Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
E er asbolut ikk et af de bogstaver hvor jeg har mange favoritspil. Faktisk er der kun to der kan snige sig op på et 8-tal:
Elfenland: Sjovt spil hvor det gælder om at planlægge sine rejser ud fra de kort man får i hver runde, og de brikker man kan se og dem som man kan se de andre spillere trækker.
Elasund: The First City of Catan: Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har spillet Elasund, men jeg husker det som et godt spil. Så vidt jeg husker skalerede det også godt fra 2-4 spillere. Selvom man tydeligt kan se at det er et Settlers spil, så havde jeg aldrig fornemmelsen af at opbygge en by, mere en fornemmelse af at forhindre de andre i at gøre det før mig.
Gid du ikke lige skrive en session rapport? Evt. med billeder
Lars
På den anden side.... gider du evt. at undlade billederne?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
F er et usædvanligt tyndt bogstav for mig... Spil som For Sale og Formula Dé er vist noget af det bedste jeg kan finde frem, og selv de spil kan højst snige sig op på en 7'er eller deromkring på en god dag...
Af andre spil kan jeg nævne det, øh, hjerneafslappende Family Business (hvor man dog får rig mulighed for at råbe "Fingerrr!!", hvis man er i det humør), samt Iron Crown's gamle Ringenes Herre-spil, Fellowship of the Ring.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Mik wrote:Jeg går ud fra at jeg ikke kan slippe af sted med at genbruge Fürsten von Florenz, Die?
Vissevasse, og tag det under 'P' og 'T' også, når du er i gang!
Ja, det er så godt, at det ikke kan komme på for mange gange! Men jeg er nu så kedelig, at jeg vil nøjes med at anvende det en enkelt gang og den har jeg til gode endnu - og det på trods af, at det med lethed kunne tage værdigheden også her! Mit spil under F er dog Friedrich, som jeg med skam må melde kun at have spillet en enkelt gang, men til gengæld en gang, der gjorde stort indtryk på mig!