Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 935 times
Re: Hvad har du købt idag?
I dag kom der nye forsyninger med posten: Maria, Uruk: Wiege der Zivilisation, At the Gates of Loyang og Luna Llena (a.k.a. Full Moon). 

frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Spændende! Hvor havde du bestilt det fra?Frouvne wrote:Luna Llena
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Ja, det glæder jeg mig meget til! Det er bestilt fra Cosimshop.de.Jens_Hoppe wrote:Spændende! Hvor havde du bestilt det fra?Frouvne wrote:Luna Llena
frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
For at være med til at fejre Alea har jeg sørget for at bringe Alea Treasure Chest til huse. Jeg ser primært frem til at puste nyt liv i San Juan men også The Princes of Florence og Puerto Rico må på bordet, når de bliver pakket ud af de flyttekasser, de p.t. befinder sig i.
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
En række forskellige ting er ankommet til samlingen det seneste stykke tid:
1825 Unit 2
ASL SK Bonus Pack #1: "Beyond the Beaches"
Battleground Historical Warfare: The Punic Wars (grundsæt og expansion)
Agricola: Farmers of the Moor
Die Tore der Welt
Commands & Colors: Ancients: The Roman Civil Wars
2 sæt af Valley Games' træterninger til C&C:A
1825 Unit 2
ASL SK Bonus Pack #1: "Beyond the Beaches"
Battleground Historical Warfare: The Punic Wars (grundsæt og expansion)
Agricola: Farmers of the Moor
Die Tore der Welt
Commands & Colors: Ancients: The Roman Civil Wars
2 sæt af Valley Games' træterninger til C&C:A
What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det er efterhånden gået op for mig (sådan mere eller mindre
) at det ikke går ud på at samle sig mange spil men i stedet de rigtige spil til de rigtige lejligheder. For at sikre mig, at jeg har noget at sætte på bordet, hvis der på et tidspunkt skulle være lejlighed for at spille med Andrea og Stony på samme tid, har jeg derfor måttet komplettere min samling med en enkelt udvidelse: Age of Steam Expansion - The Zombie Apocalypse.

frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 190 times
Hahaha! Du kan også bare invitere til en omgang Dominion - det kan vi begge to lideFrouvne wrote:Det er efterhånden gået op for mig (sådan mere eller mindre) at det ikke går ud på at samle sig mange spil men i stedet de rigtige spil til de rigtige lejligheder. For at sikre mig, at jeg har noget at sætte på bordet, hvis der på et tidspunkt skulle være lejlighed for at spille med Andrea og Stony på samme tid, har jeg derfor måttet komplettere min samling med en enkelt udvidelse: Age of Steam Expansion - The Zombie Apocalypse.

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Er du gal, mand, hvor I bare køber mange spil
Nu er mit spørgsmål måske lidt off-topic, men når I nu har samlet alle de her spil sammen, holder I så faste spilledage, eller hvordan? For det må da være dyrt at have så mange spil stående og man kun spiller dem 1-2-3-4 gange om året
(Det kunne være man skulle booke nogle af Jer en aften, så man kan få prøvet nogle af alle de her spil
)

Nu er mit spørgsmål måske lidt off-topic, men når I nu har samlet alle de her spil sammen, holder I så faste spilledage, eller hvordan? For det må da være dyrt at have så mange spil stående og man kun spiller dem 1-2-3-4 gange om året

(Det kunne være man skulle booke nogle af Jer en aften, så man kan få prøvet nogle af alle de her spil

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Hov hov hov ... hvem siger, at man overhovedet skal spille sine spil? Min mand er egentlig vist nok bare af at læse regler som godnatlæsning ... lige som andre læser idea samlevejledninger, elektriske kredsløb eller strikkeopskrifter ....maxell wrote:Er du gal, mand, hvor I bare køber mange spil![]()
Nu er mit spørgsmål måske lidt off-topic, men når I nu har samlet alle de her spil sammen, holder I så faste spilledage, eller hvordan? For det må da være dyrt at have så mange spil stående og man kun spiller dem 1-2-3-4 gange om året![]()
(Det kunne være man skulle booke nogle af Jer en aften, så man kan få prøvet nogle af alle de her spil)
Vi har så vidt jeg ved masser af uspillede spil .... og der er spil vi end ikke spiller en gang om året .... altså hvis man har 300 spil og spiller to om ugen, så kan du selv regne ud, hvor lang tid det tager at komme gennem samlingen ....
Men jeg kan da kraftigt anbefale, at du kommer til Valby Con ... (aka stony, drea, gg, toby ...eller hvad det nu lige er ...con) - der kan man snildt ønske spil ....
Helle
- der godt kunne nøjes med nogle færre spil, hvis bare det er de rigtige ...
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Når man allerede har adskillige hundrede spil, bliver man nødt til at se sine spilindkøb i et andet lys.
Jeg siger til mig selv, at det er potentialet/muligheden for at kunne spille meget forskelligt jeg i virkeligheden investerer i.
Jeg siger til mig selv, at det er potentialet/muligheden for at kunne spille meget forskelligt jeg i virkeligheden investerer i.

What are you, like 80?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Spillet bliver jo ikke dyrere af at det ikke bliver spillet (det skulle da lige være videresalgsprisen, hvis det skulle gå hen og blive sjældent og efterspurgt).maxell wrote: For det må da være dyrt at have så mange spil stående og man kun spiller dem 1-2-3-4 gange om året![]()
Og 4 mennesker kan jo bruge 500 kr. på en tur i biografen, hvor oplevelsen er overstået i løbet af et par timer, eller investere dem i et spil som kan bruges igen og igen.
Jeg har spil som ikke har spillet i årtier, men jeg vil alligevel ikke skille mig af med dem, da jeg jo gerne vil spille dem den dag mine spillegæster skulle være interesserede - og måske har man nye venner med andre interesser om få år...
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 720 times
- Been thanked: 841 times
Posten var netop forbi med Dos de Mayo, kun 5 dage undervejs fra Amazon UK. Så er der lidt let underholdning til juledagene.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Krigsspil: Storm over Stalingrad og Richard III ankom med posten fra Tyskland i dag, og placerer sig i køen af krigsspil jeg skal have spillet "på et tidspunkt".
Solitaire-spillet D-Day at Omaha Beach er også bestilt og bør følge en gang i januar.

What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
I dag fik jeg en smule mere legetøj, nemlig en af udvidelserne til Cutthroat Caverns: Cutthroat Caverns: Deeper & Darker.
frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
I går fik Helle indlemmet Mississippi Queen i samlingen og jeg Twilight Struggle Deluxe Edition.
frouvne, administrator