Nytårsforsæt 2020

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nytårsforsæt 2020

Post by Frouvne »

Nytårsforsætterne for 2020 løb fuldkommen af sporet ... som så meget andet i det år! Ideen om at få spillet Tainted Grail: The Fall of Avalon lod jeg helt bevidst falde, da familien pludselig viste lidt mere interesse for at spille og jeg derfor øjnede muligheden for bl.a. at få gjort noget mere ved vores Legacy-spil. Så at dette mål faldt generede mig ikke det mindste, da der kom noget godt igen. Jeg tror til gengæld ikke det lykkedes at få spillet et eneste af nogle af mine favoritspil (Steam, Brass, Twilight Struggle, Dominant Species, Spirit Island, Gaia Project og Barrage) og det var godt nok lidt trist. Og så var Covid-19 en medvirkende årsag (eller i hvert tilfælde den undskyldning jeg kunne finde) for at det blev for bøvlet for mig at få ordentlig gang i mit løb igen. Men ser man bort fra alt det, så blev 2020 alt i alt et fortrinligt spilår for mit vedkommende. Nogle lidt andre spil end jeg havde forventet og med nogle andre mennesker (den nærmeste familie) end dem jeg havde forventet.
frouvne, administrator

Image
Post Reply