Beklager den sene udmelding

Er der en chance for at du kan skaffe en 4. mand til Clash kl. 10?Kanzler wrote:Kanzler deltager som nævnt gerne til GG-Con d. 27 september.
Lad os satse på at Steen har tidMarcussen wrote:Er der en chance for at du kan skaffe en 4. mand til Clash kl. 10?Kanzler wrote:Kanzler deltager som nævnt gerne til GG-Con d. 27 september.
Ellers skal du vel også have det playtestet med 3 spillere?Marcussen wrote:Er der en chance for at du kan skaffe en 4. mand til Clash kl. 10?Kanzler wrote:Kanzler deltager som nævnt gerne til GG-Con d. 27 september.
ExactlyMesterLars wrote:Jeg har det fint med at læse reglerne inden.. vi er jo i forvejen lidt pressede med tiden.
Jeg bør også kunne nå at læse reglerne inden. Helt fint.MesterLars wrote:Jeg har det fint med at læse reglerne inden.. vi er jo i forvejen lidt pressede med tiden.
Kanzler wrote:Jeg bør også kunne nå at læse reglerne inden. Helt fint.MesterLars wrote:Jeg har det fint med at læse reglerne inden.. vi er jo i forvejen lidt pressede med tiden.
Uha - jeg er beæretMarcussen wrote:Super... Jeg sørger for at i får en beta-regelbog snarest (de første outsiders til at se den - ever)
Kanzler wrote:Jeg bør også kunne nå at læse reglerne inden. Helt fint.MesterLars wrote:Jeg har det fint med at læse reglerne inden.. vi er jo i forvejen lidt pressede med tiden.
hehe... jeps. Well - Jeg har nu sendt jeg er et link til reglerne. Hent dem ned på computeren frem for at læse dem online - det funger bedre. Hvis i skal læse selektivt så er siderne 4-6, 8-11 og 15 de vigtigste for jer. Det er dem der er vigtige for at spille spillet. Resten kan jeg holde styr på. Men hvis i vil vide det meste så bare læs løsKanzler wrote:Uha - jeg er beæret