Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Så der lidt godt nyt.. Invoice fra TMG vil ligge klar så snart de har fået spillene klar til afsendelse hos amazon, så der er tjek på størrelse,vægt osv...
Spillene har ikke forladt Amazons lager endnu, jeg har i hvert fald ikke fået invoice på det.. Og jeg venter stadig på en udspecificeret følgeseddel fra TMG, men er i kontakt med dem ang. dette og de ville ikke kunne lave en før det var kommet på lager hos amazon. Hvilket det burde være nu, så har lige sendt en ny besked til dem igen..
Så efter adskillige beskeder til dem er der sket noget.. Hat fået besked fra UPS i går aftes at der var en pakke på vej til shop usa.. Men har stadig INTET hørt fra TMG siden de lovede mig en udførlig følgeseddel.. Håber snart spillene ankommer så jeg kan lege pakkepost og tage til kbh med tidlige julegaver
pytman wrote:Så efter adskillige beskeder til dem er der sket noget.. Hat fået besked fra UPS i går aftes at der var en pakke på vej til shop usa.. Men har stadig INTET hørt fra TMG siden de lovede mig en udførlig følgeseddel.. Håber snart spillene ankommer så jeg kan lege pakkepost og tage til kbh med tidlige julegaver
Mvh
Jesper
Nej, julegaver. Betyder det så at vi får dem gratis
Gode nyheder, ser frem til prøve det. Du siger bare til mht betaling