Hvad har du spillet i dag? Februar 2009

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Februar 2009

Post by Andrea »

Jens ville gerne prøve online-Dominion, så han oprettede en profil på BSW her til aften, og så spillede vi 3 x Dominion. Meget hyggeligt at spille online - det er lige før, jeg bedre kan lide det i netversionen :)
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Jesper »

Sherlock Holmes Consulting Detective - ½ første sag (eller mindre), ingen succes herhjemme, selvom vi forsøgte at spille det som samarbejdsspil. Måske som holdspil i stedet.

Wings of War - første spil. Det gik fint (selvom jeg tabte stort til Magnus).

Carcasonne, stille og roligt - med store byer og kamp om dem.
Jesper Rugård Jensen
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Vores årlige Weekend Kvie-con er overstået og det blev til en masse mandehørm, sorte guld og følgende spil:

The Traders of Carthage (2)
Ghost Stories (2)
Roll Through the Ages (6)
Origins: How we Became Human (1)

Det er 5. gang at jeg spiller et fuldt Origins og for hver gang bliver det bedre og bedre.
Origins er ikke spil, som kan spilles første gang uden, at ryge ned i en masse faldgrupper. I stedet skal det læres og investeres mange timer før det begynder åbenbare sig.
Efter, at have spillet i 6 timer, som blev en sejr til mig, havde vi faktisk lyst til, at spille det igen for, at gøre brug af vores nye erfaringer.

Jeg fik også en masse nye spil ind af døren inden afrejse og stoppede hurtigt The Traders of Carthage i kufferten.
Det var et hyggeligt kortspil (mini spilleplade), hvor der købes vare, som fragtes fra Alexandria til Carthage.

Ghost Stories: Kom på bordet 2 gange og begge blev til en sejr for Ghostbusters.
1. spil på begynder level og 2. spil på normal. Så vi er nu klar til, at rykke til Nightmare level.

Roll throught the Ages blev weekendens filler, hvilket det gjorde godt. 6 spil blev det til.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

På Consimsøndagen blev der spillet rigtig meget
Roll Through the Ages

samt
Dominion
Heroes of the World
Kingsburg
Powerboats

og en enkelt omgang af MotorChamp
Image
Post Reply