Ja, brætspillet er baseret på 3. ombæring af pc-spillet. Men der var næppe nogen, der havde rynket på næsen, hvis de havde droppet 3-talletCaniggia wrote:Age of Empires (3???)

Ja, brætspillet er baseret på 3. ombæring af pc-spillet. Men der var næppe nogen, der havde rynket på næsen, hvis de havde droppet 3-talletCaniggia wrote:Age of Empires (3???)
Ja, jeg ved det, men det giver meget lidt mening.Gunness wrote:Ja, brætspillet er baseret på 3. ombæring af pc-spillet. Men der var næppe nogen, der havde rynket på næsen, hvis de havde droppet 3-talletCaniggia wrote:Age of Empires (3???)
Og et par måneder senere ankom der så et eksemplar, der rent faktisk fungerer...Frouvne wrote:[...] I pakken befandt der sig endvidere en længe ventet G8 GameTimer [...]
Hvordan ser kortet ud i praksis? På billeder ser det mildest talt ikke særlig kønt ud, men det lyder på folk, der har modtaget det, som om det gør sig bedre i virkeligheden.Stony wrote:[...] Og idag fik jeg så det næste spil i Wallace-porteføljen: Last Train to Wensleydale.
Næh, jeg skal lede langt i min samling for at finde et spil med grimmere kort end Wensleydale...Frouvne wrote:Hvordan ser kortet ud i praksis? På billeder ser det mildest talt ikke særlig kønt ud, men det lyder på folk, der har modtaget det, som om det gør sig bedre i virkeligheden.
Personligt fandt jeg også hans forrige bræt, Automobile, temmelig rodet. Men måske ikke ligefrem grimt. Jeg modtog i dag hans God's Playground som jeg i hvert tilfælde syntes han rent grafisk slipper bedre afsted med.Jens_Hoppe wrote:Næh, jeg skal lede langt i min samling for at finde et spil med grimmere kort end Wensleydale...Frouvne wrote:Hvordan ser kortet ud i praksis? På billeder ser det mildest talt ikke særlig kønt ud, men det lyder på folk, der har modtaget det, som om det gør sig bedre i virkeligheden.
Ja, det modtager nok ikke nogen priser for artworket, men det er da til at holde ud at se på.Frouvne wrote:Jeg modtog i dag hans God's Playground som jeg i hvert tilfælde syntes han rent grafisk slipper bedre afsted med.
Mystiker-adventure spil ... det lyder lovende .... hvilket minder mig om, at vi har et potterspil hængende ... men mon det ville være ok at have det hængende til begyndelsen af det nye år?Jens_Hoppe wrote:For få minutter kom en flink postmand med en pre-Essen forsendelse til mig fra Cosimshop, indeholdende Tobago, Peloponnes (inkl. udvidelse), samt sidste års tjekkiske mystiker-adventurespil Dorn. Mmmm, goodies, og et par af dem smager da lidt af Essen-nyheder. At det så ikke rigtigt er Essen-nyheder, og jeg derfor vil blive nødt til at bestille flere ting fra udlandet snarest, er en anden sag...