*Misundelse*Gunness wrote:Var i Faraos Cigarer i går og kom hjem med Claustrophobia. Spændt på, hvornår jeg får tid til at spille detMen altid rart med lidt selv-forkælelse.
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Re: Hvad har du købt idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
I dag modtog jeg Machiavelli og som en ekstra bonus var det indpakket i et eksemplar af Landbrug NORD. Så nu ved jeg alt om det spændende drama, da en jerseyko fra Dybvad efter stemmelighed ved dommernes åbne votering fik titlen som Danmarks smukkeste malkeko!* Håber nu bare, at jeg får lige så meget fornøjelse af spillet som af avisen!
* Historien er ganske sandfærdig!

* Historien er ganske sandfærdig!
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Frouvne wrote:I dag modtog jeg Machiavelli og som en ekstra bonus var det indpakket i et eksemplar af Landbrug NORD. Så nu ved jeg alt om det spændende drama, da en jerseyko fra Dybvad efter stemmelighed ved dommernes åbne votering fik titlen som Danmarks smukkeste malkeko!* Håber nu bare, at jeg får lige så meget fornøjelse af spillet som af avisen!* Historien er ganske sandfærdig!

Sidst spillet:

Har i dag med posten modtaget mit først RPG - Supernatural RPG.
Så må vi se om vi kan finde ud af det, uden kyndig vejledning
Så må vi se om vi kan finde ud af det, uden kyndig vejledning

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Cutthroat Caverns og de 3 udvidelser: Deeper & Darker + Relics & Ruins + Tombs & Tomes.
Det vil sige - jeg har modtaget de tre udvidelser, men venter stadig på selve spillet. Håber da at det dukker op!
Men spillet er ikke blevet særlig godt modtaget af diverse venner her i forummet, så måske skal bare kalde det held i uheld?
Så er det også blevet til den seneste udvidelse til Small World: Tales & Legends. Udvidelsen indeholder 54 Event kort som kan bringe endnu mere kaos ind i spillet!
Endelig er det også blevet Settlers-tid igen: Trails to America er seneste skud på stammen af Historiske Scenarier,
og bortset fra at jeg ikke bryder mig om Mayfair-grafikken, så glæder jeg mig til at få prøvet spillet i næste uge!
Det vil sige - jeg har modtaget de tre udvidelser, men venter stadig på selve spillet. Håber da at det dukker op!

Men spillet er ikke blevet særlig godt modtaget af diverse venner her i forummet, så måske skal bare kalde det held i uheld?
Så er det også blevet til den seneste udvidelse til Small World: Tales & Legends. Udvidelsen indeholder 54 Event kort som kan bringe endnu mere kaos ind i spillet!
Endelig er det også blevet Settlers-tid igen: Trails to America er seneste skud på stammen af Historiske Scenarier,
og bortset fra at jeg ikke bryder mig om Mayfair-grafikken, så glæder jeg mig til at få prøvet spillet i næste uge!
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Sommerferien må være ved at være forbi, og spilsæsonen kan starte igen: I dag ankom en lillebitte pakke med et eksemplar af Asmadi's Innovation. Det ser interessant ud, så forhåbentlig kan det komme på bordet på tirsdag. 

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Det kan man da godt blive en lille smule misundelig over...Jens_Hoppe wrote:Sommerferien må være ved at være forbi, og spilsæsonen kan starte igen: I dag ankom en lillebitte pakke med et eksemplar af Asmadi's Innovation. Det ser interessant ud, så forhåbentlig kan det komme på bordet på tirsdag.
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Hvis du ikke kan vente til du får dit eget eksemplar, kan du altid komme forbi KBK på tirsdag. Det er jo ikke sikkert der er andre der gider spille det med mig...Frouvne wrote:Det kan man da godt blive en lille smule misundelig over...Jens_Hoppe wrote:Sommerferien må være ved at være forbi, og spilsæsonen kan starte igen: I dag ankom en lillebitte pakke med et eksemplar af Asmadi's Innovation. Det ser interessant ud, så forhåbentlig kan det komme på bordet på tirsdag.

What are you, like 80?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Ærgeligt at du ikke fik det i sidste uge.Jens_Hoppe wrote:Hvis du ikke kan vente til du får dit eget eksemplar, kan du altid komme forbi KBK på tirsdag. Det er jo ikke sikkert der er andre der gider spille det med mig...
Gad vidst hvad min gruppe ville sige hvis jeg ikke var hjemme imorgen...?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det er godt nok fristende ... men det er desværre også første arbejdsdag efter ferien, så det er nok ikke sandsynligt, at det kommer til at ske...Jens_Hoppe wrote:Hvis du ikke kan vente til du får dit eget eksemplar, kan du altid komme forbi KBK på tirsdag. Det er jo ikke sikkert der er andre der gider spille det med mig...

frouvne, administrator

Har lige fået en melding om, at der skulle være en større papkasse til mig derhjemme. Det kan næsten kun betyde en ting. Jeg er blevet beriget med Hellenes, D-Day at Omaha Beach, Combat Commander: Europe samt Combat Commander: Mediterranean. Spillene har så også været ude på en længere tur for at slippe udenom den danske moms: Orlando-Bagdad, Bagdad-Vordingborg og så hjem til Frederiksberg.
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Jeg har også gjort indkøb i USA, men de kom nu mere direkte hjem til mig... via shopusa!
Det blev til Age of Exploration, Carthage: The First Punic War, Innovation, Rocket Flight (Lords of the High Frontier) og Safe Return Doubtful.

Det blev til Age of Exploration, Carthage: The First Punic War, Innovation, Rocket Flight (Lords of the High Frontier) og Safe Return Doubtful.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Paa en af de sidste dage i ferien, var jeg en tur i den lokale spilforretning. Ikke fordi jeg tror de er specielt billige, eller har et saerligt stort udvalg, men fordi er efterhaanden er blevet en tradition at jeg skal koebe et spil hos dem naar jeg er herover.
Det blev til Settlers of America: Trails to Rails og Knock! Knock!.
Jeg har laest reglerne til Settlers og glaeder mig til at proeve det. Knock! Knock! blev allerede afproevet i eftermiddags, og det er et sjovt lille spil, hvor intet er afgjort foer sidste kort er spillet.
Lars
Det blev til Settlers of America: Trails to Rails og Knock! Knock!.
Jeg har laest reglerne til Settlers og glaeder mig til at proeve det. Knock! Knock! blev allerede afproevet i eftermiddags, og det er et sjovt lille spil, hvor intet er afgjort foer sidste kort er spillet.
Lars