Øbro Con den 10. februar 2007
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 715 times
- Been thanked: 839 times
Hvor mange spil er der monstro brug for? Som vist nok skrevet tidligere i tråden medbringer jeg gerne La Citta, som jeg plejer at kunne forklare reglerne tilFrouvne wrote:Folk må også meget gerne give udtryk for, hvis de påtænker at medbringe spil. Vi vil i givet fald gerne vide hvilke spil og om man er i stand til at forklare reglerne...

Anyway... det er jo ikke værre end at slæbe spillet med og hjem igen, uanset om det bliver spillet eller ej

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Tja, der syntes jo at være en tradition for, at man slæber for meget med... meeen på den anden side er det jo også ærgerligt at stå og mangle noget man pludselig får lyst til at spille. Jeg kommer givetvis selv til at begrænse mig, da jeg kommer med offentlig transport eller på cykel. Tager man et spil eller to med, kan vi jo hurtigt få dagen til at gå. Det vigtigste er nok, at vi får lavet en rimelig balance, så vi ikke udelukkende kommer til at spille 3-timers spil. Der bliver nok også behov for lige at slappe lidt af med nogle fillers, noget PitchCar, Ave Caesar eller lignende... Og netop for at sikre lidt variation og at man ikke kommer til at slæbe alt for meget med forgæves kunne det være meget rart med et par tilbagemeldinger.Gunness wrote:Hvor mange spil er der monstro brug for? Som vist nok skrevet tidligere i tråden medbringer jeg gerne La Citta, som jeg plejer at kunne forklare reglerne tilFrouvne wrote:Folk må også meget gerne give udtryk for, hvis de påtænker at medbringe spil. Vi vil i givet fald gerne vide hvilke spil og om man er i stand til at forklare reglerne...Men det ligger altså ikke i BGG's top 10.
Anyway... det er jo ikke værre end at slæbe spillet med og hjem igen, uanset om det bliver spillet eller ej
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Som nævnt tidligere, vil jeg tage (i hvert fald) Die Säulen der Erde og Twilight Struggle med - det første til at spille og det andet til almen beundring.Frouvne wrote:Folk må også meget gerne give udtryk for, hvis de påtænker at medbringe spil. Vi vil i givet fald gerne vide hvilke spil og om man er i stand til at forklare reglerne...

Jeg kan også sagtens tage andet med - sig til hvis der er nogen idéer, ellers finder jeg bare på noget.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 927 times
Har du spillet Tempus og/eller vil du i givet fald være i stand til at forklare regler, for det er et af de spil, jeg ville syntes, det kunne være interessant at få prøvet?frostholm wrote:jeg tager en masse med ...
space dealer
Sct petersborg
Ave caesar
imperial
tempus
chaous morauders
bluemoon city
var nogle af mine spil

frouvne, administrator

jahhh, jeg tænkte jo på at slæbe ham den store medHelle wrote:Hej - jo, der er plads - kommer du "kun" eventuelt med Boris - eller ....Kramme B wrote:Hej Alle
Hvis der stadig er fri pladser tilbage vil jeg da gerne melde mig under fanen evt. sammen med Black Sea.![]()
Velkommen til i hvert fald![]()
Helle

MEN det burde nok ikke være så stort et problem

-
- 500+ indlæg