Nejda - det var selvfølgelig Elin - hun er altid skurk!Helle wrote: Suk .... var det Lise, der var en ond toaster?
Så skal jeg lade hende høre for det på arbejde i morgen!!!!!!

Nejda - det var selvfølgelig Elin - hun er altid skurk!Helle wrote: Suk .... var det Lise, der var en ond toaster?
Så skal jeg lade hende høre for det på arbejde i morgen!!!!!!
Det kunne være interessant at høre lidt mere om, hvad der gør, at du mener, det er elemineret.qute wrote:[...] Meget af det "auto-play" dominion blev beskyldt for er bestemt væk. [...]
Jeg har kun spillet 2 spil og det var online.Frouvne wrote:Det kunne være interessant at høre lidt mere om, hvad der gør, at du mener, det er elemineret.qute wrote:[...] Meget af det "auto-play" dominion blev beskyldt for er bestemt væk. [...]
Tak for svaret. Det glæder mig at høre, at det ikke bare er flere kort af præcis samme type, som de allerede kendte. Nu vil jeg så også se frem til at prøve udvidelsen!qute wrote:Jeg har kun spillet 2 spil og det var online.Frouvne wrote:Det kunne være interessant at høre lidt mere om, hvad der gør, at du mener, det er elemineret.qute wrote:[...] Meget af det "auto-play" dominion blev beskyldt for er bestemt væk. [...]
Men i dominion kræver det normalt ikke den store regnekraft at vudere om man skal spille en spy før alt andet eller village før smithy osv.
I intrige kommer man nemt ud i problemer fordi et kort kan gøre 1 af 2 ting. Så er det ikke længere indlysende om man skal spille f.eks. "Minion" nu og tage de +2 mønt eller vente og så bruge det til at "resette" sin hånd.
I dominion er næsten alle problemer af typen "Hvad skal jeg købe". Nu er der også lidt at tænke over "Hvordan skal jeg spille min hånd"
Minion - You get +1 Action whichever option you choose. The options are +2 coins, or
everything after that - discarding, drawing 4 cards, and other players discarding and
drawing.
Jeg henter min udgave i dag efter arbejdeFrouvne wrote:Tak for svaret. Det glæder mig at høre, at det ikke bare er flere kort af præcis samme type, som de allerede kendte. Nu vil jeg så også se frem til at prøve udvidelsen!
Vi havde Bridge med i begge vores spil, og det generelle indtryk var også at det var et rigtigt stærkt kort.Helle wrote:Vi brugte også 'Bridge' og den virkede ret stærk ... hvis den både give +1 i penge, og muligheden for at købe en ekstra gang, og den giver rabat på begge køb ... så hvis man har en sølle guld på hånden, så har man 4 penge og kan købe 2 stk. sølvkort ... sådan som jeg læser reglerne.