tak for en super hyggelig dag. Jeg fik spillet 2 x Glen More, hvilket jeg rigtigt godt kunne lide - det var kort, men med masser af muligheder og strategier. Derfefter fik jeg spillet en gang Fresco, der virkede som et fint spil, men uden at imponere mig sådan helt vildt.
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World

Post by MesterLars »

Tak til arrangørerne og regelforklarene!

Fik prøvet 2 x Glen More som jeg også synes var et rigtigt fint lille spil.

Age of Industry skuffede mig måske lidt.
Jeg har jo formentlig misset noget, men jeg synes det virkede som om det var lidt hip-som-hap hvad jeg gjorde i min tur. At det ville give mig nogenlunde det samme antal penge/point.
Der var ikke nogle åbenlyse kombinationer man kunne lave, så detialt blev en stærkere samlet enhed - eller big-point-buildings man kunne satse på at anskaffe sig mod at give køb på sin økonomi-motor. Det kan måske være fordi vi spillede uden ship yards.

Innovation virkede også som et godt spil. Tror ikke jeg investerer i det pga min spilgruppes aversion mod kortspil, men havde som sådan ikke selv noget imod at dyrke det i en periode.

/Lars
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Som vanligt et udmærket arrangement fra Stonys side! Tak for det!
frouvne, administrator

Image
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Post by larkin »

Frouvne wrote:Som vanligt et udmærket arrangement fra Stonys side! Tak for det!
Ja, tak for det Stony. Og i øvrigt også et stort tak til Jens Hoppe og Mik for glimrende regelforklaringer og til resten af jer for hyggeligt samvær.
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Tak for et godt arrangement. Jeg fik spillet 1 gang Defenders of the Realm, 1 * Railroads of the World Cardgame og 3
* For Sale.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

For mit vedkommende blev det til Heroes of Graxia, Railways of the World: The Card Game , tre gange For Sale og Founding Fathers. Aftenen blev - som det snart er tradition ved disse arrangementer - sluttet af med middag på Cafe Emil i godt selskab.
frouvne, administrator

Image
Post Reply